Інформаційна культура в широкому значенні – це сукупність принципів і реальних механізмів, що забезпечують позитивні взаємодії етнічних і національних культур, а також сполученість у загальному досвіді людства. У вузькому – сукупність знань та вмінь по ефективній інформаційній діяльності, тобто такій ІД, яка досягає поставленої мети.
Професійний розвиток. Вчитель підтримує і розвиває свої власні професійні навичкивикористовуючи інструменти ІКТЗдатен до: пошуку і добору відповідних цифрових ресурсів, новітніх розробок у своїй професійній галузіОбміну знаннями та досвідом з колегами за допомогою віртуальних платформ
Формування освітньої політики ВеликоїБританіїПідвищення кваліфікації уможливлюється через різні університети, коледжі вищої освіти, он-лайн курси. Рішення про проходження такого курсу вчитель приймає або сам відповідно свого особистого плану професійного розвитку, або такий курс може бути запропонований атестаційною комісією після проходження атестації.
Канада. Сучасний процес глобалізації вимагає від учителя майстерності у використанні програмного забезпечення й інструментарію комунікацій. Обов’язковими завданнями навчальних програм освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, магістра та доктора є розвиток умінь і навичок використання комп’ютерів та ІКТ у педагогічній стратегії професійної педагогічної діяльності вчителя Канади з метою їх адаптації до процесу навчання учнів і змісту академічного предмета.
НімеччинаІнформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) розглядаються освітньою спільнотою Німеччини і як засіб навчання, і як навчальний предмет. Зокрема, у школах викладаються такі предмети як інформатика, інформатика та економіка, базові ІКТзнання та інші (зазвичай, як факультативні)
СШАЗміст професійних знань та вмінь педагогів США, пов’язаних із використанням ІКТ у навчальному процесі, визначають Національні стандарти технологічної освіти для вчителів, запропоновані Міжнародним об’єднанням технологій в освіті (International Society for Technology in Education, ISTE). Зазначені стандарти узгоджені із Національними стандартами технологічної освіти учнів.