Я сподіваюсь,що моя розробка ранкової зустрічі : «ХТО ТАКІ СПРАВЖНІ ДРУЗІ?» стане корисною та знадобиться для роботи в Новій українській школі.
Розробка ранкової зустрічі:
«ХТО ТАКІ СПРАВЖНІ ДРУЗІ?»
Виконала авторську розробку
вчитель початкових класів
Чернягова Анастасія Дмтрівна
2018р.
Ранкова зустріч «Хто такі справжні друзі?»
Мета: встановити емоційно-комфортну атмосферу у класі, де цінують дружбу і друзів;актуалізувати поняття про невербальну комунікацію; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей.
Обладнання:роздатковий матеріал, «чарівна скринька».
Хід ранкової зустрічі
1.Вітання
- Доброго дня любі діти! Я пропоную стати всім в коло і обрати собі пару (діти разом промовляють вірш - вітання, виконують відповідні рухи)
Помирилось Сонце з Хмарой,
(пожимають один одному руку)
І тепер тацюють парой.
(обнімаються)
Ллється дощ, і сонце світить,
Усміхаються їм діти.
(усміхаються один одному)
Райдуга місток зробила –
(беруться всі разом за руки)
Сонце з Хмарою здружила.
З них ми приклад всі візьмемо,
І назавжди дружбу збережемо.(Олена Гапонюк)
-Хай це коло стане «колом справжніх і вірних друзів».
2.Обмін інформацією.
Тема нашого сьогоднішнього дня «Хто такі справжні друзі?»
Як гадаєте, скільки треба мати друзів, аби почуватися щасливим? Одного, двох, чи, може, кілька десятків? Зараз я вам хочу розповісти дотепну притчу про дружбу від Бориса Крумера ,який дасть нам відповість на це риторичне питання і допоможе розставити усі крапки над «і».
Учень прийшов до Вчителя і запитав його:
— Вчителю, скільки друзів повинно бути у людини – один чи багато?
— Все дуже просто, – відповів Учитель, — зірви мені он те червоне яблуко з верхньої гілки.
Учень задер голову і відповів:
— Але воно дуже високо висить, Учителю! Мені не дістати.
— Поклич друга, нехай він допоможе тобі, — відповів Майстер.
Учень покликав іншого учня і став йому на плечі.
— Мені все одно не дістати, Учителю, — промовив засмучений учень.
— У тебе більше немає друзів? — посміхнувся Учитель.
Учень покликав ще приятелів, які крекчучи стали підійматися один одному на плечі та спини, намагаючись побудувати живу піраміду. Але яблуко висіло занадто високо, піраміда розсипалася, і учень так і не зміг зірвати жадане яблуко.
Тоді Вчитель покликав його до себе:
— Ну, ти зрозумів, скільки людині потрібно друзів?
— Зрозумів, учитель, — сказав учень, потираючи забитий бік, — багато — щоб усі разом ми змогли вирішити будь-яку проблему.
— Так, — відповів майстер, засмучено похитуючи головою, — дійсно, потрібно багато друзів. Щоб серед усього цього збіговиська гімнастів знайшовся хоча б один розумний чоловік, який здогадався б принести драбину!
(Діти обмінюються своїми думками)
3. Групове заняття.
1.Вправа « Чарівна скринька»
У « Чарівній скриньці» щось лежить. Зараз кожен з вас витягне одну картку і з цієї миті ви нікому нічого не говорите і не показуєте,що там. Шукатимете собі пару, зображаючи не вербально( за допомогою жестів) рухи які зображені у вашій картці.
Роздатковий матеріал (всіх карток по дві)
2. Вправа «Квітка дружби». (Діти об’єднуються у групи за жестами 5 гр.)
Зараз я дам кожній групі квіточку в середині якої буде головне слово «друг».А ви поміркуйте і напишіть на кожній пелюстці ,який же він ваш справжній друг?(Презентують свої квіточки)
4. Щоденні новини.
1.Сьогодні з прогнозом погоди ознайомлю вас я – головний синоптик Наталка.
Зараз пора року –……. Третій зимовий місяць – …...
Сьогодні вівторок –…..день тижня,……..
На вулиці морозно, ясно, вітер слабкий.
2.Теми для щоденника вражень: