Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі РОЗДІЛ 7
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Фронтальне опитування. Прийом «Відкритий мікрофон»На які групи поділяються звуки? Які звуки можна співати? При вимові яких звуків повітря проходить через рот, не зустрічаючи перешкод? Скількома буквами позначаються голосні звуки? Назвіть їх. Чому в українській мові букв більше, ніж звуків? Назвіть буквосполучення, що позначають один звук. Який знак не є звуком? Яка його роль?
Номер слайду 4
М м Мм малина суниця полуниця Літо – дуже смачна пора року.
Номер слайду 5
Сприйняття та засвоєння навчального матеріалу1. Фонетично-орфографічна вправа Пригадайте, які слова треба завжди писати з великої букви. * Упишіть пропущені букви в імена, записані на дошці :… на… ків… вген… лія… ва… рко. Назвіть букви, що позначають два звуки. * Які звуки вони позначають? * У якому випадку вони позначають два звуки?
Номер слайду 6
Гра «Моє слово» 1 варіант - два звуки:2 варіант - один звук.3 поданих слів випишіть ті, у яких букви я, ю, є, ї позначають:земля ялинкакрасунямалюнокзріємріяюртасинєЇжак
Номер слайду 7
Робота за підручником Вправа 1, с. 88 Вправа Ця скоромовка вчить вимовляти звук і та и .
Номер слайду 8
Фізкультхвилинка
Номер слайду 9
Робота над казкою Василя Сухомлинського «Зайчик і Горобина»
Номер слайду 10
Робота над казкою Василя Сухомлинського «Зайчик і Горобина»