Що є найціннішим скарбом для людини?

Про матеріал
Урок математики у 3 класі пропонується провести у вигляді квесту. Подорожуючи космічним простором, діти закріплюють уміння виконувати арифметичні дії з числами на основі десяткового складу числа., розв'язують рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. працюють над розширеними задачами на спосіб зведення до одиниці.
Перегляд файлу

Урок – квест  з математики

«Що є найціннішим скарбом для людини?»

3 клас

Тема. Арифметичні дії з числами на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці.

формувати  ключові компетентності:

*уміння вчитися – викликати інтерес до навчання; формувати почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати , мати власну думку, обґрунтовувати її, навички самоконтролю та самооцінки;

*соціальна – вчити налагоджувати взаємодію з іншими дітьми, працювати за правилами у команді;

*громадянська – розвивати критичне мислення, навички приймати правильне рішення,

*загальнокультурна – вчити толерантності, мовленнєвій культурі;

*інформаційно-комунікативна – вдосконалювати вміння добувати, осмислювати, аналізувати та використовувати інформацію з різних джерел, здійснювати комунікацію у групі та колективі;

формувати предметні компетентності:

*навчальна -ознайомити учнів  з розв’язуванням рівнянь, у яких права частина подана числовим виразом, формувати вміння розв’язувати  розширені задачі на спосіб зведення до одиниці, вдосконалювати обчислювальні навички, вчити правильно висловлюватись, аналізувати, узагальнювати, робити висновки;

*розвивальна -розвивати творчі задатки школярів, мовлення, мислення, увагу, спостережливість;

*виховна -виховувати любов до математикиі.

Обладнання: аудіозапис пісні «Бременські музики»,  карта подорожі, картки, опорні схеми.

                                                  Хід  уроку

І. Організація класу.

1. Привітання

2. Поділ на групи. Обрання капітана групи

3. Правила роботи в групі

Ми впораємося з усіма труднощами, якщо будемо дружно працювати у командах. То ж давайте повторимо правила роботи в команді.

  1. Працюйте дружно та завзято.
  2. Прислухайтеся до порад товариша.
  3. Допомагайте один одному.

     4. Не галасуйте, не сваріться.

4. Інформація про оцінювання

В кінці уроку діти  оцінюють свою роботу і роботу своїх товаришів у групі.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація  навчальної діяльності.

 

Тема сьогоднішнього уроку: Арифметичні дії з числами на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці.

Урок у нас сьогодні незвичайний, ми проведемо урок-квест.. Нас чекають безмежні космічні простори, цікаві пригоди, непрості завдання, виконавши які ми зможемо дати відповідь на запитання:

Що є найціннішим скарбом для людини?

ІІІ. Основна частина.

Ми будемо подорожувати на космічних кораблях

  1. Кожна команда зможе прочитати назву свого корабля, якщо  дані числа розкладе в порядку зростання.

І команда

93

59

21

89

15

25

44

99

61

К

Г

О

Й

П

М

А

И

А

15

21

25

44

59

61

89

93

99

П

О

М

А

Г

А

Й

К

И

 

ІІ команда:

49

98

11

34

50

73

79

82

94

Е

И

В

С

З

Н

А

Й

К

11

34

49

50

73

79

82

94

98

В

С

Е

З

Н

А

Й

К

И

 

ІІІ команда:

 

19

49

50

69

83

94

67

25

35

Р

І

В

И

К

И

Н

Я

Т

19

25

35

49

50

67

69

83

94

Р

Я

Т

І

В

Н

И

К

И

 

ІV команда:

 

25

44

21

15

89

93

61

93

59

З

У

О

Р

И

К

Н

К

М

15

21

25

44

59

61

89

93

99

Р

О

З

У

М

Н

И

К

И

2. Ракети готові до старту.

Щоб вирушити в далеке плавання, нам необхідно мати карту.Карта у нас є, але вона під замком. Щоб її отримати вам потрібно  розв’язати приклади. Відкриє замок та команда, яка першою виконає завдання.

60+50    70+80      130-40     160-80    140-80    120-90

3. Нам потрібно дістатися до Безіменної планети.

 Та у мене для вас є неприємна звістка. Щойно у пошуках скарбів відправився  корабель космічних піратів. Але я впевнена, що ми впораємось  швидше, бо нам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога.

3.Остання перевірка готовності космічних екіпажів  перед польотом.

Усний рахунок

325   609  999  430  848  123

І- назвати числа

ІІ- скільки сотень у числі?

ІІІ – скільки десятків у числі?

ІV  - скільки одиниць у числі?

4. А щоб веселіше було летіти давайте заспіваємо.

«Бременські музики»

 Кращого нема нічого в світі,

як по світу з друзями бродити!

Тим, хто дружить, не страшні тривоги, —

      Дорогі нам будь-які дороги!

 Дорогі нам будь-які дороги!

5.Планета «Задачна»

- Ви повинні розв’язати задачі. Будьте уважні. Від правильного розв’язання задачі залежить наш шлях далі.

Столяр за 4 год виготовив 12 стільців. Його учень за 1год виготовляв на 2 стільці менше. Скільки стільців виготовив учень за 4 год?

6.Планета   Х

 «Вітаю вас, земляни! Я, Агент K, потребую вашої допомоги. У мене  зник мій товариш Агент Х.  Я зафіксував сигнал від нього,який іде з космосу.Але я не можу встановили планету, з якої він відправлений. Послання закодовано. Над його розшифровкою мучаться кращі з наших агентів, але їм не впоратися без вас. У нас є окремі частини повідомлення, але без допомоги ми не можемо відтворити весь його зміст. Негайно приступайте до пошуку всього тексту! Не забувайте про те, що доля Агента  у ваших руках! До зв’язку!”

Ланцюжки прикладів

60+1: 1-3х 0=   (61)

4х10+20:5х1=  (44)

100+0х5-3:3 =(99)

5+5:5+(97-97)=  (6)

+3806   61449906

Розв’язавши приклади, діти розкодовують номер  телефону  Агента Х. і отримують від нього завдання.

Квадрат розрізаний на 7 частин. Складіть з цих частин фігуру, що нагадує силует кішки, зайця, риби ...

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=b47aae8555653be06f66fd41e273ce36&n=33&h=204&w=204

 

7. Планета Відпочинку

Фізкультхвилинка

8. Загадкова планета

Наступна планета по курсу якась дивовижна. Вона без назви, але тут я знайшла якесь незвичайне рівняння.

Що це за рівняння і як його розв’язати? (пояснення) 

Розв’язати рівняння, у яких права частина подана числовим виразом.

Рівняння різні, а відповідь одна у всіх рівняннях. Відповідь вказує на кількість зірочок для кожної команди.

Зірочки ви повинні приклеїти на листок. Числа на зірочці повинні співпадати з числом на папері. І подивимось що вийде.

 (ДРУЖБА)

Так це слово дружба і  планета Дружби!

Дружба — безкорисливі взаємовідносини між людьми, засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних інтересах і захопленнях. Найголовніше в дружбі — це і взаємодопомога. Друг завжди без користі прийде на допомогу та ніколи не підведе.

 Дружба –найцінніший скарб. Ось який скарб ми сьогодні шукали. Недаремно планета дружби знаходиться  поруч з сонечком. Бо там де дружба –там завжди тепло, ясно, світло і затишно. А ще там де є дружба, там є

Довіра

Радість

Увага

Жвавість

Безкорисливість

Активність

Молодці! Я вами пишаюся і дякую вам за урок.

IV. Підсумок уроку.

  1. Оцінювання у групах

Які завдання сподобалися найбільше?

Розв’язування яких завдань у вас викликали труднощі?

Вправа «Оплески».

  Ми сьогодні з вами добре попрацювали. І на завершення я пропоную вам уявити на одній долоні посмішку, а на іншій – радість. А щоб вони не пішли від нас, їх треба міцно-преміцно з’єднати в оплески.(Вправа «Оплески»)

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
17 червня 2021
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку