Розробка ранкової зустрічі: «ХТО ТАКІ СПРАВЖНІ ДРУЗІ?»

Про матеріал

Я сподіваюсь,що моя розробка ранкової зустрічі : «ХТО ТАКІ СПРАВЖНІ ДРУЗІ?» стане корисною та знадобиться для роботи в Новій українській школі.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Розробка ранкової зустрічі:

«ХТО ТАКІ СПРАВЖНІ ДРУЗІ?»

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала авторську розробку

вчитель початкових класів

Чернягова Анастасія Дмтрівна

 

 

 

 

 

 

 

2018р.

http://t-t-clan.ru/sites/default/files/field/image/256693_html_m649a1fc8.png

Ранкова зустріч  «Хто такі справжні друзі?»

Мета: встановити емоційно-комфортну атмосферу у класі, де цінують дружбу і друзів;актуалізувати поняття про невербальну комунікацію; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей.

Обладнання:роздатковий матеріал, «чарівна скринька».

Хід ранкової зустрічі

 1.Вітання 

- Доброго дня любі діти! Я пропоную стати всім в коло і обрати собі пару (діти разом промовляють вірш - вітання, виконують відповідні рухи)


Помирилось Сонце з Хмарой,                        

(пожимають один одному руку)

І тепер тацюють парой.

(обнімаються)

Ллється дощ, і сонце світить,

Усміхаються їм діти.

(усміхаються один одному)

Райдуга місток зробила –

(беруться всі разом за руки)

Сонце з Хмарою здружила.

З них ми приклад всі візьмемо,

І назавжди дружбу збережемо.(Олена Гапонюк)


 


-Хай це коло стане «колом справжніх і вірних друзів».

2.Обмін інформацією.

Тема нашого сьогоднішнього дня «Хто такі справжні друзі?»

Як гадаєте, скільки треба мати друзів, аби почуватися щасливим? Одного, двох, чи, може, кілька десятків? Зараз я вам хочу розповісти дотепну притчу про дружбу від Бориса Крумера ,який дасть нам відповість на це риторичне питання і допоможе розставити усі крапки над «і».

Учень прийшов до Вчителя і запитав його:

— Вчителю, скільки друзів повинно бути у людини – один чи багато?

— Все дуже просто, – відповів Учитель, — зірви мені он те червоне яблуко з верхньої гілки.

Учень задер голову і відповів:

— Але воно дуже високо висить, Учителю! Мені не дістати.

— Поклич друга, нехай він допоможе тобі, — відповів Майстер.

Учень покликав іншого учня і став йому на плечі.

— Мені все одно не дістати, Учителю, — промовив засмучений учень.

— У тебе більше немає друзів? — посміхнувся Учитель.

Учень покликав ще приятелів, які крекчучи стали підійматися один одному на плечі та спини, намагаючись побудувати живу піраміду. Але яблуко висіло занадто високо, піраміда розсипалася, і учень так і не зміг зірвати жадане яблуко.

Тоді Вчитель покликав його до себе:

— Ну, ти зрозумів, скільки людині потрібно друзів?

— Зрозумів, учитель, — сказав учень, потираючи забитий бік, — багато — щоб усі разом ми змогли вирішити будь-яку проблему.

— Так, — відповів майстер, засмучено похитуючи головою, — дійсно, потрібно багато друзів. Щоб серед усього цього збіговиська гімнастів знайшовся хоча б один розумний чоловік, який здогадався б принести драбину!

  • Що ж таке справжня дружба?
  • Яким треба бути,щоб було багато друзів?
  • Мати багато друзів,це гарно чи пагано?

(Діти обмінюються своїми думками)

3. Групове заняття.

1.Вправа « Чарівна скринька»

 У « Чарівній скриньці» щось лежить. Зараз кожен з вас витягне одну картку і з цієї миті ви нікому нічого не говорите і не показуєте,що там. Шукатимете собі пару, зображаючи не вербально( за допомогою жестів) рухи які зображені у вашій картці.

Роздатковий матеріал (всіх карток по дві)

 

 

2. Вправа «Квітка дружби». (Діти об’єднуються у групи за жестами 5 гр.)

Зараз я дам кожній групі квіточку в середині якої буде головне слово «друг».А ви поміркуйте і напишіть на кожній пелюстці ,який же він ваш справжній друг?(Презентують свої квіточки)

 

4. Щоденні новини.

 1.Сьогодні з прогнозом погоди ознайомлю вас я – головний синоптик Наталка.

Зараз пора року –……. Третій зимовий місяць – …...

Сьогодні вівторок –…..день тижня,……..

На вулиці морозно, ясно, вітер слабкий.

2.Теми для щоденника вражень:

  • Який твій справжній друг?
  • Якого я хочу мати друга?

 

docx
Додано
13 липня 2018
Переглядів
1620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку