29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Виготовлення листівки клейовим способом . Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Про матеріал
Виготовлення листівки клейовим способом . Остаточна обробка виробу. Захист проекту. фомувати знання учнів про обробку листівки різною фурнітурою клейовим способом , ознайомити з класифікацією фурнітури.
Перегляд файлу

 Виготовлення листівки клейовим способом . Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Мета: Навчальна: формувати знання учнів про обробку листівки різною фурнітурою клейовим способом , ознайомити з класифікацією фурнітури.

Виховна: виховувати естетичне ставлення до навколишнього середовища, з метою поліпшення профорієнтаційного виховання, ознайомити з професійними якостями.

Розвивальна: розвивати творчу уяву, оригінальність мислення, моторику пальців.

Дидактичні засоби: малюнки та зразки, мультимедійна презентація.

Матеріали: клей, ножиці, види фурнітури, папір, техніка квілінг.

Тип уроку :комбінований.

Методи навчання: розповідь вчителя, пояснення, мікрофон, бесіда.

Форми організації пізнавальної діяльності учнів:

    фронтальна – вивчення нового матеріалу, мотивація навчальної  діяльності, закріплення нового матеріалу, вступний інструктаж;

    групова – повторення раніше вивченого матеріалу, практична робота, біжучий інструктаж.

Кількість учнів:15

 

Структура уроку

І. Організаційний момент……………………………………………...2 хв.

ІІ. Актуалізація опорних знань......................…………………………4 хв.

ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності учнів………………..2 хв.

IV. Вивчення нового матеріалу...………………………………...20 хв.

V. Закріплення нового матеріалу ……………………………………. 4 хв.

VІ. Практична робота.

VІ.1. Вступний інструктаж………………………………………….6 хв.

VІ.2. Самостійна робота учнів та інструктаж вчителя……………40 хв.

VІ.3. Заключний інструктаж………………………………………..6 хв.

VІІ. Прибирання робочих місць і приміщення майстерні черговим.

VІІІ. Підведення вчителем підсумків заняття… ……………………6хв.

                                                 ХІД  УРОКУ

І.  Організаційна частина.

1.1  Привітання і представлення.

Доброго дня діти мене звати Софія Павлівна і урок трудового навчання проведу у вас я. Сядьте діти посміхніться!

Схаменіться , не крутіться!

Любі я вас всіх вітаю,

Творчості від вас чекаю.

1.2  Перевірка готовності до уроку.

1.3  Упорядкування робочих місць

 

ІІ  Актуалізація опорних знань.

       Усне фронтальне опитування 

1. Що таке проект?

2. Що таке ізонитка?

3. З яких етапів складається проект?

4. Які матеріали використовуються для ізонитки?

5. Які види геометричних фігур ви робили на минулому уроці із техніки ізонитка?

ІІІ   Мотивація навчальної діяльності.

         Дітки чому ж ми оздоблюємо ваші листівочки такими буквами та таким              словосполученням(правильно тому що день вчителя а ваші листівки це ваш подарунок.)

       Я сподіваюся вам хочеться старанноо їх робити щоб подарувати вашому     найулюбленішому вчителю.Ми даруємо цю листівку в честь подяки вчителю що він навчив      не лінитися та вчитися.

ІV  Вивчення нового матеріалу.

4,1   Повідомлення теми і мети уроку.

 Давайте за пишемо тему нашого уроку. Виготовлення листівки клейовим способом . Остаточна обробка виробу.  Захист проекту.

Сьогодні ми будемо ознайомлюватись більш детально про фурнітуру , та різні способи клейового з’єднання так як на (листівках зразках).

       Я на столи вам передам зразки фурнітури ви всі добре їх знаєте і використовуєте у  повсякденному житті. Вони звичайні як на перший погляд але якщо роздивитися які  цікавинки можна з них зробити то захоплює дух.

      Класифікація фурнітури:

        за матеріалом;

        за зовнішнім виглядом;

        за призначенням;

        за способом приклеювання;

        за способом оздоблення;

Фурнітура- це допоміжні матеріали, які застосовують під час виготовлення швейних виробів: ґудзики, гачки, кнопки, пряжки, нитки, корсажна стрічка тощо.

Матеріали для оздоблення повинні мати сучасне оформлення, високі показники якості (міцність, гнучкість, стійкість фарбування, достатню формостійкість та довговічність), відповідати за оформленням та властивостями основному матеріалу, надавати виробу закінчену сталеву виразність та красивий зовнішній вид.

Одна з головних умов одержання міцного клейового з'єднання— висока адгезія клею до поверхонь, що склеюються. Для цього в першу чергу необхідне добре змочування клеєм поверхонь деталей. При поганому змочуванні до складу клею вводять спеціальні добавки, які, крім того, сприяють зниженню залишкових напружень в клейовому з'єднанні. Це забезпечує зростання міцності й довговічності з'єднання. Підвищенню міцності сприяє і підготовка поверхонь, які склеюються — наприклад, збільшення шорсткості за рахунок механічної або хімічної обробки, нанесення спеціальних підшарків, щільне притискання склеюваних поверхонь деталей на момент формування клейового з'єднання. Важливою умовою одержання високоміцного з'єднання є присутність в клеї і на поверхнях, які склеюються, полярних або здатних поляризуватися груп.

Технологія склеювання

Технологічний процес склеювання складається з декількох стадій:

                     підготовка поверхонь під  час склеювання;(пояснення словами)

                     нанесення клейових матеріалів на поверхні склеювання;

                     твердіння (тужавіння) клею.

V Закріплення нового матеріалу.

    Мікрофон

Діти то що ж ми вивчили ми зарез повторимо за допомогою методу мікрофон.

1.      Як здійснюється клеєве з'єднання ?

2.      Що таке фурнітура?

3.      Яка класифікація фурнітури?

VI  Практична робота учнів .

        6.1Вступний інструктаж.

            Оздоблення листівки чим бажає ваша фантазія.

            1.Заготовлюємо блискавки, гудзики, папір тощо...

            2.Приклеюємо до основи своє оздоблення.

            3.Оформлюємо дизайн.(дизайн це ваша уява , тобто на вашу листівку ви клеєте все те                   що ви вважаєте потрібним.

            Отже , розпочнемо нашу роботу з інструктажу техніки безпеки ножицями і клеєм.

Повторення правил безпеки під час роботи :

1. На робочому місці дотримуй чистоту і порядок.

2. Зберігайте ножиці у спеціально відведеному для цього місці.

3. Клеєм слід користуватися так щоб він непотрапив до очей.

4. Не працюйте притупленими ножицями.

5. Брудні від клею руки під час роботи витиайте серветкою.

6. Після завершення роботи вимийте їх ретельно з милом і витріть рушником.

6.2 Поточний інструктаж

1) Підхожу до кожної парти , контролюю роботу кожного учня , і даю короткі вказівки, щодо правильності виконання завдань.

2) Зміст цільових обходів робочих місць  учнів.

1-й обхід : перевіряю правильність організації робочого місця і початку роботи.

2-й обхід: перевірка на розуміння послідовності  виконання роботи.

Постійно слідкую за виконанням учнями правил техніки безпеки праці та виробничої санітарії.

Оголошення про закінчення виконання роботи .

Переходимо до захисту проєктів.

У вас на столі лежать запитання по яких ви маєте написати заключний етап і виступити зі своєю листівкою та проектом.

Розповідь унів та захист проектів.

6.3 Заключний інструктаж

- Прибирання робочих місць

- Виставка робіт учнів.

-Захист свого виробу.

-Оцінювання та запис в щоденник.

Питання до проєкту:

1,Чому ви обрали саме цю листівку ?

2, Для кого ви  її готували?

          VIII Підсумок уроку

         Що нового ви сьогодні дізналися?

        Чи сподобалося вам на сьогоднішньому уроці?

 

 

docx
Додано
11 лютого
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку