Змагання з пожежної безпеки
Мета: продовжувати ознайомлення учнів з правилами протипожежної безпеки; розвивати навички самозбереження, свідомої поведінки вдома, на природі, у громадських місцях; виховувати творчі здібності, повагу до працівників пожежної безпеки.
Розвивати логічне мислення, вміння робити висновки.
Виховувати негативне ставлення до гри з сірниками, уважність, спостережливість, почуття обережності.
Ведуча: Добрий день діти! Всі ми добре знаємо, що поводитися з вогнем треба дуже обережною. А для того, щоб не виникали пожежі, ми повинні добре знати правила пожежної безпеки. Одже сьогодні ми дізнаємось про користь і шкоду від вогню, правильного, обережного поводження з ним. Ознайомимося з нелегкою, героїчною працею пожежних.
Ведуча: Зібрали ми вас, друзі, тут не випадково,
Ба маєм сказати важливу промову.
Ми школу пожежників, хочем відкрити,
Хотіли б туди ви вступити.
Діти: Так, хотіли б!
Ведуча: Пропоную розділитись на команди і з’ясувати хто, що вміє.
Пропоную обрати журі, щоб знати яка з команд буле сильнішою.
Обираємо склад журі.
Розпочинаємо наші розваги
Ведуча: З друзями ми в ліс ходили,
Там було цікаво.
Ми і вогнище палили,
Забавлялись жваво.
1 Естафета «Біля вогнища»
На відстані 1м від лінії старту кладуть на підлогу обруч, всередину нього – невеликі палички (дрова). На відстані 6- 8м від лінії старту лежить інший обруч, у якому діти викладатимуть вогнище. Діти по черзі переносять палички з одного обруча до іншого. Коли всі діти покладуть свої палички у вогнище, разом ідуть до нього колоною по одному, сідають навколо і витягують руки вперед (гріють долоньки).
Ведуча: Як побачиш – десь горить,
Мусиш ти в ту саму мить
До пожежників дзвонити,
Про пожежу сповістити.
2 Естафета «Хто швидше виложить номер телефону пожежної служби»
Діти біжать з маленьких паличок викладають номер пожежної служби.
Ведуча: Діти сталася біда, хтось не вимкнув телевізор, розпочалася пожежа. Нам треба вирушати на допомогу. А ви знаєте, що у пожежників спеціальний одяг, який захищає від вогню. Перед тим, як вирушати нам треба його одягнути.
3 Естафета « Збір пожежної команди на виклик»
Особистий верхній одяг, діти по черзі добігти до свого особистого одягу, одягають його, повертаються назад, передають естафету рукою.
Ведуча: На окраїні села
Хатинка стояла.
У ній дівчинка мала
З іграшками грала.
Ось кричить Яринка:
- Зайнялась хатинка!
Що ж мені робити?
Де я буду жити?!
Давайте допоможемо Яринці врятувати хатку.
4 Естафета. «Гасіння хатинки»
Під стіною стоїть пласка модель хатки, поряд лялька та м’які іграшки. Потрібно набрати води з бочки, швидко добігти, вилити водичку на хатинку і передати відерце наступному рятувальнику.
Ведуча: Молодці, ви дужі та спритні. Завдяки вашій дружній допомозі хатинку врятовано. Але ж там дуже багато диму, Яринка та її іграшки кашляють, треба їх звідтіля винести.
5 Естафета. «Рятування ляльок»
Дитина біжить, пролазить під обручем, бере тільки одну іграшку, та притискаючись до підлоги і закриваючи рота серветкою, повертається так само назад, передає естафету рукою.
Ведуча: Розігрілась праска дуже,
Що, робитимеш ти друже?
Руками праску не хапай,
А з розетки…
Діти. Вимикай!
6 Естафета «Відключення праски»
до обруча прив’язані мотузки, дитина йде по рукаву, відв’язує мотузку і повертається так само назад і передає естафету рукою
7 Естафета
Діти пролізають крізь тунель та метають мішечок з піском в обруч ( гасять вогонь)
Ведуча: Ось і закінчились наші тренування. Поки журі підраховують бали
Гра з глядачами
Ведуча: Надаємо слово нашому журі
Ведуча: Обидві команди показали гарні результати. Ви молодці. Гарно засвоїли правила пожежної безпеки.