Що я роблю, коли злюсь. Конспект уроку ЯДС 2 клас

Про матеріал
Конспект уроку з елементами тренінгу та психодіагностики. За підручником ЯДС 2 клас О.Іщенко О.Ващенко,
Перегляд файлу

ТЕМА: Заняття з елементами тренінгу «Що я роблю коли злюсь».

МЕТА:  Підтримувати у дітей мотивацію на пізнання себе через світ емоцій. Розвивати здатність розуміння емоційного стану іншої людини. Знайомство з новою емоцією. Навчитися виражати почуття гніву вербально і не вербально. Закріпити знання прислів’їв про емоції. Сприяти зняттю психоемоційного напруження. Виховувати емоційний інтелект.

ОБЛАДНАННЯ:6 цеглинок лего, малюнки зображення злості, червона кулька, музика для медитації чи звуки природи.

Хід заняття

I Організація класу та мотивація навчальної діяльності

  1.                    Вправа «Колір настрою».

Діти повинні показати на цеглинках лего колір свого настрою на сьогодні.

  1.                    Бесіда «Що таке емоції»

Діти ви часто чуєте такі слова як: сум, радість, щастя. А як ці слова можна назвати одним словом? (відповіді дітей). Так правильно – це емоції.

ІІ Формування теми та мети уроку

3.Сьогодні ми з вами познайомимось по ближче Зі ЗЛІСТЮ.

Злість дітей не прикрашає ,

Злість погано виглядає.

Злість не може посміхатись,

З дітками в забави гратись.

ІІІ Актуалізація опорних знань умінь і навичок

4. Хто мені скаже на що схожа злість?

  • А що люди роблять коли зляться?
  • А як виглядають люди, які зляться?
  • А що ви робити коли розгнівані?

IV Вивчення нового матеріалу, практичні заняття, тренінг.

5.Я пропоную зараз звернутися до підручника на ст. 96, та почитати вгорі сторінки що можуть робити люди коли зляться.

Енерджайзер «Арам-зам-зам».

6.Ми продовжимо працювати з підручником. Прослухаємо оповідання Вінаяка Варми «Як Ярина злилася»

За допомогою чого Ярина забула про свою злість?

7.Тренінг виходу зі стану злості.

Що ви робите для того щоб заспокоїтися, коли ви починаєте сердитися?

  • Заспівайте веселу пісеньку;
  • Послухайте тиху музику;
  • Пограйтеся з м'якою іграшкою;
  • Намалюйте свій настрій;
  • Розкажіть про свою злість близьким людям;
  • Погортайте родинний альбом або казки;
  • Пограйте у гру « розривання паперу.

8.Гра «Зла кулька» діти кидають один одному червону кульку та намагаються зобразити злість, в цей час дивляться на себе в зеркало. Потім висловлюють, що саме в виразі обличча не сподобалося.

-Вправа-релакс прослуховування музики для медитації чи звуків природи.

9. Рефлексія

Що дізнався нового?

Що сподобалось на занятті?

Що було найтяжчі зробити?

Що найлегше?

10. Прощання «Усмішка по колу».

 

 

 

 

doc
Додано
17 грудня 2020
Переглядів
2466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку