МЕТА ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ НАД ПРОБЛЕМОЮ 1.Можливості використання інформаційних технологій у процесі трудового навчання 2.Вплив інформаційних технологій на формування та розвиток творчих здібностей учнів 3.Застосування інтерактивних методів навчання, як метод проектів 4.Створення сприятливих умов для взаємодії учнів та вчителя
Можливості інформаційних технологій Змістовані У проф- орієнтацій-ній роботі В коструюванні В графічний підготовці В підготовці до винахід-ницької діяльності В здійсненні межпредмет-них звєязків Мультімедія Формування технічного мислення В здійсненні проектно- техн. навчанні У вихованні
кожен працює в режимі, який його задовольняє 1 розширення інформаційного і тестового режиму 2 3 Індивідуалізація навчання 4 доступу учнів до «банків інформації» можливість оперативно отримувати необхідні дані в достатньому обсязі 5 об'єктивність перевірки й оцінювання знань, умінь і навичок учнів ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ, ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ Стаття Виконавець роботи, В.В.Солохін слухач курсів підвищення кваліфікації вчителів трудового навчання Херсон 2010
ВИСНОВОК Використання можливостей ІТ на уроках дозволяє підвищити ефективність навчання, поліпшити аналіз та оцінювання рівня знань учнів, звільнити більше часу для надання допомоги учням. ІТ надає вчителеві можливість зробити уроки цікавішими, захоплюючими та сучасними. За допомогою ІТ проведення уроків, вправ, контрольних і лабораторних робіт, а також оцінювання успішності стає ефективнішим, а величезний потік інформації – досяжним.