Дана розробка містить матеріали,які можна використати для підготовки виступу агітбригад ДЮП. Елементами сценарію можна скористатися при підготовці тижнів здоров'я чи позакласних заходів.
Сценарій виступу агітбригади Дружин юних пожежників
Мета: ознайомити учнів з правилами протипожежної безпеки, виховувати повагу до професії пожежника, розвивати творчі здібності учнів.
(Музика. Вихід учасників)
1-й учень: Вітаємо, друзі усіх!
2-й учень: І дорослих і малих!
3-й учень: Вас вітає команда ...
Всі: «Екстрім»
1-й учень:Енергійні.
2-й учень: Креативні.
3-й учень:Сильні.
4-й учень: Толерантні.
5-й учень:Розумні.
6-й учень: Що інтригує.
1-й учень: Модні.
2-й учень: Наш девіз...
Всі: «Завжди готові допомагати, щоб людей урятувати».
3-й учень: Вступайте всі, в дружину нашу дружну, будете міцними, здоровими, дужими.(показують)
4-й учень: Біда не буде вже бідою, коли твій друг завжди з тобою.
(Пісня на мотив «Королева» Цвіт Кульбаби)
1 к. Ми всі прийшли, щоб Вам розказати,
Як можна робить, коли на весні,
Підеш на пікнік із другом своїм,
Щоб не викликати пожежників.
Приспів:
Всі люди, як люди, а вони – герої,
На місці безпеки завжди вартують.
Людоньки - люди, з вогнем ви не грайтесь,
І полум’я в лісі не залишайте.
2 к. Нащо було, ходити мені,
Туди до ріки, палити гілки.
Краще сидів би з батьками в саду,
То в мене б тоді й проблем не було.
Приспів:
Всі люди, як люди, а вони – герої,
На місці безпеки завжди вартують.
Люди, ріденькі з вогнем ви не грайтесь,
І полум’я в лісі не залишайте.
5-й учень: Вогонь – наш друг, тепло дарує,
Та з ним не грайтесь ні на мить,
Бо коли злість у нім лютує,
Він знищить все, усе згорить!
6-й учень: Літо. Поле. Середина дня...
Хтось цигарку кинув у сміття.
Мала іскрина на поле злетіла
Шкоду велику вчинити хотіла.
1-й учень: Для розваги й для гри
Сірників ти не бери,
Бо з вогнем погані жарти.
Жартувати з ним не варто!
2-й учень: Не розпалюй сам багаття
Ані в лісі, ані в хаті.
Легко вогник запалити –
Та не легко погасити.
3 - й учень : На виклик пожежна машина летить,
Сміливий пожежник в кабіні сидить.
Його телефон «101» люди знають,
І в разі пожежі завжди викликають.
1-й учень: Як добре, що у нашому місті добросовісні та чесні працівники пожежної служби. Але уявімо ситуацію: у пожежної, міліції та швидкої один телефон на всіх.
Сценка «Один телефон та трьох»
(Дзвонить телефон)
Міліція: Підніми!
Пожежник: …Глаза, в рождественське небо, загадай все то...
Міліція: Телефон підніми!
Пожежник: А чому це я?
Міліція: Ти ж бачиш, довго дзвонить. Значить - пожежа!
Пожежник: Чому відразу пожежа? Це просто комусь погано...(дивиться на лікаря). Сильно!
Лікар: Та нікому не погано!З чого ви взяли? Це просто хтось грається, хулігани. Між іншим – майбутній злочинець!(Дивиться на міліціонера)
Міліція: А чого відразу злочинець?
Лікар: тому що довго...
Пожежник: Так, тихо...Давайте, як завжди...(Рахує) Если телефон звонит,значит помощ к вам спешит , если... (телефон мовчить потім, знову заграв) если звонит телефон, то поднимет трубку он (на себе)... Не может поднимать, ты и будеш виру...
Міліція:…чать.ггг.
Пожежник: Алло, пожежна, швидка, міліція! Пожежа, так? А що горить? Лікарня? (Дивиться на лікаря) Секундочку, з’єдную...
Лікар: Поясніть, як могла загорітися ціла лікарня? Підпалили? Так значить підпалили! А це вже злочин, секундочку, з’єдную...
Міліція: Міліція, швидка, пожежна, слухаю! Що? Зараз же виїжджаємо! (Мовчання)Хто поїде?
Пожежник: Що значить хто поїде? Хто пообіцяв, той і поїде!
Міліція: Я не обіцяв, просто трубку взяв і все.
Пожежник: погодься. Безглуздо їхати трьома кортежами. Ми потрапимо в пробку із самих себе ж.
Міліція: А що тоді нам зараз робити?
Пожежник: Почекаймо!
Лікар: Ага, потім все затухне і тоді тільки ми вдвох поїдемо? (Показує на себе й міліціонера)
(Дзвенить телефон)
Пожежник: Алло, пожежна, міліція, швидка слухаю! Хто це? Налогова, сауна, шино монтаж? А що є така? Ага, зрозумів! Ага, зараз будемо!(Кидає
слухавку) Все, поїхали!
Лікар: Куди?
Пожежник: На банкет!
(Музика. Вибігли за сцену)
1-й учень: Приблизно кожна шоста-восьма пожежа в нашій країні виникає від пустощів дітей. Тому слід дотримуватися наступних правил:
2-й учень: якщо пожежа виникла у приміщенні, не слід лякатися і ховатися.
3-й учень: при виникненні у домашніх умовах, коли вогонь ще не набрав сили, слід швидко залити його водою, накрити щільним покривалом з натуральної тканини, засипати піском.
4-й учень: коли в приміщенні з’явилось багато диму, то слід пробиратись до виходу повзучи. Якщо в приміщенні є маленькі діти, треба негайно вивести їх на вулицю.
5-й учень: не гаючи часу, повідомити про пожежу комусь із дорослих.
6-й учень: якщо поблизу немає дорослих, то дитина сама повинна викликати пожежну команду за телефоном „01”, повідомити місце пожежі, назвати своє ім’я, вулицю, номер будинку та квартири.
1-й учень: А зараз давайте уявімо, як бабусі поводитися при пожежі.
Сценка «Бабуся на пожежі»
Бабуся: (виходе) Ой, ой. Ой, ану чого тут сидиш? Ану пішов звідси!(ногою) А то як дам. То й полетиш ото в мене. Ой, пожежа, що ж робити, пожежники, ви де?
Пожежник: де бабцю горить?
Бабуся: он, он горить!
Пожежник: Пішов рятувати!
Бабуся: (хапає за руку) Ану, жди, дай Ніну покличу! Ніна!!!
Ніна (за кулісами): Що?
Бабуся: В тебе там як, палає?
Ніна: Палає, палає!
Пожежник: Палає, чуєте, палає!
Бабуся: Почекай, не встигнеш! Бери драбину!
Пожежник: Що та драбина?
Бабуся: Почекай, не встигнеш. Бабцю слухай! Бери батута!
Пожежник: За батутом пішли!
Бабця: Чекай, не встигнеш! Викликай вертольота!
Пожежник: Точно!
Бабуся:Ану почекай (дивляться вверх). Синку, синку, це вже не Нінина, це вже моя квартира горить. (застрибує на руки пожежнику)
(Музика)
Фінальна пісня.