Сценарій випускного вечора " Місто дитинства".

Про матеріал

Сценарій рекомендується для використання у роботі класних керівників випускних класів, педагогів-організаторів, заступників директора з виховної роботи школи.

Мета позакласного заходу: створити атмосферу свята, урочисто провести вручення атестатів, привітати випускників та їх батьків із завершенням навчання у школі. Підсумувати події, які відбулися з випускниками за роки навчання. Сприяти формуванню ціннісного ставлення до традицій школи, виховувати почуття поваги до вчителів та працівників школи.

Обладнання: Аудіосистема, мікрофони, екран, мультимедійна установка,декорації будинків міста.

Перегляд файлу

Мелодія:  С. П’єха « Город»

 

 Ведучий:  Життя – вічний вокзал, де розлучаються, зустрічаються, плачуть і радіють. І сьогодні ми з вами – на вокзалі прощання…  з дитинством,

шкільними роками. Час іде. Потяг стоїть біля перону. А пасажири щось запізнюються.

( Голос із-за куліс.)

 

Білокрилими  птахами пролітають роки,

За світанками  нові стають небокраї,

Відлітають у вирій малі дітлахи,

Вільним птахом у небо високе злітають.

Чи високо злетять? Тільки час їм суддя.

На світанку чекають їхні нові дороги.

Зустрічай, Україно, нових громадян

Їм іти у життя на твої перелоги!

 

Зустрічайте випускників 20…. року.

 ( список випускників)

 

(Під музику до зали входять випускники,

Піднімаються на сцену.)

 

Вітаємо вас на нашому вокзалі прощання. Та не поспішайте сідати у вагони

- у вас іще є час до світанку. Вечір такий теплий, зоряний, і музика...

 

(Чуються звуки вальсу.)

 

Вальсу музика ллється чудова,

І наповниться щастям зал –

Перший раз як Наташа Ростова,

Ви сьогодні прийшли на бал.

Хай спаковані вже чемодани,

 Хай вчувається поїзда стук:

Лунає вальс на вокзалі прощання –

Вальс надії вальс розлук.

 

(Випускники танцюють вальс)

 

     1. Невже це здійснилося? Скільки

Мріялося про цей вечір, про завтрашню

Свободу, а тепер не віриться…

 

     2.   І так, чомусь, сумно… і тривожно. Як

Складеться наше життя далі?

 

   1.В школі все простіше – уроки,

 екзамени і заповітна мрія про атестат.

 

   2.  До речі, атестат нам іще і не

вручили, так що заповітна мрія ще не

здійснилася.

А час летить від вечора до рання –

В минуле вже не має вороття.

Наш поїзд мчить з республіки «Навчання»

в республіку «Дорослого життя»

 А щоб нам на шляху не червоніти,

І мати для проїзду документ,

 Ми просимо нам атестат вручити –

Найголовніший проїзний білет.

 

   2.Давайте ми за звичаєм  народним

Присядем на доріжку хоч на мить,

А потім за сигналом паровозним  -

У добрий путь! І хай нам усім щастить.

 

 

(Під музику 11-класники сідають у зал)

 

Ведучий:  Слово для привітання і вручення атестатів про середню освіту надається директору школи …….. 

( Вручення атестатів)

Слово для привітання надається гостям:

Представник Райво………..

Голова сільради ……….

( говорять випускники)

            1.  Ну ось, здається і все, навчання у школі закінчилося. Уроків більше ніколи не буде. І більше ніколи не повернеться наше дитинство. Воно йшло від нас тихо й непомітно з першими літерами на дошці…

2. з коротенькими платтячками…

3. З розливистими дзвінками, звук яких дорожчий  за всі звуки на світі…

           4. Зі знайомим, звичним голосом класного керівника.

5.  А за вікном йшов дощ , або буяла весна…

            6.У класі вмикали світло і під освідчення в коханні Тетяни Ларіної   Онєгіну списували математику…

          7.Доводили теореми, які ніяк не хотіли доводитися…

8 .Приписували Ньютону зайві закони. І все було чудово…

9. А дитинство йшло від нас…

          10. Але у нас іще є час. І я пропоную іще раз побувати у непримітних двориках нашого життя, де кожен із нас почувається надзвичайно комфортно. Побуваємо у місцях, про які пам`ять зберігає найдорожчі спогади про найкращі події у житті багатьох поколінь дітей.

11. І скільки б не минуло років, ні жоден із нас не зможе викреслити із пам`яті ці місця, що об`єднують нас усіх. І рідні обличчя тих людей, які протягом 11 років вели нас дорогою знань, чия праця заслуговує на найбільшу нагороду. Ми запрошуємо вас у місто щасливого дитинства.

                    ( На мотив пісні Ю. Антонова )

Есть улицы широкие,
Красивые и важные,
С витринами стеклянными
С охраной  у дверей

А мне милей знакомые ,
Милее – трехэтажные
От их названий ласковых
Становится теплей

Пройду по Ученической
А после – по Учительской
На площади Директорской
Я постою в тени

Грущу на исторической
Вздыхаю на химической
На Школьную любимую
Ведут меня они

- Наше місто щасливого дитинства дуже незвичайне , і в той же час схоже на багато інших міст. Ви запитаєте , чому незвичайне? Тому, що 11 років воно було нашим.

-Почнемо з головной площі нашого міста . Тим більш, саме тут знаходиться адміністративна будівля. Саме тут народжувалися сміливі ідеї та проекти.

-Ми хочемо сказати про головних людей нашого міста, про його створювачів, його керівників.

-Усі 11 років нашого перебування у місті щасливого дитинства його незмінним керівником була...

На мотив «Милая моя»

Пр: Вы директор наш
Мы вас уважаем       
Душою школы быть
Вам всегда желаем/2р

 

1.Не утешайте вы нас
Нам слова не нужны
В школе дела ваши
Были для нас столь важны
Мы вам желаем удачи ,
Здоровья, добра
Вот и окончилось все
Расставаться пора                                              

  -  За тотальний контроль над усім, що відбувається у школі, за взаєморозуміння з дітьми і ефективну кадрову політику, за те, що наша школа працює і буде працювати, директору школи ( кому?) вручається нагорода.

( Директору вручається символічна нагорода, наприклад,зроблений власноруч Оскар)

(говорять випускники)

-Дивлюся я на замісників керівника нашого міста і дивуюся! На пеший погляд нормальні жінки

-А на другий?

 -На другий прекрасні, чудові, чарівні! 

-А в чому підвох?

-В тому, що вони адміністрація!

-Це люди, які кожен день останніми залишають місто щасливого дитинства. Їх плечі та голова витримують неймовірні навантаження нововведень та різних експериментів, а також педрад, цілої кучі засідань, не говорячи вже про різні перевірки, та оформлення необхідної документації.

-Вони зуміли так спроектувати життя у нашому місті, що всі його випускники майже безболісно і майже успішно витримали іспити зовнішнього тестування.

  -    Ви вміли нами керувати,
Приборкувати нас і нам прощати,
Та більше всього довіряти нам,
За все ми дуже вдячні Вам.

Бажаємо здоров`я Вам міцного,
Багато радощів і сонечка ясного,
Натхнення, щастя, успіхів у праці,
А в справах особистих – тільки вдачі.

Бажаємо Вам творчої наснаги ,
Майстерності і переваги,
В достатку жити, в злагоді, в любові,
Будьте щасливі й здорові.

(На мотив «Ой кто-то с горочки спустился»)

Он хтось повільно з школи вийшов
Мабуть, це завуч наша йде
Від її погляду прямого
Не заховаєшся ніде.

Хоч в неї лагідна усмішка
А голос ніжний і дзвінкий,
Але вимоглива і строга,
Та завуч й має буть таким.

А другий наш чудовий завуч
Курити нам не дозволя
Шкільну ту форму вимагає
І день у день перевіря

Пробачте нашу неслухняність
Забудьте що не так було
Дай Бог Вам більше гарних учнів
Ми ж школу покидаємо

-   Нагорода вручається завучам нашої школи – за забезпечення безперебійного руху учнів із кабінету в кабінет, за феноменальну пам`ять на прогули і здатність розібратися в тому, що таке ЗНО і куди з ним бігти

( вручається « нагорода»)

- А як ми з’явилися у цьому місті?

- Наша пам’ять бережно хранить ці спогади.

  -  І не лише пам’ять, а й фотоплівка увіковічила ваші перші кроки у місті щасливого дитинства.

- 1 вересня 20.. року. Новий одяг і туфлі, які трішки давлять…

- Великий букет, а поряд Аліна, з якою ходив у дитячий садок.

- Величезний двір, ще більший натовп людей і мама, яку майже не видно у тому натовпі.

- Маленький зріст і великий портфель.

- Один учень і родичів куча.

- Радісна посмішка і беззубий рот.

- Якими сміливими і безтолковими ми були! Скільки безглуздих запитань сипалось на голови наших вчительок!

І для всіх у них була щира посмішка і добре слово.

 

Першу вчительку ми не забудемо ніколи,

Вона для нас не наче символ школи,

А ми були беззахисні, маленькі,

Я  у гніздечку пташенята,

Безпомічні, безкрилі соколята

Вона навчила нас читати, І рахувати і писати.

За це і честь їй і хвала

 

Дорога Наша …………………………….

Ми вам щиро дякуємо.

І шлемо палкий привіт,

Щастячка бажаємо на багато літ.

 

Ще одну  першу вчительку свою

Буду пам’ятати і люблю.

Вона у нас така гарненька,

Привітна, щира, молоденька,

Була весела і терпляча,

А якщо хтось з дітей заплаче.

Того до себе пригортала,

І в оченята зазирала,

Ласкаво втішить, розпитає,

І все відразу уладнає.

 

Дорога наша ………………………..

Ми вам зичимо здоров’я

Від джерельної води,

Щастя від квітучої весни,

Багатства від землі святої

Хай люди вас поважають,

А друзі ніколи не залишають

 Дякуємо вам за все і запрошуємо вас на сцену.

 

(Вітання від першої вчительки)

 

( «Пісня про вчительку», перша вчителька співає з випускниками.)

 

Сонечко встає, і шумить трава,

Бачу стежку, де проходиш ти, рідна ти.

Вчителько моя, зоре світова,

Звідки виглядати, де тебе знайти?

На столі лежать зошитки малі,

Дітвора щебече золота, золота,

І летять, летять, в небі журавлі,

Дзвоник ніби кличе молоді літа.

Скільки підросло і полетіло нас

На шляхи земні, в ясну блакить, у блакить,

А що в тебе знов та доріжка в клас,

Під вікном у школі явір той шумить

 

Почесні нагороди та квіти вручаються вчителям початкових класів, які не одну зарплату витратили на носові хустки для висушування моря сліз переляканих першокласників .

( вручення «нагород»)

-Ходімо далі! Ось перед нами проспект філології. Тут розташований
собор української мови та палац української літератури , де можна
познайомитися зі спадщиною видатних українських митців.

Цей предмет найголовніший в Україні
І його нам викладали весь цей час.
Ми назавжди вдячні ………………………,
Що поклала стільки сил заради нас.

Нас в школі вчителька любила
І мови рідної навчила,
Щоб ми в свої сімнадцять літ
Йшли українцями у світ

І рід козачий добре знали,
Та батька-матір поважали,
Через віки несли звичай
Й  любили щиро рідний край

Й любов у серці зберегли,
Де б ми у світі не були.
То ж дуже вдячні вам за мову:
Ліричну, милу, світанкову.
Ми понесемо мову в світ.
А вчительці – палкий привіт!

 

(Пісня для вчителя української мови на мотив пісні «Червона рута».)

Ви признайтеся нам
Звідки взяли ці чари
Бо без вас ми всі дні
У полоні печалі
Десь у школі  в ці дні
Ви чар-зілля шукали
Сонце-руту знайшли
І всіх нас чарували

Пр: Мову величну
Беремо ми з собою
Ну а вам всім бажаєм
Світлих днів тепла
Мирних світанків
Чистих росяних ранків
Більше щастя,
Любові та добра

Нагорода вручається вчителю української мови і літератури ……………. за виховання патріотизму в душах юних синів і дочок нашої Батьківщини.

( вручення «нагороди»)

 

А ось справа(зліва) храм російської мови та світової літератури. У його стінах любов до читання  творів великих класиків світової літератури прививала нам ………………………………………...

Да, я писал вам сочиненье,
Хоть это было нелегко
И нужно адское терпенье,
Чтоб до конца прочесть его

Мир классиков и критики
Открыли вы для нас
За труд ваш неустанный
Благодарим мы вас!

Пісня на мотив «Не виноватая я»

Вот пришли мы на урок
Русский вновь у нас
Вот опять звенит звонок
Спросят нас сейчас
Сочиненье написать
Дома надо нам
И ошибок 45
Будет снова там

Пр.: Сочиненья за весь класс
Написал один из нас
-Мама, ну не виноватая я, не виноватая я
Все говорят  что сочиненья
Это не для меня/2 р

Очень многие стихи
Радывают нас
Пушкин, Тютчев, Пастернак
Не легки для нас
На уроке мы решаем
Быть или не быть

Надо нам литературу
Срочно полюбить.

П: А стихи нам за весь класс
Выучил один из нас
-Мама, ну не виноватая я,не виноватая я
Все говорят литература это не для меня/2 р

Нагорода вручається вчителю російської мови та світової літератури ………………. за наполегливі спроби примусити учнів прочитати всі чотири томи роману «Война і мир». За мужність та героїзм при читанні шкільних творів.                                       

 

- Дивіться! Ось якась  об’ява висить!

  Давайте прочитаємо!

 

- Написано іноземною мовою!

 

- Якою?

 

- По-моєму англійською.

(Читає)

Уван, уван, уван,

Літл дог ран.

Ту, ту, ту, - глед ту сі ю …

Файв, файв, файв,

Плейн ін ві скай…

 

- Переклади!

 

- Це мабуть означає, що прямо по курсу  бульвар іноземної мови.

І протягом 10 років вела нас по його чудових вуличках і не давала заблудитися……………………………………….

 

Ми іноземну мову теж вивчали,

Щоб в розмаїтті світу не пропали.

Бо ж іноземну мову треба знати,

Щоб добре слово другові сказати,

Який живе за сотні довгих миль,

І мова в нього інша інший стиль…

Життя складне  і нас колись зведе,

Від цього ти не дінешся ніде.

Тож так важливо знати різні мови,

Тоді життя приємне і чудове,

Бо розумієш все і вмієш сам сказати,

Слова не треба в словниках шукати.

Учительці ми вдячні безконечно,

Прийміть подяку і любов сердечну.

 

(Пісня на мотив пісні О. Рибака « Казка».)

 

Every day мы ходим в школу

Там все teachers very  cool
In the school мы учим English

И мы любим our school
 

Детство наше увы прошло
Навсегда хоть плач
И мы будем скучать по вас
Thank you, very much.

 

Нагорода вручається вчительці англійської мови за неоціненну допомогу в розумінні глибокого філософського змісту пісень Брітні Спірс, за передачу навичок правильного читання написів на турецьких жувачках і китайських іграшках.

( Вручення «нагороди»)

 

 

-А що це за цифри?

 

-Мабуть номери будинків.

 

-Ні, це дати  визначних історичних подій. А це найдавніша частина нашого міста – алея історії.Саме тут працюють вчителі, які найкраще знають і найцікавіше розповідають про визначні події в історії України та інших країн.

А ще вони навчили нас знати обов`язки та захищати свої права.

 

 

 Історія – це пройдене життя,

Та без минулого немає майбуття.

Для того ми історію й вивчали,

Щоб краще рідну землю нашу знали.
А я к пізнали – серцем прикипіли.

Для себе цілий всесвіт враз відкрили

Якого роду -  племені ми діти

І як нам далі в світі жити

То ж за науку вдячні ми без меж,
Історикам вклоняємося теж!

 


 

На мелодію пісні з кінофильму "Москва сльозам не вірить" - "Александра":

 

Не сразу все устроилось,
И жизнь не сразу строилась.
История Отечества
Хранит не мало тайн.
Реформы радикальные,
Проблемы национальные.
Учебникам не верили,
А верили лишь Вам.

Ах, историк, наш историк,
Этот класс был наш с тобою.
Были мы его судьбою,
Но прощанье подошло.
Что бы ни было в начале,
Никогда мы не скучали,
А теперь мы расстаемся,
И спасибо Вам за все.

 

 

За перемогу в усіх шкільних баталіях і революціях місцевого маштабу а також за стійкий опір масам опозиційно налаштованих учнів заслужена нагорода вручається вчителям історії та правознавства ……………. та ……………………..

( вручення «нагороди»)

 

-А ось гордість нашого міста щасливого дитинства – мікрорайон природничих наук. Саме тут нас навчали математиці, фізиці та астрономії, географії та економіки, хімії та біології, основам безпеки життєдіяльності.

 

- Ось площа математики

Нас математики навчали

Щоб ми усе прорахували

Що множити, а що ділити

І як в складному світі жити

Любов на множити потрібно,

Ділити радість принагідно

От щирість й щедрість додавати,

А зло від серця віднімати

І як почнемо так робити

То правильно ми будем жити:

Чудово, здорово і ясно

То ж буде все у нас прекрасно.

 

 

 

Вчителю математики (На мотив «Шаланды, полные кефали…»)

Пускай кому-то мил английский,
Кому-то химия важна.
Без математики же всем нам
Ну ни туда и не сюда.

Нам уравненья — как поэмы,
И интеграл поддержит дух.
Нам логарифмы, будто песни,
А формулы ласкают слух.

Вычисляли площади, объемы,
Но уже экзамены сданы,
И все теоремы, аксиомы,
Начисто теперь забыли мы.

 

За вміння вкласти інтеграли, похідні, синуси та косинуси в голови учнів, не зіпсувавши їх форми. Нагорода вручається вчителю математики ……………….

   - Площа математики плавно переходить у широку вулицю фізиків-
інформатиків. Достатньо велика ширина цієї вулиці, дає необмежену свободу для творчості мешканців Міста щасливого дитинства.

      - А творити по-фізичному і інформативному нас учив  ………………………………. Він же зумів розкрити нам таємниці планет, зірок та галактик.

  Фізика – наука в світі необхідна,
У житті людському дуже всім потрібна.
Без знання законів в космос не злетіти,
Через річку бистру міст не спорудити.
Не було б будинків,літаків у небі,
Кораблів у морі – це ж усім нам треба .
Тому цю науку в школі ми вивчали,
Хоч за неї мали не найкращі бали,
Але ж в  основному знаємо багато.
Й техніку найкращу несемо у хату.
Дякуємо щиро за шкільні уроки,
Хоч чимало з нами мали ви мороки,
Та прийміть подяку і вітання чемні,
За уроки в школі  і слова натхненні.

 

(На мотив пісні «Все что тебя касается»)

Я на уроках сижу беспокойно
И все никак не дождусь перемены,
Ньютон открыл три каких-то закона
А Архимеду моря по колено а
Не надо думать, что все обойдется,
Сейчас меня обязательно спросят
Все будут плохо, все перевернется аааа

Пр: Все, что полей касается,
Все, что лучей касается
Физикой называется, называется а/2 р

      - За самоввідану працю в зоні підвищенної напруги при хаотичному русі і змінному опорі учнів. А також за наполегливі спроби перевести необмежені бажання учнів із площини комп`ютерних ігор в площину розв’язування задач. Нагорода вручається вчителю фізики та інформатики ………………………………….

Перерва (Випускників вітають учні молодших класів, учні 9 класу).

  - Ну ми і повеселилися!

Без сумніву можна сказати,

Що перерва – найочікуваніша,

найцікавіша і найвеселіша річ у школі.

Найбільше часу під час перерв ми проводили з ………………….

Організатора вітаємо

Їй здоров‘я побажаємо,

Щоб про нас не забувала

Віршам інших щоб навчала.

А у конкурсах майбутніх

У концертах незабутніх

Пам‘ятали про наш клас

І згадували кожен раз.

(Український танець у виконанні учнів середніх класів.)

За віртуозне володіння комп’ютерною грамотою,

Чудовий організаторський талант,

Доброту, товариськість та широту поглядів,

Нагорода вручається педагогу-організатору.

( вручення «нагороди», На сценіу виходить Домовик.)

Домовик: Так не легко їм давалися математика та фізика! Можна            подумати, що на географії було простіше.
Урока чекали, як торнадо: потрапили в епіцентр стихій – не пронесе.
Як не старалися, а бувало, що до урока були так «готові», що дивилися на вчителя, як на вулкан: зірветься чи ні?
40 хвилин урока тряслися,як під час землетрусу: викличуть до дошки, чи не викличуть?
А після уроку, особливо якщо він там третім у розкладі, вилітали так, як наче їх несло всіма мусонами та пасатами планети.

-  Яка земля чарівна – просто диво!
Ми ж люди на планеті голубій
Живемо тут комфортно і щасливо,
Нам весело і радісно на ній.
У школі географію вивчали, щоб добре знати,що навколо нас.
Материки, моря,ліси,канали, і гори,й ріки в різні ери й час.
І щоб там інші не казали
В душі у кожного із нас
Живуть замріяні вокзали
Які покличуть – прийде час.

-  Наш добрий першовідкривач незвіданих земель. Шановна …………………….! Ви навчили нас мріяти про далекі світи. Вирушаючи у подорож, ми повторимо усе те, чому ви нас учили. Ваші уроки допоможуть нам обминути пустелі, моря і гори, і успішно дістатися місця. Пригадаємо відомості про клімат, і вирушаючи, наприклад до Англії, візьмемо із собою парасольку і галоші.
 

(Пісня на мотив «Забирай меня скорей»)

Пр. Забирайте же меня

В горы, тундру, за моря

Всеравно не пропаду

Сориентируюсь в беду

Забирайте же меня

В горы, тундру, за моря

Географию учила

Ничего я не забыла

1 Я сегодня взрослее стану

В лес пойду одна за грибами

Возьму карту, компас, фонарик

И ведро возьму, земляники наберу

Мама я же не потеряюсь

Леса, мама, не испугаюсь

Все что нужно я понимаю

Географию я знаю.

 

В номінації «За навчання в орієнтуванні на місцевості», а також за те, що кожен учень зрозумів, що за шкільним порогом знаходиться цікавий барвистий світ, який необхідно постійно пізнавати, нагороджується вчитель географії ……………………………………...

( Вручення « нагороди»)

- А я люблю пройтись по парках, садах нашого Міста щасливого дитинства. Вони роблять наше місто привабливим і по-домашньому затишним. Навесні наші погляди радують квіти, висаджені на клумбах. Влітку можна віпочити у затінку дерев.

  -  І всю осінь змітати та виносити листя!

     -  Всю цю красу створили свїми руками вчителі хімії та біології ………………………,та трудового навчання - …………………………………….

Хімія - наука і складна, й цікава,
Бо присутня всюди, будь це сталь чи кава.
Чи листок зелений,чи роса у полі.
Ось таку науку ми вивчали в школі.
Сил не шкодували, так її вивчали,
То ж багато дуже в світі ми пізнали.
Часом програвали з нею у двобою,
Та знання чималі несемо з собою.
З погляду науки пізнання ці дрібні,
Та в житті людини кожної потрібні.
Вчительці хорошій вдячні всі ми щиро.
Зичимо їй щастя, радості і миру!

 

Людина й праця, як сіамські діти,
Нізащо їх не можна розділити.
Труд без людини просто не існує,
Людина ж без труда - життя марнує.
Тому до праці нас привчали в школі.
Трудились ми в майстернях і у полі.
Навчилися чогось-таки робити
І буде легше нам у світі жити
Спасибі вчительці за працю і натхнення
Ми в праці бачем наше сьогодення
 

(Учителю хімії на мотив "Наш сосед")

Как же нам не веселится и не праздновать побед?
Наконец, мы изучили удивительный предмет!
Про кислоты и гидраты знаем все,как дважды два,
Менделеевым гордимся! Он в науке - голова!

Припев: Пам,пам! и т.д.

Нам реакцию обмена очень просто провести,
Надо только реагенты подобрать и принести,
Ну, а если натрий с хлором хочет накрепко дружить,
Есть реакция простая, чтобы их соединить!

Нагорода вручається вчителю хімії та біології ……………………………………., яка зуміла переконати своїх учнів у тому, що не кожна мавпа може стати людиною, не все те, що літає - птах, але кожне посіяне зернятко дасть в результаті свій плід.

     -   У нашому містечку є одне місце, де дуже хвилюються за стан нашого здоров`я. Здогадалися? Це шоссе фізкультури. Перед в`їздом на нього стоїть величезний біг-борд "В здоровому тілі - здоровий дух!"

- А мені здається, що це особистий девіз ………………………………..! Ось на кого приємно подивитися! Ось хто справжні атлети!

А може вони щодня з`їдають багато котлет?

- Та ні, вони люблять фізкультуру.

- Ми теж її любимо. Майже всі, або в основному.

Шановний………………………………………………………, висловлюємо вам щиру подяку за наполегливе бажання зробити нас здоровими, за муштру та своєчасно сказане добре слово, за команди, які ви нам віддавали на уроках Захисту Вітчизни.

Випускники! Шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! Віддати честь комбату!

(Пісня на мотив " Младший лейтенант")

Милый наш физрук
Сидит в сторонке
Добрый синий взгляд
Как у ребенка
Только очень строгий он
Милый наш физрук
С улыбкой странной
Запросто мог стать
Звездой экрана
Только грузом мы
Упали на его плечо
Да ты че?

Пр: Милый наш физрук,
Он такой крутой
Он такой учитель золотой
Если бы он знал девичью тоску
По сильному плечу
Милый наш физрук
Бередит серца
Он нас заставляет без конца
Бегать и метать
А я , мой милый,не хочу.

Нагороду отримує …………………………, за формування навичок основ безпеки життєдіяльності під час уроків близьких до екстремальних. А також ……………………………... за розвиток навичок швидкого бігу по слизькій підлозі, в поєднанні зі стрибками вбік від урока, а також у висоту з наступним приземленням без мата.

- Як ти вважаєш, що потрібно, щоб просто місто стало містом Щасливого дитинства?

- Мабуть щоб поряд були друзі! Щоб батьки давали більше кишенькових грошей, щоб уроків задавали менше, а інтернет коштував дешевше!

- Це все звичайно вірно, але на мій погляд, поряд з містом повинна бути якась водойма...

- А на її березі обов`язково повинна бути консерваторія, на порозі якої з посмішкою зустрічала дітей вчитель музики, так як протягом семи років зустрічала нас ……………………………………..

Дозвольте вам щиро побажати
Міцного здоров`я й терпіння багато
Везіння людського ще трішки до того

А ще вам бажаємо - заждіть, не старійте!
Онуки хай ростуть, а ви не сивійте!
Нехай пісні всі милозвучні
Для вас лунають знов і знов!
Хай будуть в серці нерозлучні
Добро,надія,віра і любов!

(Пісня Олени Ваєнги "Желаем,чтобы были все зоровы")

Титул "Золотий голос школі" та нагорода вручається єдиному і неповторному вчителю музики ………………………………………..

- Жаль, що у нас немає багато часу, ми могли б провести пару годин у центральній бібліотеці нашого міста.

Після закінчення уроків
Потрібний нам моральний спокій
В бібліотеці ми його знаходили
Сюди частенько ми приходили.
Бібліотекар наш спокійна,ділова
В своєму царстві голова,
Нас радо зустрічала,
Поради нам давала
Вчила нас мислити
Культурно спілкуватись
Любити книги і
Духовно розвиватись.

(Танець у виконанні учнів початкових класів.)

  -  За наполегливі,але марні спроби заманити старшокласників у бібліотеку, за забезпечення безперебійної книговидачі у період комп`ютерізації, за непереборне прагнення примусити читача повернути "Пригоди Буратіно" взяті у бібліотеці  в 2007 році, "Оскар" вручається нашому бібліотекарю ……………………………………...

- Ми ніколи не забудемо затишні куточки нашого дитинства, куди завжди бігли за порятунком у прямому і переносному сенсі цього слова. Там далеко, в кінці вулиці є маленька хатинка з написом на дверях "Медпункт".

(Пісня на мотив "Миллион алых роз")

В школе у нас медсестра
Очень нежна и мила
Лечит детей всех одна,
Дарит здоровье она.
Мы благодарны ей все,
Нас не оставит в беде.
Сразу на помощь придет,
Если болит твой живот.

Припев:
Миллион, миллион, миллион раз в году
Прививать, прививать, прививать ходит нас.
И зайдя, и зайдя, и зайдя в каждый класс,
Кормит таблетками нас.

Шановна, ……………………. прийміть цю нагороду за те, що нам допомагали і про здоров`я наше дбали. За те, що вчасно виявляли наші хвороби справжні та уявні і лікували їх однієїі тією ж таблеткою.

  -  Ми щиро вдячні нашим кухарям ………………………..та  ……………………………., які робили все від них залежне, щоб звуки наших голодних шлунків не заважали думати і вчитися.

Наша подяка завгоспу …………………., водієві ……………… і технічним працівникам …………, ……………….,…………, ……….., ………………., , які щодня прибирали після нас гори сміття, щоб наші легені дихали свіжим повітрям, а Місто щасливого дитинства було завжди чистим і охайнои.

(Пісня на мотив "Облака")

Хто у нашій їдальні не бував
Той багато в житті ще не бачив
Хто шкільний наш обід не куштував
То вважайте - того минула вдача.

Пр: Кухарі, ви нам смачно готували
Кухарі, ми перерву ту чукали
Коли треба вже в їдальню йти на обід
Щоб наповнити голодний нам свій живіт.

Хто дзвінки на щоденно подавав
Й сповіщав про закінчення уроку
Коридори старанно підміта
Затишок хто робив нам всі ці роки.

  -   Знаємо,що тримали ви у школі
Чистоту і в приміщенні й надворі
І хоч може й непримітний був цей ваш труд
Та без вас було б незатишно вчитись тут.

І щоб там інші не казали,
В душі у кожного із нас
Перед очима школа наша
І всі хто в школі дбав про нас.

 

  -  До рідної школи ми приходили всі ці роки із найріднішого дому,в
якому нас люблять і завжди чекають найдорожчі у світі люди.

  -  З букви-краплинки та звуку-сльозинки народилися одного дня на світ святі слова "мама" і "тато", вимовлені вустами янголятка, і осяяли домівку, як дар Божий. Тільки не дано нам запам`ятати цю мить, як не згадати того дня коли над нашою колискою вперше схилилися мама і тато.

(На фоні музики "Молитва" голос із-за куліс.)

"Пошли Боже, діткам щастя і здоров`я, віру в завтрашній день, людяності їм пошли і милосердя, доброти їхньому серцю, світлого розуму голові. Дай їм бажання працювати, примножувати багатства роду, не зазіхаючи на чуже добро,не кидаючи рідну землю..."

 Де б ви не були, куди б не закинула вас доля, на вас завжди чекатимуть ті, для кого ви одні в цілому світі, єдині і неповторні - ваші найближчі, найрідніші люди: мама і тато. І зараз відшукайте очима серед гостей своїх батьків -  і ви помітите, що на очах у них непрохані сльози, сльози радості і смутку. І кожна мама в думках промовляє те саме: "Боже, вбережи мою дитину"

-  Матусю й тату
Ви, неповторний мій початок
Відкиньте геть журбу й тривогу,
Хай милостивий Бог
Пророчить вам достаток,
А я завжди прийду вам на підмогу

  -  Спасибі вам,мої батьки
За теплоту й любов родинну,
За дружбу й спокій у сім`Ї
І за турботу щогодинну
За вашу відданість святу
Своїм уже дорослим дітям
За людяність і доброту,-
Ми вдячні вам за все на світі!

  -  Я виріс, мамо, вищим став за небо,
Яке ти носиш в лагідних очах,
Журитися за мене ні,не треба.
Я вже дорослий,зваж на це хочаб.
Я виріс,мамо, ніжними піснями
Освячую найвищу доброту.
Лиш до сльози твоєї, моя рідна,
Я не доріс й,мабуть, не доросту.

 

  -  Всі до неба сходяться дороги,

всі край тебе купчаться тривоги,

всі до тебе горнуться надії,

коли, мамо, ти в житті зорієш

в тебе, рідна, найніжніша ласка,

в тебе, люба, найвірніша казка

в тебе, мила, найрідніші очі

як струмочок голос твій хлюпоче

і до тебе стежки найкоротші

і без тебе ночі щонайдовші

наче німб над нами в час розлуки

найсвятіші материнські руки

Про тата теплих слів й пісень є небагато,

Чому так рідко пишуть ці вірші?

Бо тато мовчазний, на ласку небагатий,

Та скільки є добра й тепла в його душі!

У нього руки мозолясті,

У нього серце – як вогонь

І сходить день новий у щасті

З його натруджених долонь

 

  -  Усе в житті міняється і в’яне,

Усе мина, відходить назавжди

Лиш батькова любов ніколи не зів’яне,

Лиш татові слова зі мною назавжди

Усе, що є в житті – то долі повеління,

А все, що є в мені – то батькове учіння.

Від батька в мене є терпіння і удача,

І розум ,батьку, мій – це твоя добра вдача

Твоя добро святе і людяність велика,

І відданість землі, і совість

У душі – це те усе в тобі, за що я поважаю,

І голову свою в уклін схиляю

  -   Нема без тата щастя на землі,
Як і без мови не бува розмови.
І доки світ цей грішний, ще і злий
Оберігаймо тата у любові:
Його шануймо - Біблії слова,
І будуть нас так люди шанувати
Тож хай у серці пісня ожива,
І долинає аж до  серця тата.

(Пісня батькам)

 ( Звучить мелодія,виходять на сцену батьки.)

 

  -  Донечко люба,рідний мій сину,
Виберіть чисту життєву стежину.
Юності вашої квітне розмай
Ми вам пахучий спекли коровай.

  -  Лагідні руки те тісто місили
Хай не бракує снаги вам і сили
Любляче серце його зігрівало,
Щоб у житті вам добро квітувало.

  -  Впала у тісто солона сльоза -
Хай обмина вас життєва гроза,
Квітне калина на хлібові цім
Щоб не забули ви батьківський дім

(Музика "Хліб всьому голова")

  -  Прийміть від нас цей хліб святий,як символ життя і достатку.Пронесіть його з гідністю через життя, щоб ми пишалися вами.

- Вклоняємось низенько до землі. Усім батькам, які прийшли до нас на свято.

Прийміть уклін, шановні, дорогі і найрідніші в світі - мами й тата.

 

( Один з батьків вручає коровай,учні передають, цілують хліб. Говорять батьки.)

- А ще ми принесли з собою чарівний горщик.

- Ми сиплемо в цей горщик жменю жита, щоб вам весело було жити.

- Кладемо гілку дуба, щоб міцними та здоровими ви були, як дуб, щоб мали сили здолати ті перешкоди, які готує вам життя.

- А ще, кладу трохи гороху, щоб багатіли ви потроху.

- Я вкидаю часнику, щоб все було вам до смаку.

- Додам я ще квасолі - для гарної і творчої долі.

- Та ще ось жменю вівса, щоб частіше збиралась родина шкільна

- І якщо ви через кілька років зустрінетеся, то в цьому горщику зваріть кашу, і нехай кожен покуштує її.

- Колись тих, хто їв кашу з одного горщика, називали однокашниками. А ви цілих 11 років були однією сім`єю.

- Все здолати потрібно вам буде не раз.
Не впадайте у відчай,боріться!
Йдіть сміливо! У добрий вам діточки, час.
Мрія кожного з вас хай здійсниться.

- Хай вам ляжуть під ноги щасливі путі,
Горе й лихо хай всіх обминає,
Хай вам буде удача і щастя в житті.
І хай серденько ваше співає.

                            (Пісня у виконанні батьків.)


(Мелодія з мульт. "Мамонтенок". Говорять випускники.)

- Пам`ятаєте, у дитячому мультфільмі мамонтенятко шукало маму? І не могло знайти. А нам пощастило в житті. У нас мами - дві!

- Одна - рідна, любляча, та, що дала нам життя! І друга -  теж рідна, любляча, та, що вела нас з 5-го по 11 клас шкільним марафоном.

( Напутнє слово класного керівника. Прощальний вальс випускників.)

 

 

 

 

 

Завантаження...
doc
Додано
21 жовтня 2020
Переглядів
1221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку