Сценарій виховного заходу "Посвята в першокласники"

Про матеріал

Сценарій квест-гри

«Посвята в першокласники»

Мета заходу:

1.Адаптація першокласників до школи і підвищення мотивації навчання.

2. Розвиток творчих здібностей та вміння виступати перед аудиторією.

3. Прищеплення навичок правильної поведінки в школі.

Обладнання: роздатковий матеріал (малюнки різних продуктів, овочів та фруктів), дипломи першокласників, повітряні кулі, напис «Посвята в першокласники», паперові квіти, аудіо записи пісень з м/ф.

Перегляд файлу

Сценарій квест-гри 

«Посвята в першокласники»

Мета заходу:

1.Адаптація першокласників до школи і підвищення мотивації навчання.

2. Розвиток творчих здібностей та вміння виступати перед аудиторією.

3. Прищеплення навичок правильної поведінки в школі.

Обладнання: роздатковий матеріал (малюнки різних продуктів, овочів та фруктів), дипломи першокласників, повітряні кулі, напис «Посвята в першокласники», паперові квіти, аудіо записи пісень з м/ф.

 

Хід заходу

Вчитель: - Дорогі діти! Ми зібралися на традиційне свято «Посвята в першокласники». Сьогодні у 1 класів урочистий день. Зовсім нещодавно їх називали малюками, дошколятами, а тепер про них кажуть: «Це учні!» І щоб довести це, нам разом треба пройти випробування. Випробування, звичайно, будуть різні і важкі, і легкі, але я думаю, що ми все подолаємо, тому що ми разом!?

Вам треба пройти 5 станцій, за кожне успішне проходження завдань будете отримувати конверт з ключем підказкою, зібравши їх та відгадавши, ви дізнаєтесь хто є помічником кожного першокласника.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

Не сорочка, а зшита,

Не кущ, а з листочками,

Не людина, а говорить. Книга.

Вчитель: а де в школі багато книг? (діти відповідають),так в бібліотеці. Ми йдемо до шкільної бібліотеки.

 

1. Станція «З книгою подружишся, розуму наберешся.».

Ведуча.У сундучку зібрані різні речі, які належать казковим героям з різних казок. Вам треба назвати чиї це речі і, які риси характеру у цього казкового героя?

Колосок (казка «Колосок», Півник-добрий, працьовитий, справедливий,мишенята-ліниві,безтурботні)

«Червона шапочка» (весела, довірлива смілива)

«Фонендоскоп» (Лікар Айболіт - добрий,сміливий,відважний,розумний)

«Золотий ключик» («Буратіно» - добрий,сміливий,веселий,кумедний)

«Повітряна кулька» (Віні пух - веселий)

«Банка з варенням» (Карлсон - добрий,цікавий,солодкий)

«Корито» - (зла, скупа)

«Рукавичка» - (вона чарівна бо в неї влізло багато тварин, а звірі всі добрі дружні,бо дозволяли один одному потрапити до рукавички)

2.Завдання відгадати загадки про казки.


Сидить півник на печі

Їсть смачненькі калачі.

Ось лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить півень рятувати,

В лиса півника забрати.

(Котик і півник)

Я — бичок-беремлячок,

Солом'яний у мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.

(Солом'яний бичок)

Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься?

Хто б відповів?

(Червона Шапочка)

На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати?

(Ріпка)

Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк — не наша мати.

(Вовк і семеро козенят)

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички.

(Попелюшка)

Вигнав дід козу із хати —

Та й пішла вона блукати:

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли,

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув.

(Коза-дереза)

Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась,

До ведмедя не призналась?

(Маша і ведмідь)

Вовка зовсім не боявся

І ведмедю не дістався,

Але лисиці на зубок

Все ж потрапив...

(Колобок)


 Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 2 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже вірш.


Щоб здоров'я добре мати

Слід про нього змалку… (дбати)

Кожний ранок обливатись

І зарядкою… (займатись)

У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й… (спати)

Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати… (фрукти)

Будете це все робити –

Перестанете… (хворіти)

(відповіді учнів),так ми ідемо до медичного комплексу.


 

 2 Станція «Здоров’я – найдорожчий скарб.»

1.Завдання "Режим дня".

Ведуча. Діти, для того, щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня  гра «Плутанина» Перед вами малюнки на яких зображено режим дня школяра вам потрібно розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності.

2.Гра «Гарні звички». Якщо корисно – говорити «так», якщо шкідливо – говорити «ні».


Вітання під час зустрічі...

Брати до рота та гризти всілякі предмети - ручки, олівці...

Допомагати слабшим, маленьким, хворим...

Виконувати ранкову гімнастику...

Смоктати палець...

Доглядати за власним одягом, взуттям...

Дотримуватись режиму дня...

Гризти нігті...

Колупатись у носі...

Довго засиджуватись біля телевізора...

Курити, пити...

Мити руки перед їжею, після відвідування туалету та повернувшись із прогулянки.

Плямкати та сьорбати під час їжі.

Чистити зуби, регулярно митися під душем.


3.Гра «Корисні-шкідливі». А зараз перевіримо чи вмієте ви відрізняти корисні продукти від тих які шкодять здоров’ю. Перед вами зображення різних продуктів. Ви по черзі підходите берете по одному малюнку, показуєте його класу  промовляючи корисний він  чи шкідливий.

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 3 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

Є вона у кожній школі —

І в близькій, і в дальній,

їжі всякої доволі

В кожній є... їдальні . (відповіді учнів),так ми ідемо до їдальні.

 

3. Станція «Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити». Сократ

1. Ведуча.Щоб мати здоров'я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу

Кожна країна має свої традиції харчування. Що ж полюбляють українці? Спробуйте відгадати ці страви.

1.Популярна в Україні рідка страва, що вариться з буряків, капусти, моркви, картоплі. (борщ)

2. Борошняний виріб у формі півмісяця із начинкою картоплі, капусти, ягід. (вареники)

3. Закручена в листки капусти начинка. (голубці)

1. Ведуча. Гра «Зваримо борщик»

Діти перед вами зображення різних овочів. Ви повинні підійти уважно подивитись, порадитись між собою і ,називаючи їх, покласти в каструлю зображення тих овочів які використовують для приготування борщу.

 1. Ведуча. Тепер спробуйте самі скласти правила поведінки за столом.

Діти розповідають правила поведінки в їдальні.

1.Ведуча:Я сподіваюсь, що ви тепер будете поводитись згідно з цими правилами, про які ми сьогодні говорили.

2.Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 4 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

Якщо текст з'єднати з мелодією

І потім виконати це разом,

Те, що ви почуєте, звичайно ж,

Називається легко і просто - ... пісня. (відповіді учнів), а де ми співаемо (відповіді учнів),так у кабінеті музичного мистецтва.

 

 4 Станція «Легше тобі на душі стане, як пісня до твого серця загляне».

Ведуча:Шановні діти, зараз вашій увазі будуть запропоновані  пісені, які ви чули в мультфільмах. Завдання просте: необхідно назвати героя і назвати мультфільм, в якому співається ця пісня.

1.Еслиб не было зимы м/ф «Простоквашино»

2.м/ф «Умка» Колыбельная медведицы.

3.Пусть бегут неуклюже м/ф «Чебурашка и крокодил Гена»

4.Песенка Снегурочки і Деда Мороза з м/ф «Ну, погоди!»

5.Песенка кота Леопольда: Неприятность эту мы переживем!

6.Песенка про следы (м/ф Маша и медведь)

7.33 коровы (Мэри Поппинс)

8.Винни-Пух «Кто ходит в гости по утрам» (мультфильм «Винни-Пух і все-все-все»)

Ведуча:Молодцы, ребята! С заданием справились!

Чтоб нам поразмяться, есть верное средство,

исполним Танец маленьких утят,

Надеюсь, что все порезвиться хотят! (Діти разом з ведучою танцюють).

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 5 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.


Есть лужайка в нашей школе,

А на ней козлы и кони.

Кувыркаемся мы тут

Ровно сорок пять минут.

В школе — кони и лужайка?!

Что за чудо, угадай-ка! (Спортивна зала).


5. Станція «Хто спортом займається, той сили набирається».

1.Завдання. Відгадати загадки про спорт.


Деревянных два коня

Вниз с горы несут меня.

Я в руках держу две палки,

Но не бью коней, их жалко.

А для ускоренья бега

Палками касаюсь снега.

Лыжи

Я его кручу рукой,

И на шеи и ногой,

И на талии кручу,

И ронять я не хочу.

Обруч

 

В этом спорте игроки

Все ловки и высоки.

Любят в мяч они играть

И в кольцо его кидать.

Мячик звонко бьет об пол,

Значит, это ...

Баскетбол

На квадратиках доски

Короли свели полки.

Нет для боя у полков

Ни патронов, ни штыков.

Шахматы


2.Завдання.Назвіть види спорту які ви знаєте.

Ведуча.То вприпрыжку, то вприсядку

Дети делают ...

зарядку

3. конкурс показати фіз.хвилинку.

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з останньою 6 підказкою.

Діти повертаються до своєї класної кімнати, де будуть відкривати конверти з підказками та відгадувати загадки.

 

Лінійка

Ведучий : Дітки! Першого вересня ви переступили поріг школи. Це був один з особливих днів для кожного із вас. Ви прийшли до школи, щоб навчитись читати й писати, рахувати, а також бути хорошими людьми.

Ось уже цілий місяць ви вирішуєте різні завдання, працюєте в парах, вчитеся погоджуватись чи не погоджуватись і з нетерпінням чекаєте того часу, коли станете справжніми школярами.

Адже лише справжні школярі з цікавістю і бажанням навчаються в школі, все вище піднімаються східцями знань, вміють відстояти свою думку.

Сьогодні ваша мрія здійсниться - ви станете школярами.

Зранку ви пройшли вже певні випробування, залишилось зовсім трошки.

Завдання 1. Гра «Збери портфель»

Вчитель: - Отже, перше завдання. Зараз ми перевіримо, чи навчилися ви збирати портфель? Якщо я назву предмет, який потрібно взяти в школу, ви ляскаєте в долоні. Якщо цей предмет не потрібен, то ви не аплодуєте.


Підручники і книжки,

Іграшкова мишка,

Паровозик заводний,

Пластилін кольоровий,

Пензлики і фарби,

Новорічні маски,

Ластик і закладки,

Пазли і зошити,

Розклад, щоденник.

 ось тепер і зібраний в школу учень!


Вчитель:  Молодці! І так, портфель навчилися збирати, можемо розрізнити шкільне приладдя від іграшок.

Завдання 2.


 

Скажи, катаєшся на лижах навесні?  Ні.

Чи любиш плавать, як гусак?  Так.

Чи можна вранці просто так тобі жувати гумку?   Ні.

А чи зашкодила б тобі зарядка рано - вранці?  Ні.

Якщо не їстимеш три дні, то танцювати зможеш?  Ні.

А до бруд нуль і розбишак чи є в людей повага?  Ні.

Чи тре зуби чистить? Відповідай, коли мастак.  Так.

Чи можна, ти скажи мені, читати книжку в ліжку?  Ні.

Чи можна їсти всім немитих груш і яблук?  Ні.


 

Завдання 3.

1.Наче птиця крила має,

Все літає та співає:

„Я медок вам ношу,

Не чіпайте, бо вкушу!” Хто це? -Бджола

2.Він лежить, не ворухнеться,

Схожим на канат здається.

 Небезпечний змій, згадав? Називається – Удав.

3.Звірята рогаті

Та ще й бородаті

 

 

Ходять пастись в лози.

Хто? Вгадайте! … Кози.

4.Народився у пустині,

Де піски і дуже жарко.

Має два горби на спині

І живе у зоопарку. - Верблюд

5.На віконці ставок,

Повно в ньому рибок.- Акваріум

6.Стоять у лузі

Сестрички милі:

Золотенькі очі, Білі вії. Ромашки.


Останнє завдання: з перших літер кожного слова прочитати що ж це за перший помічник першокласника.

Бджола  Удав   Кози   Верблюд   Акваріум   Ромашка

Вчитель: А тепер всі випробування пройдено, і ми можемо приступити до довгоочікуваної посвяти у першокласники.

Вчитель:  Випробування пройшли. Молодці! А зараз приготуйтеся до

  урочистого моменту – прийняття клятви однокашників.

   Ви у школі вже прижились,

   Правил добрих ви навчились,

   І сердечно обіцяйте

   “Клянусь” за мною повторяйте.

1:  Перше правило – учитися дуже старанно і гарно – клянусь!

2:  Друге правило – трудитися, батькам удома допомагати – клянусь!

3:  Бути чесним і правдивим – третє правило у нас,

  Бути другом незрадливим: клас – за тебе,

  Ти за клас – клянусь!

4:  Мудре правило четверте – знай і друзям розкажи,

  Наполегливо й уперто економ і бережи:

  Парту, книгу, кожну річ – клянусь!

5:  П”яте правило – читати, малювати і співати,

  гратися з товаришами і дружити з малюками – клянусь!

6:  Шосте правило ти знай – старших себе поважай – клянусь!

 

  Ведучий: Вітаємо вас, діти!

  Ідіть навчайтесь,

  Розуму набирайтесь,

  З лихом не зустрічайтесь.

  Хай вам щастить!

Вчитель: Привітати вас зі святом, діти, прийшли керівники школи, надаємо

  їм слово. (Виступає директор школи, заступник директора).

Вчитель: Дорога класна родино! Наше свято добігає кінця. Ми дуже вдячні

всім, хто брав у ньому участь, всім, хто завітав до нас. Сподіваємось, що цікава розмова, теплота і щирість залишиться в наших серцях назавжди. Хай злагода і мир панують у ваших родинах! Однокласникам– бути гідним звання школяра і щасливої дороги до світу знань.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
13 липня 2018
Переглядів
1052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку