2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Сценарій випускного вечора в 11 класі «Бал у шкільному королівстві»

Про матеріал
Сценарій чудового традиційного шкільного свята - випускного вечора в 11 класі «Бал у шкільному королівстві»
Перегляд файлу

Оргкомітету конкурсу

ЗАЯВКА

на участь у щорічному обласному (заочному) конкурсі сценаріїв та методичних розробок «Перлина натхнення» серед педагогічних працівників загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів

 

Прізвище, ім’я, по батькові   Крилова Ольга Петрівна

Рік народження   1969

Місце роботи, посада Голопристанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Голопристанської міської ради Херсонської області, заступник директора з навчально-виховної роботи

Домашня адреса   Херсонська область, м. Гола Пристань, вул.. Свободи, 12

Контактний телефон  0982659918, 0999718697

Номінація шкільні свята шкільні свята
Голопристанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

Голопристанської міської ради Херсонської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій випускного вечора

в 11 класі 

 

«Бал у шкільному королівстві»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Укладач Крилова Ольга Петрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Гола Пристань

2018 рік

 

 


Сценарій випускного вечора в 11 класі «Бал у шкільному королівстві»

Звучить лірична музика. Голос за кадром оголошує: «Починається казка...»

 сидить дівчина Попелюшка й читає вголос величезну книгу «Казки»:

 

Попелюшка:У світі, де люди перестали вірити в добрих чарівників і дивні чудеса, де королівств залишилося зовсім небагато, була майже казкова держава. У цій державі не було зла, а панувало лише добро та злагода. Ця країна дарувала світові свої чудові живі казки. На честь кожної новоствореної казки давався у королівстві чудовий бал. (Відірвавшись від книги, говорить)

– Як здорово було б туди потрапити!

Фонограма з казки. З’являється Паж та звертається до Попелюшки:

Паж: Дорога Попелюшко! Я не чарівник, я тільки учуся, але дружба допомагає творити справжні чудеса. Дозволь запросити тебе на бал у чудесному королівстві. Я думаю, тобі це сподобається. Шановні жителі казкового шкільного королівства і всі запрошені! Цього року народилася ще одна казка...

Фонограма з казки. Попелюшка та Паж танцють

Попелюшка: Ваша королівська величносте! Шановні гості! Настав час представити вам винуватців сьогоднішнього свята, тих, заради кого створюються казки і відбуваються чудеса, тих, кому віддавали свої казкові знання придворні мудреці, тих, кому випала честь бути представленими сьогодні на головному балі шкільного королівства.

Паж: До тронної зали запрошуються випускники ____ року. (поіменно представити всіх випускників). Фонограма: Вихід випускників

Попелюшка: Шановні гості! Перші особи королівства!

Фонограма представлення учителів школи:.

  1. Її величність королева! – (Директор)
  2. Головні мудреці королівства – (ЗДНВР, ЗДВР)
  3. Придворна статс-дама – (педагог-організатор)
  4. Володарки початкової мудрості – (учителі початкових класів)
  5. Зберігачі словесності – (учителі української мови і літератури)
  6. Міністри закордонних справ – (учителі англійської мови)
  7. Придворний зберігач історії – (учитель історії)
  8. Фея зарубіжної культури – (учитель зарубіжної літератури)
  9. Лицар спортивної сили – (учитель фізичної культури)
  10. Баронеса фізичної пластики – (учитель фізичної культури)
  11. Придворні математики – (учителі математики)
  12. Володарка дивовижних машин – (учитель інформатики)
  13. Придворний алхімік – (учитель хімії)
  14.  Алфізик та астролог – (учитель фізики і астрономії)
  15. Таємний радник – (учитель правознавства)
  16. Придворний мудрець-мандрівник – (учитель географії)
  17. Фея флори та фауни – (учитель біології)
  18. Придворна майстриня-господиня – (учитель трудового навчання)
  19. Військовий міністр – (учитель «Захист Вітчизни»)
  20. Придворний знахар – (медична сестра)
  21. Балетмейстер – (хореограф)

Попелюшка:До нас на свято радо завітали почесні гості: (представлення гостей)

Паж: Даною мені королівською владою я оголошую Головний королівський шкільний бал відкритим! Шкільне королівство, увага, стояти струнко. Право підняти державний прапор України надається … Фонограма Гімн України

Попелюшка: Шкільні роки…Це три тисячі днів, це цікаві зустрічі та вечори, конкурси та вікторини, улюблені уроки, веселі шкільні перерви, перші радощі і перше кохання. Та час летить і змінює все. Все має свій початок і кінець. Закінчується і шкільна юність. А сьогоднішній день проводить межу між дитинством і самостійним життям наших випускників.

Випускники: (додаток 1)

Паж: Я не чарівник – я тільки учуся, але для таких прекрасних випускників я готовий створити навіть неможливе чудо. Шановні друзі, під сонцем школи спалахнула веселка ваших талантів і особистостей. Погодьтеся, що до приходу в наше королівство ви нагадували собою зайчиків: непосидючих, грайливих, мінливих, але пройшовши крізь призму шкільного життя, вчительської любові, творчої атмосфери, здобутих знань, ви відкрили в собі багатогранність душі і серця. І тому наш шкільний дім, на думку абсолютної більшості з нас, нагадує розмаїття веселки. (Представлення веселки – фото колаж випускників)

Попелюшка: Будуйте в небі веселковий храм без огорожі й металевих брам.

У нього зайде бажаний спочити, його так легко в захваті творити!

Паж:  Прикрасьте світ весь райдугою мрій, без сірих барв малюйте ранок свій!

І хочеться, щоб в цей момент прощання іскрились бризки веселкового сіяння!

Ваше величносте, вам слово (Директор вручає атестати)

Фонограма «Чарівники». Випускники:

  • Хто серед нас не мріяв бути чарівником? Хто серед нас не вірить в чудеса?
  • А чому б и не повірить? Уявімо, що наша школа – це шкільне королівство чаклунства…
  • Та мабуть і уявляти не потрібно. Отже, як ми стали чародіями?
  • В один чудовий день, а точніше 31 серпня ____ року кожен з нас отримав лист-запрошення: «Дорогий майбутній першокласник, ми вітаємо тебе! Тобі надається можливість навчатися в 1 класі Школи Магії та Чаклунства. Головний чаклун – директор школи».
  • І ось з того часу і почалося наше незвичайне навчання, наповнене чарівними пригодами. На все життя запам'яталася зустріч з першими Магами – володарками початкової мудрості. (ПІБ) чотири роки навчали нас початковим азам магічних перетворень.
  • У середніх та старших класах ми вивчали різні чарівні предмети. Курс чар та заклинань –література. Курс травології – біологія. Історію Магії. Курс чарівних розчинів – хімія. Курс трансфігурації – фізика.
  • На уроках права ми вчились, як захищатися проти темних сил. Ми засвоїли всю інформацію, вивчили всі куточки школи и склали свою карту (показують карту). І нас знають всі в обличчя, а наші Маги дивувались нашім здібностям.
  • Деякі телепортували прямо з уроків. Інколи вдягали Шапки-невидимки. Іноді ми перетворювались у справжніх драконів. А найкращі наші класні чарівники, постійно підказували нам заклинання та рівняли наші чаклунські палочки.
  • Саме головне Міністерство Магії на нас випробувало всю систему ЗНО. А коли ми були зачаровані і мовчали, мов риби, то легким рухом чарівної ручки 12 балів перетворювались в 1 чи 2. Але головне, що ми тепер знаємо, як зварити тріумф и як розлити по флаконам славу.

Фонограма: «Чарівники». Випускники:

  1. Сьогодні ми, випускники Школи Магії та Чаклунства хочемо подарувати Чарівну скриньку з незвичайними предметами: чарівний п’ятачок, який допомагає на контрольних; ручка з моторчиком, яка пише без помилок; гумка – комп’ютерна приставка для знищення інформації; щоденник – книга скарг та пропозицій. Ми тільки не розуміємо – чому шоденник заводить учень, а записи в ньому роблять учителі?
  2. Ручка з червоною пастою – головна зброя вчителя; кнопка – головна зброя учня; шпаргалка, визнана найкращою в 11 класі; батьківський пояс – вічне приладдя для доброго виховання; 5 літрова банка – це сльози випускників, виплакані під час ЗНО. (діти дарують подарунки)

Фонограма «Чарівники». Випускники:

  • Ми, випускники Школи Магії та Чаклунства на нашому королівському шкільному балу вирішили створити Золотий Фонд педагогів-чаклунів.
  • За високі заслуги перед учнями і вміння вкласти в їхні безрозмірні голови вже відкриті і ще не відкриті закони точних і неточних наук, ввести до складу Золотого Фонду її величність королеву! Директора школи (ПІБ).
  • Головних мудреців королевства (ПІБ заступників директора).
  • Зберігача словесності за те, що єдина на весь клас не лише регулярно читає твори, а ще й сама їх аналізує.
  • Придворних математиків за вміння навчати учнів не тільки множити й ділити, а й запам’ятати на все життя, що 2х2=4.
  • Фею зарубіжної  культури за досконале знання всіх творів зарубіжних поетів, письменників, байкарів та драматургів. А також за велике терпіння слухати  неповторні казки учнів.
  • Придворну статс-даму за майстерність навчити співати навіть тих, кому ведмідь не тільки наступив на вуха, а ще їх добре потоптав.
  • Придворного зберігача історії за вміння пояснювати так новий матеріал, щоб ми не заблукали на історичних доріжках невідомих та відомих подій.
  • Фею флори та фауни за вміння з точністю визначити, які очі і крильця будуть у мушки дрозофіли, якщо у мами вони безколірні й довгі, а у батька – червоні й короткі.
  • Алфізика та астролога за здатність так пояснити Закон Ньютона, що навіть будь-який цуцик під парканом знає, що тіло перебуває в стані спокою рівномірно прямолінійно.
  • Придворного алхіміка за здатність і в кислому, і в лужному середовищі зберігати нейтральну реакцію, а також за вміння, розповідаючи про вибухові речовини – не вибухнути, про цукри – не зацукритись, про крохмали – не накрохмалитись.
  • Міністрів закордонних справ за вміння говорити з учнями різними мовами і при цьому розуміти один одного.
  • Придворного мудреця-мандрівника за вміння подорожувати по всьому світу не виходячи з класу, тобто на «ковре-самолете типу Інтернет».
  • Таємного радника за те, що вчить дітей захищатися від злих темних сил.
  • Володарку дивовижних машин за вміння володіти вай-фай, вайбер, скайп.
  • Лицаря спортивної сили та баронесу фізичної пластики за палке бажання зробити наші тіла подібними до тіл Аполона чи Венери.
  • Військового міністра за майстерність бути воїном без зброї.
  • Придворну майстриню-господиню за вміння навчити майструвати дивовижні шедеври народного мистецтва.
  • Знахаря за те, що нас навчила надавати першу допомогу і при цьому самим не знепритомніти.
  • Балетмейстера за вміння навчити танцювати вальс всього за 4 репетиції.
  • Відповідальність за збереження Золотого Фонду покласти на директора школи. Бажаємо йому зберегти Фонд у прекрасному стані для багатьох поколінь учнів.

Попелюшка: Шановні друзі, знайдена невідома скринька. На скриньці надпис «Азбука вчительських зауважень». Можливо ви знаєте секрет цієї азбуки?

Випускник: Звичайно знаємо. За роки навчання у нашому королівстві ми цю азбуку вивчили майже напам'ять. Отже, «Азбука вчительських зауважень» (додаток 2):

Звичайно, за 11 років навчання у школі були і зауваження, і настанови, і поради. Але головне, що ми за ці роки навчилися бути людяними і добрими, чесними і справедливими, порядними і небайдужими. І це найцінніший скарб, найцінніша скринька, найдорожча азбука вчительської любові.

Фонограма: пісня випускників

Попелюшка: Чи бажають знати шановні присутні, скільки всього було уроків у наших випускників за роки навчання у школі ? Ось послухайте…

Паж: Проспав, втік, хворів, карантин, хворіли вчителі, спортивні змагання, їздили на екскурсію, ходили в кіно, запізнився, забувся, залишили батьки вдома. О, так це батьки винні…

Попелюшка: Та нічого, за навчання, відвідування, здоров’я учнів все одно відповідає класний керівник.

Паж: А у наших випускників – це молоді, веселі, життєрадісні і, взагалі, чудові класні мами (ПІБ).

Випускники: (слова подяки класним керівникам, пісня класним керівникам)

Класні керівники:Дорогі наші діти, вже завтра ви вирушаєте у самостійне життя. Кожен із вас має знайти життєву істину, де будуть разом мудрість, справедливість, добро та щастя. Доля прихильна до тих, хто здатний триматися на плаву, навіть потрапляючи у вир. Нехай цей символічний вогник рідної домівки – нашої школи – запалить у ваших серцях вогонь натхнення, доброти і мудрості. І палатиме все життя. (Попелюшка та Паж підносять класним керівникам свічечки).

Фонограма Свіча. Класні керівники вручають свічки. На фоні музики:

Любіть життя, шануйте кожен день,

Робіть йому коштовні подарунки

З колосся золотого, із пісень,

З натхнення творчого, з окриленої думки.

Із дружби, що не губиться в роках,

З любові, що палає, наче вата.

Тримайте майбуття в міцних руках,

У вас – безсмертя наше, наше завтра!

Класні керівники:

  1. Шановні батьки, школа свою виробничу задачу виконала, і тепер батьки можуть одержати новий, поліпшеної модифікації «Виріб» з назвою «Випускник». Оскільки цей «Виріб» вимагає уважного і дбайливого догляду, ми вам видаємо інструкцію – правила догляду.

ОПИС ВИРОБУ «Випускник» – складний синтетичний виріб, надалі «Виріб», до складу якого входять тести підручників, пояснення викладачів, наставляння батьків, повчання засобів масової інформації, а також власні фантазії і мрії, наполеонівські плани і невпевненість у собі, творчі задуми і незнищенна схиленість до ліні. «Виріб» відрізняється чарівним зовнішнім виглядом і абсолютною непередбачуваністю поводження. У зв’язку зі складністю пристрою і його багатокомпетентністю, «виріб» вимагає дбайливого відношення і дотримання особливих правил догляду.

ПАМЯТКА ПО ДОГЛЯДУ ЗА ВИРОБОМ «ВИПУСКНИК»

  1. Доглядати за «Виробом» необхідно ретельно і дбайливо: годувати, одягати, пестити, виводити на прогулянки з розвагами.
  2. Рекомендується якнайчастіше гладити «Виріб», не звертаючи увагу на його поводження, що далеке від ідеального.
  3. Не рекомендується мити верхню частину «Виробу», іншими словами – улаштовувати йому «Головомийку». Не кип’ятити! Не викручувати!
  4. При неправильному поводженні з «Виробом» можлива не тільки втрата його природної привабливості і чарівності, але й неполадки в механізмі становлення характеру, збої у системі самоврядування, порушення внутрішньої цілісності.
  5. При неухильному дотриманні правил догляду «Виріб» буде радувати вас довгі роки.

ПОСВІДЧЕННЯ «Про закінчення Голопристанської загальноосвітньої школи № 4».

Видано батькам багатостраждальним. Цим засвідчується, що ви разом зі своєю дитиною вступили у Голопристанську загальноосвітню школу № 4 і разом з дитиною, незважаючи на її оцінки і поведінку, цю школу успішно закінчили. У ході навчання ви на «Відмінно» здали такі предмети, як прагнення до знань, терпіння, поводження, повага до вчителів, допомога школі, праця.

Фонограма: Класні керівники вручають батькам інструкцію та посвідчення

Батьки: РОЗПИСКА

Ми, що нижче підписалися, батьки випускників ___ року підтверджуємо одержання назад своїх дітей, зданих у ___ році на тимчасове збереження до Голопристанської загальноосвітньої школи № 4. Претензій не маємо, однак батьківський комітет вважає за необхідне відзначити наступну обставину: на збереження віддавалися діти малоформатні, назад же повертаються великогабаритні. З цієї причини їх набагато складніше одягати, взувати і прокормити. Проте, дивлячись на одухотворені обличчя випускників, ми сподіваємося, що знання, одержані у школі, наші діти стануть застосовувати на благо суспільства, а суспільство від цих благ, можливо виділить що-небудь і батькам. За цим дякуємо і підписуємося: мами, тата, бабусі, дідусі, сестри, брати, та інші родичі випускників.

Фонограма: фонова. Випускники:

  • Мама, матінко, матуся…Був день, коли це слово кожен з нас вимовив вперше.

Я хочу, дорогі мами, щоб ви повернулися років на 16-17 назад. Тоді на ваших руках лежали рожеві і блакитні згорточки, кліпали оченятами, плакали, а ви, молоді та вродливі – наші мами – торкалися теплої дитячої щічки ї наспівували колискові…

  • День за днем минав у щоденних клопотах і турботах. У вас було багато радощів: перший зубчик, перші кроки, перше слово…А було так, що, здавалось, не було виходу, коли ви сиділи довгими ночами біля ліжечка хворої дитини і шепотіли: «Господи, поможи».
  • Пройшов час. Ми стали дорослі. Сьогодні ми хочемо вклонитися вам за те, що носили нас під серцем. За любов і ласку, за ніжність, тепло і терпіння. Дякуючи вам ми живемо, бачимо сонце, чуємо спів птахів і милуємося росою на квітах. І де б ми не навчались, де б не працювали, ми будемо любити і поважати вас, і обов’язково приїздити до вас.

Вітають батьки. Фонограма: пісня батьків.

Випускники

У глибині душі десь дзенькнула струна, то мамо роки б’ють у дзвони,

То мамо, лине вже пора, умита в слізоньках солоних. Ти бачиш, мамо, як вітри

Подалі нас женуть від дому. Ти плачеш, мамо, обітри

Тую сльозу гірку, неждану. Мені ти, мамо, коси заплети,

Як ти колись їх заплітала, а потім тих цілувала, щоби їм довшими рости.

Так рясно падав цвіт під ноги, та ми не вірили, малі,

Що нас від мами на землі ще поведуть кудись дороги.

В розлуки громах горобиних громи все небо посічуть.

Та я лелекою прилину, сухим листочком прилечу.

Фонограма: пісня батькам

  • Проведи мене, батько, будь ласка, проведи до воріт.

Хай простелиться доля, мов казка мені, рідний, услід.

  • Рідна мама, подай мені руку – я у танці тебе поведу.

Попрощаємось разом із дитинством, вдячним серцем до ніг припаду.

Фонограма: танок з батьками.

Випускники:

  1. Ми завтра зустрінемо сонечко ясне, нехай наш світанок буде сонячним, красним,

Нехай наше завтра веселкою квітне, і світла доволі в нім буде нехай.

Подай мені руку, юність крилата, зі мною у завтра сміливо рушай.

Фонограма пускають кульки.

Фонограма: танок – вальс.

Випускники:  Ну от і все!Дитинство наше, мов вчорашній день,

Ось-ось махне крильми у темінь ночі,

Аби світанок від дзвінких пісень

Прокинувся і нам заглянув в очі!

Прийде світанок. Сонце, зустрічай!

Дай для польоту лелечатам крила!

Слова останні – (разом) Школа, прощавай!

Ми будем завжди пам’ятать про тебе!

Попелюшка: Ось і закінчився наш бал, а разом з ним закінчилося і ваше шкільне дитинство. Попереду відповідальна пора, на вас чекає самостійне доросле життя.

Паж: Тож щасливим хай буде ваш обраний шлях, хай вам добре у світі живеться.

А наш випускний у ваших серцях добрим спогадом хай відізветься.

Попелюшка: А, щоб ваше життя було світлим, класні керівники вас осиплять, як у самій добрій казці – золотом-сріблом на щастя, на долю, на здоров’я, на довгії літа.

Фонограма (класні керівники осипають випускників «золотом-сріблом»)

Попелюшка: Дорогі випускники, я щаслива, що побувала на вашому балу. Я зрозуміла: коли любиш усім серцем країну, в якій живеш, вона обов’язково стане казковою.

Паж: Дорогі гості, вчителі, знайомі, рідні, друзі! Привітайте випускників із закінченням школи. Побажайте їм удачі та щасливої дороги! Фонограма.

Додаток 1

 

Мета:

Створити атмосферу свята; сприяти формуванню ціннісного ставлення до традицій навчального закладу; виховувати почуття поваги до вчителів; підсумувати події, які відбулися з випускниками за роки навчання.

 

Оформлення:; букети квітів; екібани з повітряних кульок.

 

Музичне оформлення: аудіо записи: позивні «фанфари»; фонограми пісень.

 

Обладнання: аудіо система, мікрофони, ноутбук, журнальний столик (для документів про освіту); величезна книга «Казки»; «чарівна скринька з подарунками»; «Азбука учительських зауважень»; 2 великі свічки; ПОСВІДЧЕННЯ про закінчення Голопристанської загальноосвітньої школи № 4; РОЗПИСКА батьків; повітряні кульки з гелем; «золото-срібло» (для обсипання випускників).

 

Додаток 2

 

Випускники:

  1. Ну от і все. Останній день і мить,

Остання зустріч, погляди зріднені.

Душа болить , сльоза в очах тремтить

Учнівські роки в вирій відлетіли.

  1. Ну от і все, це та остання мить,

Яку ніхто у гості не чекає.

До нас вона розлукою спішить

І нас усіх сьогодні розлучає.

  1. Останній день дитинства в школі.

А завтра жде доросле нас життя.

Крізь всі роки ми збережем казкові

Дитинства нашого такі дзвінкі літа.

  1. Було воно щасливим й веселковим,

Наповнене цікавим світом знань.

Тут перша вчителька і друзі, і навколо

Життя кипіло знахідок й змагань.

  1. Дитинство наше – пісенька завзята,

Прийшла прощатися з тобою нам пора.

І візьме за маленькі рученята

Тебе тепер прийдешня дітвора.


Додаток 3

«Азбука вчительських зауважень»

А – Ах! Подивіться, хто прийшов!

Б – Бери ручку та пиши!

В – Ви колись заспокоїтесь?

Г – Горе моє, де твій зошит?

Д – Давай щоденник!

Е – Екзамен на носі, а ви нічого не вчите.

Є – Єресь не пиши.

Ж – Жах та й годі.

З – Знову запізнився?

І – І звідки ти взявся на мою голову?

Ї – Їхали, їхали та й приїхали.

К – Коли це все закінчиться?

Л – Люди ви взагалі чи не люди?

М – Може послухаєте мене?

Н – Не треба розмовляти.

О – О, боже мій!

П – Просто геніально.

Р – Розвернись і дивись на дошку.

С – Сядь і слухай.

Т – Ти мене чуєш?

У – У кого дзвонить мобільник?

Ф – Феноменальна відповідь.

Х – Хто черговий?

Ц – Цитьте!

Ч – Чия шпаргалка?

Ш – Шепіт в класі

Щ – Щоденник на стіл.

Ь – (показує пальцем аяяй!)

Ю – Юначе, не заважай вести урок.

Я – Я пішла за директором!

 


Список використаних джерел

 

  1. Гнілов  С. С. Свято випускного вечора // Позакласний час. – 2008. – № 5. – С. 55-56.
  2. Клим'юк  Г. На крилах прощального вальсу // Шкільний світ. – 2008. –    № 25-28. – С. 76-77.
  3. Скворцова М.О. Сценарій випускного вечора «Прощавай, казкова країно!» //Школа. Інформаційно-методичний журнал. – 2007.– № 4. – С.71-77.
  4. Фадєєва Т. Це свято зрілості // Шкільний світ. – 2008. – № 25-28. –          С. 77-81.

 

doc
Додано
21 травня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку