Інформаційно-цифрова компетентність як предмет обговорення: міжнародні підходи

Про матеріал
Інформаційно-цифрова компетентність як предмет обговорення: міжнародні підходи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформаційно-цифрова компетентність як предмет обговорення: міжнародні підходи

Номер слайду 2

Поняття «цифрова культура педагога»Цифрова культура педагога – вміння працювати з сучасною цифровою технікою і володіти сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями

Номер слайду 3

У поняття цифрової культури можна віднести володіннявчителем такими ІКТ-компетентностями1. Комп'ютерна грамотність2. Інформаційна грамотність (інформаційна культура)3. Мультимедійна грамотність4. Грамотність комп'ютерної комунікації.

Номер слайду 4

Комп'ютерна грамотність. Оволодіння мінімальним набором знань і навичок роботи на персональному комп'ютері

Номер слайду 5

Інформаційна грамотність Інформаційно-грамотною людиною назвала особистість, яка здатна розвивати, розміщувати, оцінити інформацію і найбільш ефективно її використати

Номер слайду 6

Інформаційна культура в широкому значенні – це сукупність принципів і реальних механізмів, що забезпечують позитивні взаємодії етнічних і національних культур, а також сполученість у загальному досвіді людства. У вузькому – сукупність знань та вмінь по ефективній інформаційній діяльності, тобто такій ІД, яка досягає поставленої мети.

Номер слайду 7

Інформаційна культура формується як інтегральне поняття, яке включає такі компоненти:аудіовізуальна культура,логічна культура,семіотична культура,понятійно-термінологічна культура,технологічна культура,комунікаційна культура,мережева культура.rrrrr

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Професійний розвиток. Вчитель підтримує і розвиває свої власні професійні навичкивикористовуючи інструменти ІКТЗдатен до: пошуку і добору відповідних цифрових ресурсів, новітніх розробок у своїй професійній галузіОбміну знаннями та досвідом з колегами за допомогою віртуальних платформ

Номер слайду 10

Наразі цей напрямвизнаний основним у реформуванні систем освіти в провідних державах світу. Нідерландах. ВеликобританіїКанадіНімеччини. СШАФранції

Номер слайду 11

Нідерланди. В Нідерландах особливу увагу приділяють дистанційному розвитку цифрової компетентності вчителів та створенню сайтів та порталів для допомоги вчителям щодо пошуку зручних ІКТ для ведення їхньої професійної діяльності.

Номер слайду 12

Формування освітньої політики ВеликоїБританіїПідвищення кваліфікації уможливлюється через різні університети, коледжі вищої освіти, он-лайн курси. Рішення про проходження такого курсу вчитель приймає або сам відповідно свого особистого плану професійного розвитку, або такий курс може бути запропонований атестаційною комісією після проходження атестації.

Номер слайду 13

Канада. Сучасний процес глобалізації вимагає від учителя майстерності у використанні програмного забезпечення й інструментарію комунікацій. Обов’язковими завданнями навчальних програм освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, магістра та доктора є розвиток умінь і навичок використання комп’ютерів та ІКТ у педагогічній стратегії професійної педагогічної діяльності вчителя Канади з метою їх адаптації до процесу навчання учнів і змісту академічного предмета.

Номер слайду 14

НімеччинаІнформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) розглядаються освітньою спільнотою Німеччини і як засіб навчання, і як навчальний предмет. Зокрема, у школах викладаються такі предмети як інформатика, інформатика та економіка, базові ІКТзнання та інші (зазвичай, як факультативні)

Номер слайду 15

СШАЗміст професійних знань та вмінь педагогів США, пов’язаних із використанням ІКТ у навчальному процесі, визначають Національні стандарти технологічної освіти для вчителів, запропоновані Міжнародним об’єднанням технологій в освіті (International Society for Technology in Education, ISTE). Зазначені стандарти узгоджені із Національними стандартами технологічної освіти учнів.

Номер слайду 16

Франція. У Франції загальна й спеціальна підготовка вчителя середньої школи проходитьв університетіпрофесійно-педагогічна (теоретична й практична) – у спеціальних центрах.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 жовтня 2019
Переглядів
2445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку