Багатства вод Світового океану,6 клас, НУШ

Про матеріал
Презентація розроблена відповідно до Модельної навчальної програми «Географія. 6-9 класи»для закладів загальної середньої освіти (автори Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В., Даценко Л.М., Назаренко Т.Г., Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Нікитчук А.В., Яценко В.С., Довгань Г.Д., Грома В.Д., Горовий О.В.)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

6 КЛАСІНГА ЛИТВИН-МАТІЙЧУКБАГАТСТВА ВОД СВІТОВОГО ОКЕАНУ

Номер слайду 2

ПРАВИЛА РОБОТИ НА УРОЦІ1. Мати гарний настрій.2. Бути чемним та поважати один одного.3. Вміти вислухати відповідь свого однокласника.4. Працювати уважно.5. Допомагати один одному.6. Дарувати позитивний настрій.

Номер слайду 3

ПЛАН УРОКУОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИХто живе в морях та океанах? Які багатства океану використовує людина? Як урятувати Світовий океан?- ·використовує самостійно або з допомогою вчителя здобуті знання і набутий досвід для розв’язання життєвої проблеми;-з’ясовує і пояснює з допомогою вчителя значення знань про гідросферу в житті людини, підприємницькій діяльності; виявляє емоційно-ціннісне ставлення до наслідків впливу людини на гідросферу

Номер слайду 4

КВИТОК НА ВХІДhttps://merkator.org.ua/testy/khvyli/https://merkator.org.ua/testy/techiji/ТЕЧІЇХВИЛІ

Номер слайду 5

ОБГОВОРЕННЯ1. Що таке ресурси? 2. Що належить до морепродуктів? Які з них ви використовуєте? 3. У який спосіб можна застосувати енергію морських хвиль, припливів і відпливів? 4. Що можна одержати з морської води?

Номер слайду 6

ФОРМИ ЖИТТЯ В ОКЕАНІПланктон - сукупність організмів поверхневого шару води, що пасивно переносяться течіями. Нектон об’єднує організми, які здатні активно пересуватися на значні відстані в товщі води. Бентос - це рослини та тварини, що живуть на дні моря

Номер слайду 7

ПОПРАЦЮЄМОВипишить представників основних екологічних груп гідробіонтів https://www.miyklas.com.ua/p/biologiya/11-klas/adaptatciyi-450389/vodne-seredovishche-isnuvannia-450688/re-dde43203-eec6-4e05-ae24-cee439f95457

Номер слайду 8

ЩО НАЛЕЖИТЬ ДО РЕСУРСІВ ОКЕАНУВсі тіла, речовини та явища, які використовує або може використовувати людина з морської води, дна, надр чи прибережної смуги відносять до ресурсів Океану.

Номер слайду 9

БІОЛОГІЧНІ РЕСУРСИ ОКЕАНА

Номер слайду 10

ЗАВДАННЯЗа допомогою мережі інтернет зайдіть на сайт одного з магазинів торговельної продуктової мережі. Складіть перелік продуктів морського походження, дізнайтеся їхні ціни. Порахуйте приблизні витрати однієї людини на морепродукти на тиждень.https://www.atbmarket.com/catalog/353-riba-i-moreprodukti

Номер слайду 11

На дні океанів і морів часто трапляються великі запаси корисних копалин: нафти і природного газу . Вони зосереджені переважно на шельфі. На нафту й природний газ багаті Перська та Мексиканська затоки, Північне море. З підводних надр також добувають залізну руду, кам’яне вугілля, з дна океану - марганець. КОРИСНІ КОПАЛИНИ ДНА ОКЕАНА

Номер слайду 12

ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ ОКЕАНА У морських течіях, припливах і хвилях прихована значна енергія, яку можна перетворити на електричну. Так, на енергії припливів працюють припливні електростанції у Франції, Республіці Корея, США, Японії. Хвильова електростанція «Змія» в Шотландії

Номер слайду 13

РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ ОКЕАНА Окрім відпочинку на пляжах та лікування, рекреаційні ресурси Океана надають можливість розвитку екзотичних видів відпочинку, як-то морські круїзи, яхтинг, дайвінг (підводне плавання), віндсерфінг (ковзання по хвилям), спортивна риболовля тощо.

Номер слайду 14

ГІДРОХІМІЧНІ РЕСУРСИЗа допомогою сучасних технологій з води вже вилучають кухонну сіль, бром, йод, магній. У деяких тропічних країнах, де бракує питної води, працюють установки з опріснення солоної води, хоча поки ці технології дуже дорогі

Номер слайду 15

КІНОЗАЛ Охорона багатств Світового океануhttps://www.youtube.com/watch?v=0dsrua. UGa. FA

Номер слайду 16

Сьогодні однією з глобальних проблем є пластикове сміття в Океані. Туди щороку потрапляє 8 млн тон пластикових відходів. Вважають, що до 2050 року в Океані буде більше пластику, ніж риби. В Океані є 5 великий сміттєвих плям. Найбільшу називають «тихоокеанським сміттєвим кошиком». Він розташований між 35-42° пн. ш. та 135-155° зх. д. На цій ділянці сконцентровано надзвичайно щільні масиви пластику та інших відходів, занесених водами Північнотихоокеанської системи течій. У морі пластик не розкладається, а розбивається на менші частинки, які тварини можуть легко з'їсти. Частинки пластику часто застряють у них у горлі та травній системі. Пластик розпадається на мікрочастинки, які потім з водою і рибою потрапляють у наш організм. Пластикове сміття вбиває величезну кількість птахів, морських ссавців та руйнує екосистему Океану. Пластикові предмети на кшталт забутих рибальських сіток убивають дельфінів та морських черепах.«ВІРЮ - НЕ ВІРЮ»перевіряємо інформацію

Номер слайду 17

ПОПРАЦЮЄМОhttps://merkator.org.ua/testy/okean-ta-ludyna/

Номер слайду 18

КВИТОК НА ВИХІДЧи згодні ви з думкою, що кожен може долучитися до порятунку Світового океану? Доведіть свою точку зору конкретними прикладами. Які ресурси світового Океана також є на суходолі. Чому виникла потреба їх пошуку в морі? Пригадайте, які три сфери життя існують в Океані та як пристосовані до них живі організми з різних життєвих груп.

Номер слайду 19

НОВІ ТЕРМІНИ ДО СКАРБНИЧКИ ЗНАНЬланктон, нектон, бентос, рекреаційні ресурси, гідрохімічні ресурси

Номер слайду 20

КОРОТКО ПРО ГОЛОВНЕЗа умовами існування морські організми поділяють на планктон, нектон і бентос. Найбільш сприятливими для проживання мешканців морів та океанів є помірні широти. Океан багатий на такі види природних ресурсів: біологічні, водні, мінеральні, енергетичні. Океан дуже вразливий до господарської діяльності людини, тому його багатства потрібно бережно використовувати. Океан потребує охорони спільними зусиллями всіх країн світу.

Номер слайду 21

САМООЦІНЮВАННЯОціни, як ти працюваи / ла. Оціни роботу вчителя. Оціни, чи цікавою була інформація на уроціОціни, чи багато нового ти дізнався/лася. Від 1до 3

Номер слайду 22

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОпрацювати матеріал уроку. Підготуйте дослідження на тему: «Небезпечні тварини на морських пляжах світу».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Помаліна Анастасія Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Презентації
Додано
7 лютого
Переглядів
1423
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку