Мета уроку: -формувати уміння працювати з різними видами карт, - називати суттєві ознаки понять «гідросфера», «океан», «море», «затока», протока», “острів”, “архіпелаг”; -пояснювати схему світового кругообігу води, - роль Світового океану в географічній оболонці; - визначати географічне положення водних об’єктів; -знаходити й позначати на контурній карті океани, моря, протоки, затоки, острови, - розвивати пізнавальний інтерес до вивчення даної теми; - виховувати бережливе і шанобливе ставлення до води яка нас оточує.
Актуалізація “Вірю- Не вірю” Вірите ви, що між гідросферою і атмосферою є взаємозв'язок? Вірите ви, що головна частина вод гідросфери зосереджена в водах суші? Вірите ви, що завдяки кругообігу вода суші не зникає? Вірите ви, що на планеті Земля можливі проблеми забезпечення людства прісною водою? Вірите ви, що люди не можуть ні як вплинути на якість прісних вод на Землі?
Найбільші моря Назва До якого океану належить Площа, тис.км Найбільша глибина, м Середня глибина, м Філіппінське Тихий 5 726 10 265 4 108 Аравійське Індійський 4 832 5 803 3 000 Коралове Тихий 4 068 9 174 2 470 Південно-Китайське Тихий 3 537 5 560 1 024 Тасманове Тихий 3 336 6 015 3 285 Фіджі Тихий 3 177 7 633 2 740 Уедела Атлантичний 2 910 6 820 2 880 Карибське Атлантичний 2 777 7 090 2 430 Середземне Атлантичний 2 505 5 121 1 440 Берингове Тихий 2 315 5 500 1 640