Укладач Крилова Ольга Петрівна
м. Гола Пристань
2018 рік
сидить дівчина Попелюшка й читає вголос величезну книгу «Казки»:
Попелюшка:У світі, де люди перестали вірити в добрих чарівників і дивні чудеса, де королівств залишилося зовсім небагато, була майже казкова держава. У цій державі не було зла, а панувало лише добро та злагода. Ця країна дарувала світові свої чудові живі казки. На честь кожної новоствореної казки давався у королівстві чудовий бал. (Відірвавшись від книги, говорить)
– Як здорово було б туди потрапити!
Фонограма з казки. З’являється Паж та звертається до Попелюшки:
Паж: Дорога Попелюшко! Я не чарівник, я тільки учуся, але дружба допомагає творити справжні чудеса. Дозволь запросити тебе на бал у чудесному королівстві. Я думаю, тобі це сподобається. Шановні жителі казкового шкільного королівства і всі запрошені! Цього року народилася ще одна казка...
Фонограма з казки. Попелюшка та Паж танцють
Попелюшка: Ваша королівська величносте! Шановні гості! Настав час представити вам винуватців сьогоднішнього свята, тих, заради кого створюються казки і відбуваються чудеса, тих, кому віддавали свої казкові знання придворні мудреці, тих, кому випала честь бути представленими сьогодні на головному балі шкільного королівства.
Паж: До тронної зали запрошуються випускники ____ року. (поіменно представити всіх випускників). Фонограма: Вихід випускників
Попелюшка: Шановні гості! Перші особи королівства!
Фонограма представлення учителів школи:.
Попелюшка:До нас на свято радо завітали почесні гості: (представлення гостей)
Паж: Даною мені королівською владою я оголошую Головний королівський шкільний бал відкритим! Шкільне королівство, увага, стояти струнко. Право підняти державний прапор України надається … Фонограма Гімн України
Попелюшка: Шкільні роки…Це три тисячі днів, це цікаві зустрічі та вечори, конкурси та вікторини, улюблені уроки, веселі шкільні перерви, перші радощі і перше кохання. Та час летить і змінює все. Все має свій початок і кінець. Закінчується і шкільна юність. А сьогоднішній день проводить межу між дитинством і самостійним життям наших випускників.
Випускники: (додаток 1)
Паж: Я не чарівник – я тільки учуся, але для таких прекрасних випускників я готовий створити навіть неможливе чудо. Шановні друзі, під сонцем школи спалахнула веселка ваших талантів і особистостей. Погодьтеся, що до приходу в наше королівство ви нагадували собою зайчиків: непосидючих, грайливих, мінливих, але пройшовши крізь призму шкільного життя, вчительської любові, творчої атмосфери, здобутих знань, ви відкрили в собі багатогранність душі і серця. І тому наш шкільний дім, на думку абсолютної більшості з нас, нагадує розмаїття веселки. (Представлення веселки – фото колаж випускників)
Попелюшка: Будуйте в небі веселковий храм без огорожі й металевих брам.
У нього зайде бажаний спочити, його так легко в захваті творити!
Паж: Прикрасьте світ весь райдугою мрій, без сірих барв малюйте ранок свій!
І хочеться, щоб в цей момент прощання іскрились бризки веселкового сіяння!
Ваше величносте, вам слово (Директор вручає атестати)
Фонограма «Чарівники». Випускники:
Фонограма: «Чарівники». Випускники:
Фонограма «Чарівники». Випускники:
Попелюшка: Шановні друзі, знайдена невідома скринька. На скриньці надпис «Азбука вчительських зауважень». Можливо ви знаєте секрет цієї азбуки?
Випускник: Звичайно знаємо. За роки навчання у нашому королівстві ми цю азбуку вивчили майже напам'ять. Отже, «Азбука вчительських зауважень» (додаток 2):
Звичайно, за 11 років навчання у школі були і зауваження, і настанови, і поради. Але головне, що ми за ці роки навчилися бути людяними і добрими, чесними і справедливими, порядними і небайдужими. І це найцінніший скарб, найцінніша скринька, найдорожча азбука вчительської любові.
Фонограма: пісня випускників
Попелюшка: Чи бажають знати шановні присутні, скільки всього було уроків у наших випускників за роки навчання у школі ? Ось послухайте…
Паж: Проспав, втік, хворів, карантин, хворіли вчителі, спортивні змагання, їздили на екскурсію, ходили в кіно, запізнився, забувся, залишили батьки вдома. О, так це батьки винні…
Попелюшка: Та нічого, за навчання, відвідування, здоров’я учнів все одно відповідає класний керівник.
Паж: А у наших випускників – це молоді, веселі, життєрадісні і, взагалі, чудові класні мами (ПІБ).
Випускники: (слова подяки класним керівникам, пісня класним керівникам)
Класні керівники:Дорогі наші діти, вже завтра ви вирушаєте у самостійне життя. Кожен із вас має знайти життєву істину, де будуть разом мудрість, справедливість, добро та щастя. Доля прихильна до тих, хто здатний триматися на плаву, навіть потрапляючи у вир. Нехай цей символічний вогник рідної домівки – нашої школи – запалить у ваших серцях вогонь натхнення, доброти і мудрості. І палатиме все життя. (Попелюшка та Паж підносять класним керівникам свічечки).
Фонограма Свіча. Класні керівники вручають свічки. На фоні музики:
Любіть життя, шануйте кожен день,
Робіть йому коштовні подарунки
З колосся золотого, із пісень,
З натхнення творчого, з окриленої думки.
Із дружби, що не губиться в роках,
З любові, що палає, наче вата.
Тримайте майбуття в міцних руках,
У вас – безсмертя наше, наше завтра!
Класні керівники:
ОПИС ВИРОБУ «Випускник» – складний синтетичний виріб, надалі «Виріб», до складу якого входять тести підручників, пояснення викладачів, наставляння батьків, повчання засобів масової інформації, а також власні фантазії і мрії, наполеонівські плани і невпевненість у собі, творчі задуми і незнищенна схиленість до ліні. «Виріб» відрізняється чарівним зовнішнім виглядом і абсолютною непередбачуваністю поводження. У зв’язку зі складністю пристрою і його багатокомпетентністю, «виріб» вимагає дбайливого відношення і дотримання особливих правил догляду.
ПАМЯТКА ПО ДОГЛЯДУ ЗА ВИРОБОМ «ВИПУСКНИК»
ПОСВІДЧЕННЯ «Про закінчення Голопристанської загальноосвітньої школи № 4».
Видано батькам багатостраждальним. Цим засвідчується, що ви разом зі своєю дитиною вступили у Голопристанську загальноосвітню школу № 4 і разом з дитиною, незважаючи на її оцінки і поведінку, цю школу успішно закінчили. У ході навчання ви на «Відмінно» здали такі предмети, як прагнення до знань, терпіння, поводження, повага до вчителів, допомога школі, праця.
Фонограма: Класні керівники вручають батькам інструкцію та посвідчення
Батьки: РОЗПИСКА
Ми, що нижче підписалися, батьки випускників ___ року підтверджуємо одержання назад своїх дітей, зданих у ___ році на тимчасове збереження до Голопристанської загальноосвітньої школи № 4. Претензій не маємо, однак батьківський комітет вважає за необхідне відзначити наступну обставину: на збереження віддавалися діти малоформатні, назад же повертаються великогабаритні. З цієї причини їх набагато складніше одягати, взувати і прокормити. Проте, дивлячись на одухотворені обличчя випускників, ми сподіваємося, що знання, одержані у школі, наші діти стануть застосовувати на благо суспільства, а суспільство від цих благ, можливо виділить що-небудь і батькам. За цим дякуємо і підписуємося: мами, тата, бабусі, дідусі, сестри, брати, та інші родичі випускників.
Фонограма: фонова. Випускники:
Я хочу, дорогі мами, щоб ви повернулися років на 16-17 назад. Тоді на ваших руках лежали рожеві і блакитні згорточки, кліпали оченятами, плакали, а ви, молоді та вродливі – наші мами – торкалися теплої дитячої щічки ї наспівували колискові…
Вітають батьки. Фонограма: пісня батьків.
Випускники
У глибині душі десь дзенькнула струна, то мамо роки б’ють у дзвони,
То мамо, лине вже пора, умита в слізоньках солоних. Ти бачиш, мамо, як вітри
Подалі нас женуть від дому. Ти плачеш, мамо, обітри
Тую сльозу гірку, неждану. Мені ти, мамо, коси заплети,
Як ти колись їх заплітала, а потім тих цілувала, щоби їм довшими рости.
Так рясно падав цвіт під ноги, та ми не вірили, малі,
Що нас від мами на землі ще поведуть кудись дороги.
В розлуки громах горобиних громи все небо посічуть.
Та я лелекою прилину, сухим листочком прилечу.
Фонограма: пісня батькам
Хай простелиться доля, мов казка мені, рідний, услід.
Попрощаємось разом із дитинством, вдячним серцем до ніг припаду.
Фонограма: танок з батьками.
Випускники:
Нехай наше завтра веселкою квітне, і світла доволі в нім буде нехай.
Подай мені руку, юність крилата, зі мною у завтра сміливо рушай.
Фонограма пускають кульки.
Фонограма: танок – вальс.
Випускники: Ну от і все!Дитинство наше, мов вчорашній день,
Ось-ось махне крильми у темінь ночі,
Аби світанок від дзвінких пісень
Прокинувся і нам заглянув в очі!
Прийде світанок. Сонце, зустрічай!
Дай для польоту лелечатам крила!
Слова останні – (разом) Школа, прощавай!
Ми будем завжди пам’ятать про тебе!
Попелюшка: Ось і закінчився наш бал, а разом з ним закінчилося і ваше шкільне дитинство. Попереду відповідальна пора, на вас чекає самостійне доросле життя.
Паж: Тож щасливим хай буде ваш обраний шлях, хай вам добре у світі живеться.
А наш випускний у ваших серцях добрим спогадом хай відізветься.
Попелюшка: А, щоб ваше життя було світлим, класні керівники вас осиплять, як у самій добрій казці – золотом-сріблом на щастя, на долю, на здоров’я, на довгії літа.
Фонограма (класні керівники осипають випускників «золотом-сріблом»)
Попелюшка: Дорогі випускники, я щаслива, що побувала на вашому балу. Я зрозуміла: коли любиш усім серцем країну, в якій живеш, вона обов’язково стане казковою.
Паж: Дорогі гості, вчителі, знайомі, рідні, друзі! Привітайте випускників із закінченням школи. Побажайте їм удачі та щасливої дороги! Фонограма.
Додаток 1
Мета:
Створити атмосферу свята; сприяти формуванню ціннісного ставлення до традицій навчального закладу; виховувати почуття поваги до вчителів; підсумувати події, які відбулися з випускниками за роки навчання.
Оформлення:; букети квітів; екібани з повітряних кульок.
Музичне оформлення: аудіо записи: позивні «фанфари»; фонограми пісень.
Обладнання: аудіо система, мікрофони, ноутбук, журнальний столик (для документів про освіту); величезна книга «Казки»; «чарівна скринька з подарунками»; «Азбука учительських зауважень»; 2 великі свічки; ПОСВІДЧЕННЯ про закінчення Голопристанської загальноосвітньої школи № 4; РОЗПИСКА батьків; повітряні кульки з гелем; «золото-срібло» (для обсипання випускників).
Додаток 2
Випускники:
Остання зустріч, погляди зріднені.
Душа болить , сльоза в очах тремтить
Учнівські роки в вирій відлетіли.
Яку ніхто у гості не чекає.
До нас вона розлукою спішить
І нас усіх сьогодні розлучає.
А завтра жде доросле нас життя.
Крізь всі роки ми збережем казкові
Дитинства нашого такі дзвінкі літа.
Наповнене цікавим світом знань.
Тут перша вчителька і друзі, і навколо
Життя кипіло знахідок й змагань.
Прийшла прощатися з тобою нам пора.
І візьме за маленькі рученята
Тебе тепер прийдешня дітвора.
Додаток 3
«Азбука вчительських зауважень»
А – Ах! Подивіться, хто прийшов!
Б – Бери ручку та пиши!
В – Ви колись заспокоїтесь?
Г – Горе моє, де твій зошит?
Д – Давай щоденник!
Е – Екзамен на носі, а ви нічого не вчите.
Є – Єресь не пиши.
Ж – Жах та й годі.
З – Знову запізнився?
І – І звідки ти взявся на мою голову?
Ї – Їхали, їхали та й приїхали.
К – Коли це все закінчиться?
Л – Люди ви взагалі чи не люди?
М – Може послухаєте мене?
Н – Не треба розмовляти.
О – О, боже мій!
П – Просто геніально.
Р – Розвернись і дивись на дошку.
С – Сядь і слухай.
Т – Ти мене чуєш?
У – У кого дзвонить мобільник?
Ф – Феноменальна відповідь.
Х – Хто черговий?
Ц – Цитьте!
Ч – Чия шпаргалка?
Ш – Шепіт в класі
Щ – Щоденник на стіл.
Ь – (показує пальцем аяяй!)
Ю – Юначе, не заважай вести урок.
Я – Я пішла за директором!
Список використаних джерел