Сценарій виступу екологічної бригади на тему
«Раціональне використання природних ресурсів України»
«Хай же щастя на планеті і краса вирує! На Землі людина мудро хазяйнує!»
(пісня «Мы юннаты, мы счастливые ребята» - вихід дітей)
А – Доброго дня, шановні колеги! Засідання міністерства природи та екології ШР № 1 оголошується відкритим! На черзі денній – одне-єдине питання: розробка сценарію екологічної агітбригади на тему «Раціональне використання природних ресурсів України».
(хтось підсвистує)
Б – Мені здається, що в назві теми пропущена частка «не»…
А – Що ти маєш на увазі?
Б – Що, що … Правильно буде сказати « Нераціональне використання природних ресурсів України»…
В – Так, ви знаєте, наприклад, що на виготовлення одиниці товару українські підприємства використовують ресурсів в 3-4 рази більше, ніж у високорозвинених країнах.
Г – Яких саме ресурсів?
В – Та тих же самих – природних: нафти, газу, руди, електроенергії, деревини, води – в залежності від того , що саме виробляють.
Г – А я чув по телевізору, про те, що наша центральна опалювальна система – це безнадійно застаріле явище, яке в цивілізованому світі вже не використовується через низький коефіцієнт корисної дії.
Д – Так… Далі в ліс – більше дров… До речі, про ліс – ліс-кругляк в Закарпатті та його хижацьку вирубку і вивіз за кордон!
Е – Саме про цю проблему ми говорили на минулорічній агітбригаді!
В – А ще про сортування сміття говорили. Про сміттєпереробний завод в Новомосковську мріяли…
Б – «Мечты, мечты! Где ваша сладость?...» - Пушкін колись так писав –геній!..
Г – А в сучасному світі сміття – це дуже цінна вторинна сировина! Ось, наприклад, ми збираємо макулатуру – і тим самим рятуємо ліси від вирубки, адже папір виробляють із деревини!
Б – На жаль, в Україні – великі проблеми із сортуванням сміття…
А - …не дивлячись на урядові постанови!
З – Так… Все це не додає оптимізму… А з цьогорічним сценарієм, що будемо робити?
А – А я чула, що навіть англійська королева сортує сміття у 5 пакетів!
Б – Уявляю собі картину!
( муз з м-ф «Бременські музиканти», клавесин – королева в капелюшку підтанцьовуючи сортує сміття в пакети із господарчого паперу з відповідними написами )
В – Хто це???
Г – Та це ж сама англійська королева!!!
Всі – Добрий день, ваша величносте!
Королева(говорить з акцентом) – Хай, чилдрен! Звідки ви тут взялися, прекрасні юні створіння?
З – Ми з України, ваша величносте!
К – Оу! Юкрейн… Юкрейн …Майдан, революшн! Ес!
А – Ось подорожуємо світом – вивчаємо раціональне використання природних ресурсів!
Клролева – Оу! Вері вел! Ви потрапили саме туди, куди треба – Грейт Брітн! Немає більше в світі країни, де б економія була такою суворою! Лук, пліз!
(королева підтанцьовуючі виносить миски з брудним посудом, – муз. клавесин)
Королева – Ду ю андестенд, диа чилдрен? В одній мисці миємо посуд, в іншій – полощемо! Трохи миючого засобу, але без фосфатів. Ось так!
Б – Ваше величносте! Це ж – 19 століття! Кран, змішувач, холодна вода, гаряча, тепла! Де у вас ці досягнення цивілізації!?
Королева – Кран – ес! Гаряча вода – ес, холодна – ес ! Змішувач – ноу! У нас навіть немає змішувачів! Абсолютлі! Дуже дорога вода, щоб 5 хвилин чекати поки тепленька піде! Ось вам іще один приклад раціонального використання води:
(музика із м-ф «Бременські музиканти» та, під яку танцюють на балу Трубадур і Принцеса - королева в танці чистить зуби зі склянкою води )
З – Ви нас вражаєте, ваша величносте!
К – А ви як думали, ледіз енд джентльменс! Хіба справжній британець буде витрачати 2 літри води, яка тече із крану, поки він чистить зуби!? Ось достатньо однієї склянки!
Г – А чи не були б ви так люб*язні, ваша величносте, показати нам ще якісь способи раціонального використання природних ресурсів у вашому палаці?
К – Оу! Таким допитливим – із задоволенням! Запрошую вас до своєї спальні
( пісня «Баю-баюшки, баю, не ложися на краю» - діти роблять коло по сцені і приходять в «спальню» королеви )
К – Май бедрум, пліз!
( діти роблять вигляд, що змерзли)
К – Ар ю о*кей, чилдрен?
А - Так у вас тут справжній холодильник, ваша величносте!
К – Не холодильник, а 14 градусів за Цельсієм – два задоволення одразу: і енергоносії економимо, і сон здоровіший. Так мій особистий лікар стверджує! Правда, треба, щоб ковдра була тепла, пухова.
Г – А енергозберігаючі лампочки використовуєте?
К – Офкоз!Обов*язково!
Г – І ми – теж!
Б – Ваша величносте! А як у вас справи із альтернативними джерелами електроенергіїї?
К – Вери гуд! А у вас ін Юкрейн?
З – Не дуже… Але процес іде .
(під завивання вітру виходить учень, що зображує вітряк)
В – Я – вітряний електродвигун! Не дивіться, що я невеликого зросту – насправді я височенний – метрів 90. І у мене насправді не дві лопасті, а три. Силою вітру вони обертаються, а потім їх механічна енергія перетворюється на електричну.
А – Та, на жаль, в Україні вітряні електростанції разом із сонячними складають трохи менше 1% від загальної кількості електростанцій.
Б – Переважну більшість складають атомні, теплові та гідроелекторастанції – та всі вони негативно впливають на навколишнє середовище.
В – Я вважаю, що майбутнє – за альтернативними джерелами електроенергії!
Г – Згоден! Тим більше, що родовища нафти, газу, вугілля рано чи пізно вичерпаються…
К - Діа чилдрен, щось розмови у нас дуже серйозні… Соу… Чи любите ви співати? Син сонг ?
З – Аякже, ваша величносте! Оф коз! Марго, ану, покажи клас!
( перероблена пісня А.Пугачової «Расскажите, птицы» )
К – Ах, як прекрасно співає ваша солістка! Наша Мадонна, напевно, нервово смикає носовичок десь у куточку! А слова , які зворушливі! ( витирає носовичком сльози). Дійсно, всі ми - діти однієї планети Земля!
З – Друзі! Отак поговорили з її величністю – і сценарій агітбригади готовий!
Всі – Точно!
А – Дякуємо вам, ваша величносте!
Всі – Сенк*ю вери мач! Гуд бай!
( ідуть зі сцени маршем, королева махає хусточкою – )
К –(захоплено) Ітс б*ютіфулі! Ітс вандефулі!
Розкажіть нам , птахи, що вас манить ввись –
Над Землею ви так гордо піднеслись!
Гори і долини, ріки і моря – зверху ця краса ніжніш від кришталя…
І невже ми всі почуєм з усіх сторін криштальний дзвін, прощальний дзвін?
Ну ж бо, летіте, летіте через Північ і Сонце в зеніті,
І тривогу цю на крилах всьому світу рознесіте,
Берегли щоби планету її діти!
К – Ах, як прекрасно співає ваша солістка! Наша Мадонна, напевно, нервово смикає носовичок десь у куточку! А слова , які зворушливі! ( витирає носовичком сльози). Дійсно, всі ми - діти однієї планети Земля!
А – Друзі! Отак поговорили з її величністю – і сценарій агітбригади готовий!
Б – Точно!