Сценарій випускного вечора "Подорож до Венеції" наповнений романтикою та загадковістю венеціанського карнавалу. У ході свята випускники відвідають музей мімів, побувають на концерті відомих співаків, сам гондольєро доставить їм головний документ про закінчення школи, а самі вони станцюють свій останній венеціанський вальс та лиш тоді знімлять маски.
Автор: Катеренюк Т.Ф.
Сценарій випускного карнавалу
«Подорож до Венеції»
Звучать фанфари, виходять дві дівчинки, Каміла і Сніжана, починають свято.
К. - Червневий вечір одягнувсь святково,
І сміх, і квіти, й гомін голосний…
Зібрало нині свято нас чудове,
Прощальний вечір, вечір випускний.
Сн. - Непрохана сльозинка у зіницях,
В душі із смутком радість обнялись.
Випускники сьогодні, як годиться,
З дитинством попрощатися зійшлись!
К.- О-о-о! Зараз почнеться, прощання зі школою, вчителями, сум, сльози. Не хочу я такого свята.
Сн. – Ну, це ж традиція, завжди коли випускники залишають школу – сумують.
К. – Жаль, що це не чарівна квіточка, а то б я замовила б їй …. Дискотеку, ні, веселі ігри,… ні … карнавал… Точно… Карнавал.... Венеціанський.
Сн. – А давай спробуємо, раптом вийде.
Разом: Лети, лети, пелюстинка
Через гори і долини
Через море, океани
Через вітри і бурани
Через степ і перевал
Нас неси на карнавал.
Звучить музика, діти дивуються.
Сн. – Ой, що це, здається квіточка і справді чарівна.
Виходить Маша.
М. – Добрий день, я представник туристичного агенства «Школа-тур», кожну тисячну путівку ми даруємо безкоштовно. Замовлення батьків та учнів 9 класу виявилось тисячним, а це значить, що ми даруємо вам подорож до Венеції.
К. – Шановні гості, у святкову подорож до найромантичнішого місця на землі запрошуються випускники Мішково-Погорілівської загальноосвітньої школи.
Сн. – Їх виводять: класний керівник – Кришина Олена Валеріївна та найрідніші люди – їх батьки.
Разом – Зустрічайте.
Вихід випускників.
ГІМН???
В. – Оце так чудо! Як ми раді!
Ми ж будемо на справжнім маскараді!
Хай музика звучить, вогнями світить зал,
Грими гучніше випускний наш карнавал!
І сумувать не треба! Маски, маски, маски,
Дитинства чудо в них і загадковість казки.
Надінем їх і спробуємо роль зіграти,
І будемо співать, і шуткувать, і танцювати.
М. – Е-е-е … Вибачте… а візи у вас є?
В. – Візи? Ой, оце так сюрприз, ні, нема….
М. –Ви їх можете отримати. Справа в тому, що до Венеції можуть їхати лише ті, хто знає все про це місто. Для цього потрібно пройти тест.
В. – Дорогі гості, любі вчителі, пожалійте, допоможіть пройти тест і відкрити візу.
М. – І так, на аркушах паперу є три варіанти відповіді – а, б, в. Випускникам необхідно уважно прочитати їх та вибрати ту, яка має відношення до Венеції і обґрунтувати цю відповідь.
1. – а) корабель; б) гондола; в) човен.
2. – Моцарт, Глінка, Вівальді.
3. – Площа Святого Марка, Червона Площа, Площа Перемоги.
4. Хрещатик, Гранд Канал, Деребасівська.
5. Маскарад, маски, карнавал.
М. – Ну, що ж, я вас вітаю, ви успішно пройшли тест. Ласкаво просимо на карнавал!
УВАГА! УВАГА!
Грими гучніше музика і серпантин лети!
Кружляйте пари в танцях і натхненні!
Хай чують бал наш всі планети і світи,
І мрії будуть хай усі здійсненні!
Гостям, зібравшимся для випускного бала,
Ми оголошуєм врочисте всім начало!
Танець 2-3 класи.
В. - Венеція! Це загадкове чудо!
Це казка, із містичними місцями.
Збирається тут безліч люду,
Щоб бачить те, що створено творцями!
В. - Венеція! Розкошнії костюми!
І маски, що раптом оживають в танцях!
На площі, на Сан–Марко багато юних
Красивих мімів, королев і старців.
Музей відкритий під гарячим сонцем.
Мости, палаццо, і гондоли, й вапаретто …
Тут дух живе венеціанський.
Тут карнавал під синім, загадковим небом!
В. - Яка краса навколо! Я знаю, що на площі Сан-Марко є музей мімів. Пішли всім класом його відвідаємо.
В. - Хороша ідея, музей мімів – це музей живих статуй під відкритим небом. А ще там продається дуже багато сувенірів, які ми зможемо придбати і привезти на згадку нашим дорогим вчителям.
Разом: - Запрошуємо усіх до музею живих скульптур та дивних предметів!
Виходять живі статуї.
Ст. 1 - Дорогі гості та випускники! Ви потрапили до музею дивних предметів. А дивні вони тим, що це улюблені, необхідні предмети деяких наших вчителів або працівників школи. Ці речі поки що невидимі, ваше завдання: вгадати що це за предмет та кому він належить. І, так, увага!
Експонат №1 (Записна книжка директора школи) Слухайте всі! Це дуже дивний предмет, …. кольору. В ньому дивні записи, по змісту яких можна зрозуміти, що власник даного експонату працює сантехніком, бухгалтером, завскладом, бізнесменом і вчителем в одній особі. Тут же записані прізвища деяких дев’ятикласників про якісь борги. Акперов та Станєв зустрічаються частіше інших. Цей предмет можна придбати за святкове привітання. Що це за предмет та хто його власник?
В. - Ну, звичайно, це записна книга нашого директора школи.
Дорога Марина Геннадіївна. бути лідером в команді сильних, розумних, неординарних людей нелегко. Адже, дух школи, її психологічний мікроклімат залежить від Вас – головного диригента великого і складного шкільного оркестру. Наш оркестр звучить злагоджено і красиво завдяки Вашим титанічним зусиллям.
В. - Директор у школі – фігура центральна,
Як кажуть в народі – всьому голова.
Директор на місці – той школа у шані
І як він керує, так й підуть діла.
В. - Ми говоримо вам сьогодні щире спасибі і просимо вибачити нам всі провини – великі та маленькі, болючі й не дуже, пекучі та гіркі. А цю записну книжку з нашими автографами ми даруємо вам на згадку і запрошуємо вас до привітального слова.
Слово директора.
Ст. 2 .- Експонат №2 (розклад уроків) Це предмет, без якого не обходиться жоден день у школі. Щоб даний експонат створити, потрібно мати досвід, талант та велике терпіння. Саме такими якостями і володіє його господар. В данім предметі занотовані всі уроки та їх порядок. Що це за річ, хто її власник та хто хоче її придбати?
В. - Цей предмет належить нашому шановному заступнику директора з навчально-виховної роботи. Це розклад. Дорога наша, Тетяна Володимирівна! Помилиться той, хто скаже, що у завуча тільки одна сім`я. Ні, у нього їх стільки, скільки учнів у школі -159. Саме тому для всіх нас ви рідна людина. Спасибі Вам за сердечне тепло, за велике вміння бачити, чути і розуміти все, що відбувається в душі дитини.
В. - Процент успішності і якість знань,
І купи зошитів в безсонні ночі,
І серце сповнене любові і страждань -
Ми не забудем Ваші добрі очі.
В. - Для нас Ви розклади складали,
Ще й інформатики навчали.
І ви прекрасно розуміли,
Чому у джинсах ми ходили.
Тож за все, за все пробачте нас!
Ми ще не раз згадаєм Вас.
В. - Ми залишаємо школу, але на згадку даруємо вам розклад уроків, скористуйтеся ним на наступний рік.
Ст. 3 - Експонат №3. (стопка зошитів) Цей експонат складається із 15 тоненьких предметів. Кожен предмет відкривається, а у ньому якісь палички, кружечки та незрозумілі закарлючки. Ці предмети двох видів: клітинками та лінійками. Власник даних речей має добре серце, бо щоразу під тими карлюками писав – молодець. Хто це і про що йде мова.
В. - Це наші зошити з початкової школи.
Яке ж велике серце потрібно мати вчителеві, щоб рік у рік щоденно віддавати тепло учням, і якою має бути велика любов до дітей у його добрій, терплячій душі. Саме такою – люблячою, терплячою, доброю і справедливою, закоханою у свою справу ми запам′ятаємо нашу вчительку молодших класів – Лілію Володимирівну.
В. - Учителько найперша – добра й щира.
я не боявся в клас до вас іти.
Виводив букви я старанно і невміло
І відкривав незвідані світи.
Я знаю, що колись, як буду вже дорослий,
І знов до школи прийду я,
Постане в пам′яті хороша
Найперша вчителька моя.
В. - Дай Боже вам здоров′я, радості багато,
На довгії, на многії літа,
Цього бажають вам і мами наші, й тата.
Будьте здорові, щедрі і багаті
Як наша українськая земля.
В. - Лілія Володимирівна, ви вчили нас писати перші твори, а у цих зошитах ми написали твір про Вас.
Ст. 4 - Експонат №4 (класний журнал) Предмет, про який буде йти мова – дуже важливий, у ньому знаходиться вся інформація про учнів: домашня адреса, телефони батьків, а саме головне – оцінка знань учнів з кожного предмету. За цим експонатом пильно слідкує людина, що віддала вам п’ять років свого життя та душі, яка п’ять років ділила з вами усі радощі і печалі, слідкувала за кожним вашим прогулом. Назвіть про кого йде мова і що це за предмет.
В. - Ну, звичайно це - класний журнал. Люба наша Олена Валеріївна, багато вчителів було у нас, різні предмети вони викладали, але ви та, що з′єднувала усі ланки шкільного життя, прокладала місточки до серця кожного. Якщо є на світі універсальний фахівець, то це саме ви. Психолог, педагог, вихователь, цілитель, сповідник в одній особі. Але найголовніше - ви справжній відданий, надійний друг, який все розуміє. Ці слова вдячності ми адресуємо вам.
В. - Перед вами всі ми боржники
У щоденних, у школярських буднях.
Дорогий наш, рідний класний керівник,
Ми завжди Вас пам′ятати будем.
В. - Ми йдемо в нове життя широкими стежками,
Наша пам’ять берегтиме цей щасливий час,
І у світі завжди мандруватимуть із нами
Ваша мудрість і наш дружній клас.
В. - Цей журнал ми даруємо Вам, у ньому ми усі відмінники! Дуже просимо сказати нам напутні слова.
Статуї йдуть на місця. Виходять наступні двоє випускників.
В. - Слухай, здорово було у музеї. Мені сподобалося.
В. - Мені теж. От, якби ще на концерт якогось відомого італійського співака потрапити…Наприклад, Тото Кутуньйо, Алесандро Софіно або Андріано Челентано.
В. – От цікаво, як би звучали наші пісні на італійський манер. Давай спробуємо це уявити.
В. – Дорогі глядачі. Я буду читати фразу італійською, а ви спробуйте здогадатися, яка це пісня.
В. – А якщо все вгадаєте, потрапите на концерт справжніх італійських зірок!
В. – І, так, увага, що це за пісня?
1. Ой зреет олива у Неаполитанского залива (ой, цветет калина в поле у ручья)
2. О мама миа, какой синьор! (о боже, какой мужчина!)
3. А я плыву, передвигаюсь по Венеции (а я иду, шагаю по Москве)
4. Испекли мы пиццу — вот такого диаметра, вот такой пышности! (испекли мы каравай вот такой вышины, вот такой ширины)
5. Синьорина Джузеппина из пригорода Рима (девушка Прасковья из Подмосковья)
6. Гондола отчалит, причал останется (вагончик тронется, перрон останется)
7. Будь у нас река чинзано — я б красивым стал сазаном (если б было море пива, я б дельфином стал красивым)
8. Пеппино, Пеппино, пойдем нароем чиполлино (Антошка, Антошка, пойдем копать картошку)
В. – Молодці, ви добре розумієте творчість Італії, тож, виконуємо свою обіцянку.
В.- Дорогі учні, вчителі, батьки та гості свята. До вашої уваги відома італійська пісня Аль Бано та Раміни Пауер «ФелІчита» у виконанні відомих українських зірок, артистів Аліни та Анастасії! Зустрічайте!
Пісня «Школа моя» (на мелодію «Фелічита»)
В. – Хороша пісня, тільки якось сумно стало.
В.- А ти пригадай, що ми на карнавалі і тобі відразу стане весело.
Венецианский карнавал
Вокруг не лица - маски... маски...
И чувствуешь себя как в сказке...
Все струны натянуты - улыбок нет...
Хоть красочно вокруг - не вижу свет,
Лишь маски... Тихо, не спеши...
Взгляни в глаза... Ах, вот он свет,
Надежда там, любовь и доброта
под маской... Загляни туда.
И ты найдешь на свой вопрос ответ...
В. - Ага, я зрозуміла, ти хочеш сказати, що ми можемо зустріти когось, хто під маскою виявиться нам знайомий.
В. - Чому б і ні…Сьогодні все можливо.
Виходить незнайомка.
В. - Ой, чарівна незнайомко, хто ви? Можливо хтось із глядачів впізнав? (вгадують)
В. - Одне можу з впевненістю сказати, що це вчитель, адже лише наші вчителі можуть виконувати роль і вихователя, і квітникаря, і двірника, і королеви балу.
В. – Думаю, це легко перевірити, зараз лунатиме музика, якщо співатиме, значить – вчителька музики, якщо танцюватиме – хореограф, а якщо мовчить – тоді складніше, бо це або мовники, або математики.
Лунає музика.
Дорогі наші Лана Вікторівна та Катерина Євгенівна.
Ваші уроки -
То сплав любові і вогню.
Віддаєте жертовно роки
Без упереджень і жалю.
Вас не цікавить, що будете мати,
Яка відплата за Ваш труд.
Стаєте ви як батько й мати-
Безцінний скарб від ваших рук.
До Вас ідуть у мріях діти-
Згораєте у буднях, як Ікар,
Навчилися страждати і радіти,
І розкривать в них Божий дар.
Сьогодні – свято! Посміхніться!...
Для Вас це літо у танку.
Ви– найщасливіші – зізнайтесь.
Хто ще спізнав любов таку?
(Дарують маскам подарунки)
В.- Здорово, що наші вчителі поїхали з нами у подорож, вони такі молодці, з ними так весело!
В. – Але я не всіх наших вчителів бачила.
В. – Так давай запросимо їх.
В. – Шановні Ольга Павлівна, Інна Павлівна, Жанна Леонідівна, Олена Миколаївна, Олександр Олександрович, Юрій Михайлович, Олена Анатоліївна просимо Вас вийти на екскурсію.
Виходять вчителі і італієць та перекладач.
Іт. - Украино туристо, облико пьянале!
- Шановні гості із України!
- Ваше деньжано Италия ожидано!
- Ласкаво просимо до сонячної Італії!
- Обещано сыто, пьяно.
- На вас чекає захоплююча подорож!
- Макароно обжиранто и пузанто вырастанто.
- Ви скуштуєте кращі італійські блюда!
- Венециано магазино ай-лю-лю.
- Відвідаєте знамениті пам’ятники Венеціанської архітектури!
- Мачос мячос попиналья, миллионы загребалья. Каналья!
- Ви познайомитесь з нашим футболом – гордістю італійського народу!
- Самбука, мартини, чинзано, лимончелло, кампари, амаретто.
- Вам у нас обов’язково сподобається!
Разом: - Ласкаво просимо до Венеції!
на мотив «Черный бумер» (Серега)
Вы нас вели дорогой трудной между теорем
порой казалась тема нудной, с множеством проблем.
Но красоту науки точной все ж я смог понять!
За знания спасибо вам давно хочу сказать.
Спасибо вам за похвалы и наставления,
Но расставаться нам придется, к сожалению.
Я ожиданья постараюсь ваши оправдать
И на экзамене я получу оценку «5»!
Математика родная, как же я тебя люблю!
И сегодня в этом зале только о тебе пою:
Уравненья, как поэмы, интеграл поддержит дух,
Логарифмы – словно песни, формулы ласкают слух!
Елена Ваенга - Курю
Если бы мы знали её
Если бы могли бы понять ,
С физикой многое могли бы постичь
Многие процессы просчитать.
Да не важно, что ты учил,
Ведь не важно что, а как,
Учитель у доски все поняла,
Что ты в физике полный дурак.
Снова стою одна,
У доски стою снова,
А вокруг тишина,
И подсказки ни слова.
Снова стою одна,
Снова решаю снова,
Ох, уж этот Ньютон
Не сиделось ему дома.
Этот финиш,
Как он был от нас далек,
Мы бежим уже
Подряд второй урок.
Где же финиш?
Где-то тут черта в пыли.
До нее мы доползали,
Как могли.
Припев:
Это физкультура:
Игры, бег, прыжки.
Физкультура,
Стать здоровым помоги.
Физкультура
Учит жить и не тужить.
Физкультура, физкультура, физкультура!
(пісня "Лелик" группа Фабрика)
Кружится земля вокруг своей оси
Ну а нам шестнадцать лет
Солнце светит в голове моей любовь
Формулы учить я не хочу
Вновь меня уносит в небо самолет
И я тебе кричу: "Постой! Постой!"
Припев:
Витя – солнце, я химию учу, и замуж не пойду
Ты слышишь Коля – солнце, я немножко погулять хочу
Тренажер, масажер, ни к чему здесь закон
И на душе должен быть позитив и можор
А страданья, переживанья – это лишний стрес
И большое Вам спасибо говорим от всех нас.
(пісня "Ти признайся мені")
Ви признайтеся нам
Звідки взяли ці чари
Бо без вас ми всі дні
У полоні печалі
І у школі моій
Ви чар-зілля шукали
Сонце-руту знайшли
І всіх нас зчарували
Приспів
Мову величну
Беремо ми з собою
Ну а вам всі бажаєм
світлих днів і тепла
Мирних світанків,
Чистих росяних ранків,
Більше щастя, любові та добра.
(на мелодию песни «Зайка моя»)
Зайчик ты наш, мы – зайчата,
Котик ты наш, мы – котята,
Пестик ты наш, мы – тычинки,
Микробчик ты наш, мы – соринки.
Ты – фотосинтез, мы – растенья,
Ты – наш кустик, мы – коренья,
Ты – наша клетка, мы –ядро,
Ты – наша швабра, мы – ведро!
Зайка моя!
Припев : Мы ночами плохо спим,
Биологию зубрим,
Потому что мы понравиться хотим!
ПРАЦЯ (на мелодию песни «Ой, цветёт калина»)
На уроках ваших мы учились шить,
Кушанья готовить, стол гостям накрыть,
Мальчиков учились вкусно угощать
И за это Вы нам выставляли «пять».
И теперь мы асы, годны ко всему,
С нашими руками – хоть на целину,
Вам поклон наш низкий прямо до земли,
Ведь уменья станут благом для семьи».
ТЕХПЕРСОНАЛ (на мелодию песни «Наша служба и опасна, и трудна»)
Эта служба так опасна и по-своему трудна,
В нашей школе всех главней всегда она.
Без неё не мыты окна, безобразные полы,
А все завтраки, обеды – как заоблачные сны.
И сегодня, как молитву, говорим вам, не тая,
Всем огромного здоровья и прекрасного житья!!!
Вручають подарунки, вчителі ідуть на місця.
В. – Слухай, ми собі відпочиваємо, ні за що не переживаємо, а свідотства про випуск нам дадуть?
В. – Звичайно, а доставить нам їх Венеціанський гондольєро!
В. – О Венеція! У подиху – лиш вітер!
Гойдаються замріяні гондоли…
Слова сплітаються із хвиль, мов з літер,
І засинає сонечко медове.
В. – О Венеція! В мереживі каналів,
Ти линеш, ти ступаєш легко!
І перший документ тебе чекає,
Щоб шлях твій був щасливий і далекий!
В. – Увага! Для вручення свідотств про закінчення Мішково-Погорілівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів запрошуються: директор школи – Юрченко Марина Геннадієвна!
В. – Зустрічайте нашого гондольєро, який прибув через багато каналів, щоб доставити самий цінний для випускників подарунок – свідотства!
Лунає музика, виїжджає гондольєро, віддає свідотства.
Маша: - Для вручення свідотства про закінчення Мішково-Погорілівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів запрошується Маска № 1 під назвою «Витаючий у хмарах» - Акперов Віталій.
Маша: - Запрошується Маска №2 під назвою «Сама мрійлива» - Бабич Катерина
Маша: - Запрошується Маска № 3 під назвою «Найговорливіший» - Голий Євген
Маша: - Запрошується Маска №4 під назвою «Сама скромна» - Гончарова Тентяна
Маша: - Запрошується Маска № 5 під назвою «Найзагадковіша» -Дмитренко Анастасія
Маша: - Запрошується Маска №6 під назвою «Сама комунікабельна» - Ковальова Яна
Маша: - Запрошується Маска № 7 під назвою «Харизматична» - Кожеко Валерія
Маша: - Запрошується Маска №8 під назвою «Милий хлопець» - Комарицький Микола
Маша: - Запрошується Маска №9 під назвою «Жартівник» - Корнєєв Артем
Маша: - Запрошується Маска №10 під назвою «Сама відповідальна » - Кришина Вікторія
Маша: - Запрошується Маска № 11 під назвою «Красавчик» - Станєв Дмитро
Маша: - Запрошується Маска №12 під назвою «Сама цілеспрямована» - Чижевич Юлія
Маша: - Запрошується Маска №13 під назвою «Самий спортивний» -Гейко
В. – Усе, чого ми досягнули і що сьогодні маємо, беззаперечно від усього серця завдячуємо нашим рідним батькам.
Немає у минуле вороття
Та для матусі й тата ми– назавжди діти.
Із ними разом сходинки життя
Долати легше, двері там завжди відкриті.
В. - В майбутньому надія в них на нас
Бо їх продовження – це ми одні – єдині.
Батьки, вітайте нас у цей святковий час
Своїх дітей – випускників однині.
Разом - Слово надається нашим батькам.
Виступ батьків і вальс.
М. - Здавалося б одне і те ж,
Вже котрий раз і котрий рік.
Та знов як в юності бентежить
Прощальних днів оцих прихід.
Не стримати знов хвилювання,
Бо наступив вже час прощання.
9 клас разом – А бал?!
М. – Ой, вибачте, зовсім забула… У Венеції є давня традиція – на балу обирати короля та королеву. Ось і сьогодні, в кінці балу ми визначимо наших королів, Тож, шановні гості свята, до вашої уваги випускний, прощальний, карнавальний, Венеціанський вальс, який виконують випускники 2017 року! Зустрічайте!
Вальс
М.- Право обрати короля та королеву надається класному керівнику – Олені Валеріївні.
Визначили, пов’язали стрічки.
М. - Все гарне в житті коли-небудь закінчується. Закінчується і наша чудова подорож до Венеції, і випускний вечір. Але не зараз. До світанку ще далеко. Будуть ще побажання щастя й успіху. Та де б ви не були, пам’ятайте, що ви - одна команда, команда Мішківської школи.
Як свято веселе, кінчається казка,
Як плівка в кіно, обриваються сни.
І вже, не чекаючи більше підказки,
В життя самостійне виходите ви.
М. - Давайте гучними оплесками проведемо наших випускників у доросле життя. Щасливої дороги!
Випускники заходять.