Сценарій проведення дня відкритих дверей в дитячо-юнацькому клубі. Проводиться на початку вересня під час набору дітей до клубу, до проведення залучаються вихованці-активісти клубу
«Знайомтесь, «Юний патріот»
(День відкритих дверей ДЮК)
Дата і час проведення:
09.09.2017 р., 11 год.
Місце проведення:
ДЮК «Юний патріот»
Тривалість: 1 година
Мета заходу: Познайомити майбутніх вихованців та їх батьків з роботою ДЮК «Юний патріот». Провести розважальну програму для дітей як зразок того, чим займаються діти в клубі у вільний час. Звернути увагу батьків на можливість перебування дітей у робочий час під наглядом педагога, отримання початкових навиків у різних видах прикладної творчості, спортивних змаганнях, виступах тощо. Залучити до проведення заходу дітей, які вже є вихованцями клубу.
Обладнання: Прикрашене приміщення клубу, музичний супровід.
Сценарний план заходу
Привітальне слово вихованцям, гостям заходу.
1) Розважальна ігрова програма на свіжому повітрі.
2) Екскурсія – знайомство з клубом.
3)Міні презентація робіт вихованців.
3. Заключна частина. Підсумки заходу, обмін інформацією з батьками та вихованцями, запис бажаючих до ДЮКу.
Педагог-організатор: Ярослав Т.О.
Хід заходу
Звучить весела фонограма для дітей. Ведуча запрошує гостей.
Вступне слово.
Педагог: Шановні гості, діти й дорослі. Сьогодні, як і кожного іншого дня, двері нашого дитячо-юнацького клубу «Юний патріот» гостинно відкриті для вас. ДЮК «Юний патріот» - один з 15 осередків дитячого дозвілля, які відкриті в нашому місті в кожному районі, де проживають діти. Педагоги таких клубів працюють з дітьми віком від 5 до 17 років, намагаючись допомогти дітям проводити змістовно свій вільний час, а батьками мати тверду впевненість, що їх діти знаходяться під наглядом дорослої людини. А як саме – сьогодні ми спробуємо вам показати деякі фрагменти з нашого життя. Тож давайте знайомитись поближче. Я – педагог – організатор Ярослав Тетяна Олексіївна, разом з керівником гуртків Шеффер Оксаною Геннадієвною та нашими вихованцями, представниками Президентської ради ДЮК вітаємо вас. Знайомтесь, «Юний патріот»!
Основна частина.
Ведуча 1: Добрий день, дорогі друзі! Добрий день!
Правда, чудова ця фраза?
Вона всіх нас зближує зразу.
Сьогодні, гадаєм, якраз буде вчасно,
Щоб день був чудовий і радісний настрій,
Упоравшись з ділом, хіба вам не варто
Зустрітись з дотепом, піснею, жартом!
Ведуча 2: Нас чекає гарний день,
Повен сонця і пісень,
Повен пахощів для друзів,
Набраних в квітучім лузі.
А для сміху і добра
Буде в нас весела гра.
Ведуча 1: Друзі, чи чули ви дивну новину?
Нас запрошують у подорож! (Запитує)
- Ви любите подорожувати?
- Ось і чудово!
Вед. 2: Тільки потрібно з собою обов'язково захопити жарти,
сміх, веселий настрій. Якщо це все ви маєте - ми можемо вирушати. Поїхали!
(Музична гра «Колесики)
Ведуча 1: Дівчатка і хлопчики, першу зупинку наш експрес зробить на станції провулок "Загадковий".
Ведуча 2: Ну ось, поки ми грали, наш веселий експрес прибув на
станцію провулок "Загадковий".
Ведуча 1: Тут забавні вікторини вже чекають на учасників нашої подорожі.
Є загадки, де відгадки? Думаю, ви всі легко впораєтесь з ними.
Що ж нехай вас супроводжує успіх.
(Ведуча пропонує дітям веселі загадки).
Вед.2: Всі ви вже пішли до школи. Тому перші загадки ми маємо саме про школу.
Вед.1: А я допоможу відгадати. А ви, дітки, слідкуйте, та виправляйте, якщо не вірно.
- Кожен учень щоденно на урок бере ... Вареник!
Діти хором поправляють (щоденник)
- для письма, сказати прошу, що потрібно взяти ... кошик! (зошит)
- малювать в альбомі цім допоможуть ... голубці! (олівці)
- ручки, олівці, щоб знали, ми кладемо у ... сандалі! (пенали)
Вед.2: Молодці! А якщо спробувати складніші загадки? Чи впораєтесь?
Вед.1: - Під яким кущем сидить заєць, коли йде дощ?(під мокрим)
- В які двері найлегше ввійти для кішки? (у відчинені)
- Скільки квасолин може ввійти у банку? (не скільки, вони не ходять).
Ведуча 2: А як вам такі загадки –у школі їх називають тестами. Я називаю загадку, та три варіанти відповіді, а ви вибираєте вірну.
1.Яким ключем не можна відкрити замок?
А) Червоним. Б) Музичним В) Пластмасовим.
2. Що зробиться з зеленим м’ячем, якщо він впаде в Жовте море?
А) Він потоне. Б) Він стане мокрим. В) Він лусне.
3. Що можна побачити з закритими очима?
А) Сон. Б) Думку. В) Двійку.
4. На що більше схожа половина торта?
А) На бороду Діда Мороза. Б) На другу половину цього торта. В) На снігові кучугури.
5. Яким гребінцем зачіску не зробиш?
А) Металевим. Б)Гребінцем півня.В) Фіолетовим.
6. З якого посуду не їдять?
А) З пустого. Б) З пластикового. В) Жовтого.
Вед 1: Чудово! Всі діти великі молодці і справжні розумнички!
Та вже прийшов час вирушати в дорогу!
Наступну зупинку зробимо на станції "Казкова". Всі ви знаєте дуже багато казок. І сьогодні казка про Попелюшку – для вас.
(Музична казка «Золушка»)
Ведуча 2: Сподобалась вам казка? А чи бажаєте ви стати зараз, прямо на своїх місцях, учасниками малесенької казочки? То давайте з вами пограємо в гру-казочку «Повар Булочка»
(Музична гра «Повар Булочка»).
Ведуча1: Ми непомітно добралися до ігрової станції. Тож давайте разом з нашими героями пограємо в рухливі ігри. Всі готові?
Ігри: «Ручайок», «Голова-хвіст», «Лімбо», «Райони –квартали»
Вед.2: Сподобалось? А тепер ми запрошуємо всіх до нашого клубу, наша з вами остання зупинка – ДЮК «Юний патріот», щоб відпочити трохи та подивитись маленьку екскурсію.
Педагог проводить екскурсію приміщенням ДЮК.
Відповідає на питання батьків та дітей, проводить запис до клубу.