Сценарний план заходу "Хто в класі господар?"

Про матеріал
Сценарний план конкурсу "Хто в класі господар?" (по прикладу телевізійної програми "Хто зверху"). Захід підходить для учнів 6 - 11 класів, можна приурочити до Дня Українського козацтва чи до свята 8-го березня.
Перегляд файлу

Сценарний план конкурсу

«Хто в класі господар»?

 

Мета: згуртувати учнів класу, навчити працювати учнів у командах; розвивати командний дух, здорову конкуренцію; дати учням змогу відпочити від навчального процесу, виховувати в учнях повагу один до одного.

Обладнання: ілюстрації, музичні файли, секундомір.

Хід конкурсу:

Для конкурсу потрібно дві команди «Хлопці» проти «Дівчат» по 6 чоловік. Для вибору учасників відбувається жеребкування. Учасники  обирають собі капітанів. Ведучий конкурсу – педагог-організатор, + помічник ведучого (один учень). Журі конкурсу: _______________________________________________________________, представник від учнівського самоврядування - ___________________.  Команди приймають участь у запропонованих для них конкурсах та заробляють бали. Кожен виграний конкурс дорівнює 1 балу. Команда переможець отримує солодку винагороду за перемогу в конкурсі.

 

Правила для глядачів:

  1. Глядачам забороняється підказувати для команд або якимсь чином для них заважати.
  2. Порушувати тишу в залі.
  3. Ображати учасників.
  4. Приймати участь у конкурсі.

 

Правила для учасників:

  1. Учасникам забороняється покидати конкурс до його закінчення.
  2. Порушувати умови конкурсів.
  3. Підказувати для учасників своїх команд без дозволу на це.
  4. Підказувати для учасників протилежної команди.
  5. Ображати учасників конкурсу.
  6. Порушувати тишу в залі.

 

За порядком у залі під час конкурсу спостерігають журі. Вони мають право на введення штрафів для команд і їх учасників окремо, а також для глядачів.

 

 

Конкурс 1

Цей конкурс допоможе нам дізнатись хто буде перший приймати участь у всіх наступних конкурсах і хто отримає перший бал.

«Знавець»

Команди за 60 секунд. на листках записують якомога більше країн які починаються на букву «А». Виграє та команда яка записала більше країн.

(у разі однакової кількості правильних відповідей – конкурс проводиться повторно тільки на іншу букву яку вибере журі)

 

Конкурс 2

«Хто більше»

 Суть конкурсу полягає у тому щоб дати якомога більше відповідей на запропоновані запитання виграє та команда яка дає більше правильних відповідей. Кількість запитань по 25 для кожної команди. У разі нічиєї учням пропонується додатковий конкурс «Дивоглядки».

 

Питання для першої команди:

  1. Столиця Польщі? (Варшава)
  2. Як називається материк на якому ми проживаємо? (Євразія)
  3. Квітка «сонце»? (Соняшник)
  4. Гробниця фараонів? (Піраміда)
  5. Найглибше озеро в світі? (Байкал)
  6. За часів правління якого князя охрестилася Русь? (Володимир Великий)
  7. Найвища гора України? (Говерла)
  8. Північна «сусідка» України? (Білорусь)
  9. Хто здійснив першу навколосвітню подорож? (Фернанд Магелан)
  10.  Столиця Японії? (Токіо)
  11.  Найбільша річка Рівненської області? (Горинь)
  12.  Яка держава запустила перший штучний супутник землі? (СРСР)
  13.  Назвіть 5 вулиць Рівного (……)
  14.  Яка змія найядовитіша? (Тайпан, або ж королівська кобра)
  15.  Скільки місяців у навчальному році? (9)
  16.  Найвищий водоспад світу? (Анхель)
  17.  Де знаходиться пустеля Вікторія? (Африка)
  18.  Коли Україна здобула незалежність? (1991 рік)
  19.  Найбільший наземний ссавець? (Слон)
  20.  Хто написав «Енеїду»? (Гомер або ж Котляревський)
  21.  Що таке Аргентум? (Срібло)
  22.  Найшвидша тварина на землі? (Гепард)
  23.  Найменша пташка на землі? (Колібрі)
  24.  «Батьківщина» суші? (Китай)
  25.  2-ий президент України. (Леонід Кучма)

 

Питання для другої команди:

  1. Столиця Франції? (Париж)
  2. Частина світу в якій ми проживаємо? (Європа)
  3. Квітка названа в честю юнака який закохався в своє відображення. (нарцис)
  4. Священі річки Індії? (Інд і Ганг)
  5. Найбільше озеро світу? (Каспійське море)
  6. Кого з князів Київської Русі називали «тесть Європи»? (Ярослава Мудрого)
  7. Найвища гора світу? (Джомалунгма, Еверест)
  8. Назвіть західну «сусідку» України? (Польща)
  9. Хто відкрив Америку? (Христофор Колумб)
  10.  Столиця США? (Вашингтон)
  11.  Найдовша річка України? (Дніпро)
  12.  Яка держава перша висадила людину на місяць? (США)
  13.  Назвіть 5 столиць країн Європи?
  14.  Яка змія найдовша? (Анаконда)
  15.  Скільки днів у році? (365)
  16.  Найширший водоспад у світі? (Ніагарський)
  17.  Де знаходяться Анди? (Південна Америка)
  18.  Коли була написана Конституція України? (1996)
  19.  Найбільший підводний ссавець? (Синій Кит)
  20.  Хто написав «Заповіт»? (Тарас Шевченко)
  21.  Що таке Аурум? (золото)
  22.  Найбільший птах у світі? (Страус)
  23.  Найбільша ягода світу? (Кавун)
  24.  «Батьківщина» піци? (Стародавня Греція…)
  25.  3-й президент України? (Віктор Ющенко)

 

Додатковий конкурс «Дивоглядки»:

Команди вибирають по одному гравцю з протилежної команди, ім’я гравця котрого обрали записують на листочках, та передають ведучому. (на обговорення дається 15 секунд). (Якщо членам журі не подобається вибір команд вони мають право внести свої корективи). Ті гравці котрих обрали стають навпроти один одного на відстані близько 1 метра і пильно дивляться один одному в очі доки один з них не кліпне. Виграє та команда гравець котрої не кліпнув.

 

Підбиття підсумків за два конкурси.

 

Конкурс 3

«Вгадай пісню»

Знову ж таки команди обирають в цьому конкурсі собі суперника. По одному гравцю з протилежної команди. Учасник від 1 команди виходить на середину залу де отримує навушники і буде прослуховувати популярну пісню. Якщо учасник знає пісню він повертає навушники ведучому. Далі він має без слів показати своїм командам назву пісні.

 Уразі нічиєї команди беруть участь у додатковому конкурсі.

Пісня для першої команди:

ONUKAЦе моє місто

Пісня для другої команди:

Скрябін – Старі фотографії.

 

Підбиття підсумків конкурсу.

 

Конкурс 4

«Обмін ролями»

В цьому конкурсі учасники обох команд отримають картинки з зображеннями: для дівчат – марок машин, для хлопців – з речами дівочого/жіночого побуту. На цих картинках вони мають написати відповідні назви цих речей чи марок. За кожну правильну відповідь команди отримують бал. Виграє та команда в котрої більше балів вона і отримує 1 бал до загальних балів за всі конкурси. На виконання конкурсу дається 90 секунд. Якщо кількість правильних відповідей буде однаковою проводиться додатковий конкурс «Дивоглядки».

 

Відповіді до картинок для хлопців:

  1. Щипці для випрямлення волосся або «утюжок».
  2. Плойка.
  3. Бігуді.
  4. Фен.
  5. Набір для манікюру.
  6. Щипці для завивки вій.
  7. Набір для нанесення макіяжу.
  8. Кишенькове дзеркальце.

 

Відповіді до картинок для дівчат:

  1. Шкода.
  2. Фольцваген.
  3. Тойота.
  4. Мазда.
  5. Інфініті.
  6. Ауді.
  7. Мерседес.
  8. Лексус.

 

Підбиття підсумків конкурсу.

 

Конкурс 5.

«Хто я?»

 Команди вибирають по одному гравцю з протилежної команди ім’я гравця котрого обрали записують на листочках, та передають ведучому. (на обговорення дається 15 секунд). (Якщо членам журі не подобається вибір команд вони мають право внести свої корективи). Від кожної команди береться по учаснику. Учасник команди сідає на стілець йому зав’язують очі. Позаду нього показується малюнок з персонажем якого потрібно відгадати. У відгадуванні учаснику допомагають команда, він може задавати питання на яке учасники команди можуть говорити «так» або «ні». На конкурс дається 120 секунд. У разі нічиєї учасники беруть участь у додатковому конкурсі «Дивоглядки».

 

  • Персонаж для першої команди «Вінні Пух».
  • Персонаж для другої команди «Барт Сімпсон».

 

Підбиття підсумків конкурсу, і змагання. Нагородження команди переможців.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина Миколаївна
    Цікава розробка. Сподобалась. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
2589
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку