Сценарій виступу команди КВК "Погода"

Про матеріал
Виступ шкільної команди в конкурсі КВК. Мета: в доступній і цікавій формі розкрити сутність сучасних проблем екології, виховувати почуття відповідальності за природу, як національне багатство, основу життя на Землі.
Перегляд файлу

Сценарій виступу команди КВК «  ПОГОДА»

 

Усім привіт ми починаєм наше шоу

Зібрались разом і скажемо дружно «гоу»

 Для вас сьогодні ми покажем своє полотно

Про аномалії й погоду ось воно

 

Залишились хвилини, ми починаєм картину

І зараз декілька слів про погоду і диво

Яке частенько буває, від чого навіть не знаем

Та все одно починаєм. Команда на сцену!

(вибігає вся команда)

Наша команда, шалена, весела

Дослідну роботу велику провела

А тепер слухайте наш наказ,

Усі посміхайтесь ми команда топаз!

1 уч. Я не зрозумів! Де вас носило? Я що все сам повинен робити?

2 уч. Ми готувалися!

1 уч. Щось дуже довго

3 уч. Так ми ж ретельно готувалися!

1 уч. Я так і зрозумів. Слухайте, а що за назва у нас така – топаз! Хто її придумав?

4 уч. Я

1 уч. І чому ж у твою голівоньку прийшла така назва?

4 уч. А тому що топаз сприяє гостроті розуму, відкриває можливість осягнути суть життя

1 уч. І до чого тут наша команда?!

6 уч. А як же? Нам же під час підготовки треба було вникнути в суть проблеми.

4 уч. Окрім цього топаз допомагає приймати вірні рішення та швидко реагувати на обставити

1 уч. Добре вмовили. Досить цих балачок - з виступом що будемо робити?

3 уч. Давайте почтемо з того, яка у нас тема?

2 уч. Щось там про погодні аномалії

3 уч. Тоді слід почати з вирішення серйозного питання «Причина погодніх аномалій» Дозвольте я проведу лекцію.

2 уч. Але у нас…

3 уч. (зупиняє 2-го) дякую! Отже на думку вчених головною причиною погодніх аномалій

4 уч. Зупинися! У нас КВК!

3уч. Ну і?

2 уч. Без ну! Треба людей веселити, а не твої лекції розказувати

3 уч. Так! Не перебивай маестро! Отже на думку вчених головною причиною погодніх аномалій є – люди.

2 уч. Що?

3 уч. То! Наступна сценка все пояснить!

Мініатюра «Земля захворіла»
( Земля заходить у кабінет до лікаря).

Земля – Добридень.

Лікар – Доброго дня, Земля Сонцівна!

  • Лікарю, я до вас.
  • Давненько не були у нас.
  • Так, 65 млн років тому останній раз заходила…
  • Ну ви наче добре виглядаєте? Океани блакитні, материки –  всі на місці…

На що скаржитесь?

  • Лікарю, у мене проблема. У мене (хі-хі), справа в тому, я навіть не знаю як сказати, у мене завелись люди…
  • Та де ж ви людей підчепили? У вашому колективі планет людей ні у кого не має?
  • Я навіть не знаю, наче й потоп нещодавно приймала…?
  • Ось тільки не треба займатись самолікуванням. Минулого разу ви десь динозаврів підчепили, добре, що ми їх тоді метеоритом припекли. Ну то давайте я вас зараз огляну.
  • Давайте.
  • Озонові дірки дивлюсь збільшились. Землетрусіть, не землетрусіть! Землетрусіть, не землетрусіть! 
  • Вулканірувати?
  • Не треба! Поверніться. А-а-а!!! Та у вас тут Сахара збільшилася. Що ж Сахару не догледіли?
  •  Я її розчухала.
  • Розчухали Сахару?  А ну рота  відкрийте . А-а-а! Що з вашим подихом? Це ж хронічна дощова кислотність. Міряємо температуру (дивиться). Вона у вас на пару градусів підвищилась.
  • Лікарю, а що це означає?
  • Запущений парниковий ефект.  Нафту коли останній раз здавали?
  • Ви що, знущаєтесь? Тільки і роблю, що нафту здаю …танкерами. Лікарю, що ж мені робити?
  • Що робити, що робити. Екоімунну систему треба зміцнювати, бо у вас на тілі вже облисілі ділянки з`явилися. Ну що ж Земля Сонцівна, стан у вас важкий, але вилікувати вас ще можна!

(виходять 6 і7, співають пісню на мотив «Я банан»)

я погода
я, я-пого-погода
а-номалія, моя аномалія

Дощик, дощик – засніжило

Дощик, дощик – засніжило

І знову запекло, знову запекло
 

1уч: Стоп! Стоп! Стоп! Це що тут відбувається?

6 уч: Ми взагалі-то виступаємо, а ти нам картину псуєш

1 уч: Яку картину? Ви що тік току передивилися

7 уч: Чуєш чого ти на нас кричиш, у нас взагалі тут зустріч

1 уч: З ким? З чарівним пенделем (дає пенделя) зустріч відбулася, а тепер ідіть звідси, і дивіться як професіонали працюють.

(вставити коротенький танець)

3 уч. Знаєте, я тут подумав, ми вже скільки на сцені, але досі не розкрили головну тему, одні тільки хіхонь та хахоньки, ми ж дорослі люди!

4уч. Ти говориш, як моя бабця!

3 уч. Я серйозно! Нам дали серйозну тему, а ми її ніяк розкрити не можемо!

5 уч. Слухайте, треба поговорити з біологічною нехай вже візьме його на МАН, бач як старається на публіку.

3 уч. А ти що, найрозумніша? А ну давай, розкажи нам про природні аномалії, наприклад влітку!

5 уч. Та запросто! Останні роки літо – це взагалі суцільна аномалія. Зараз вам заспіваю пісню про один літній день і одразу все стано ясно!

(пісня на мотив Денсінк манкей)

Тапки, плавки, светр і носки.

Крем від загару, шорти, плащ і чобітки

Шапка, шарфік, лижі, лодка надувна –

Це усе, усе беру з собою я.

Ви спитаєте який є сенс у цьому?

Просто я на цілий день виходжу з дому

А там

Зранку дощ, сонце дощ, сонце дощ і ще град

Це не літо, а якийсь вже листопад

Зранку дощ, повінь дощ, сонце дощ і ще й сніг

Такого літа уявити я не міг

4 уч. Так, літо це взагалі тема непередбачувана.

6 уч. А яка же прогноз погоди?

4 уч. По прогнозам синоптиків їх передбачення будуть містами співпадати.

7 уч. А селами?

4 уч. Що селами?

7 уч. Ти говориш «містами співпадати». А з селами що?

4 уч. А з селами все залежить від сільського господарства!

6 уч. Поясни!

4уч. Ну от змоделюємо ситуацію. Посіяли пшеничку, ячмінчик. Все росте. Дощу немає і немає, немає і немає. Вже остання бур’янинка засихає, земля потріскалася наче після апокаліпсису. Але як тільки комбайнери в поле, урожай збирати ХРЯСЬ! І ливень. Аномалія? Ні, закон підлості!

5уч. Єдиний закон який працює весь час без ніяких поправок.

2 уч. А я теж цей закон знаю. Як тільки був навкруг локдаун, так одразу і аномально прекрасна погода. Тільки ж дивитися на неї ніяк було. Адже навчання продовжили.

7 уч. Ну так, а як по іншому? Дистанційне навчання плюс подовження канікул – от тобі і навчання влітку.

6 уч. Навчання влітку – це найбільша аномалія і водночас найсильніший метод знущання над бідними дитячими особами.

7уч. Ти так обурюєшся, начебто все літо забрали і змусили навчатися.

6уч. Тихо! От ти зараз ляпаєш, а хтось підхвате твою ідею і запровадить!

7 уч. Тьху, тьху, тьху

6 уч. Щоб не зурочити?

7 уч. І це теж.

3 уч. Ой та досить вам. Ви просто не вмієте пристосовуватись до літа. Тримайте інструкцію!

(співає на мотив «По кайфу» О.Кензов»)

Аномальна погода, літо часто псує нам

Та не треба зітхань, зайвих нам дорікань, лови просто момент

Аномальна погода, та не треба страждання

Краще ти посміхнись і навкруг озирнись, ти життя елемент.

 

Аномальна погода, літо часто псує нам

Та не треба зітхань, зайвих нам дорікань, лови просто момент

Аномальна погода, та не треба страждання

Краще ти посміхнись і навкруг озирнись, ти життя елемент.

 

Якщо, будеш з літом ти на одній стороні

Хоч дощ, хоч град – навіть якщо сніг ти будь йому рад

Кані-кули нам для радості та розваг дані

Тож не бурчи, а лови момент і туси

 

Аномальна погода, літо часто псує нам

Та не треба зітхань, зайвих нам дорікань, лови просто момент

Аномальна погода, та не треба страждання

Краще ти посміхнись і навкруг озирнись, ти життя елемент.

 

1 уч. Взагалі літо – це дев’ять місяців очікування, та три місяця розчарування. А якщо погода і наладиться, та тримається декілька днів, одразу починаєш підозрювати: точно хтось помилку встановив.

3 уч. Ну чого ви? Це літо було значно теплішим за попереднє. Я наприклад скинув верхнє одіяло. Сплю всього під трьома тепер.

6 уч. Ну що ж ми все погоду лаємо. Адже відомо. Що всі аномалії – це результат нашої людської діяльності.

7 уч. І скільки б ми не сміялися тут, але тема серйозна і тільки в наших руках на неї вплинути!

(співають на мотив пісні «Вишні»)

Вийшли, вийшли, на сцену вийшли

Розказали про погоду та яку чекать негоду

Вийшли, вийшли, на сцену вийшли

В прагнені ми з вами схожі й в цьому ми суміжні.

 

Все що творить день від дня погода

Нам не смішно шо то

Що чекати ми не знаєм

Від прогноз погоди

Але знаєм точно

Від кожної людини

Залежить майбутнє

Всієї України.

Клімат – це не жарти

Пам’ятати варто

Що планету врятувати

Може кожен з нас

 

Вийшли, вийшли, на сцену вийшли

Жартували про погоду й аномалії в природі

Вийшли, вийшли, на сцену вийшли

За майбутнє України разом ми суміжні

 

docx
Додав(-ла)
Шкуро Людмила
Пов’язані теми
Всесвітня історія, Сценарії
Додано
12 березня 2023
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку