ТЕМА: Заняття з елементами тренінгу «Що я роблю коли злюсь».
МЕТА: Підтримувати у дітей мотивацію на пізнання себе через світ емоцій. Розвивати здатність розуміння емоційного стану іншої людини. Знайомство з новою емоцією. Навчитися виражати почуття гніву вербально і не вербально. Закріпити знання прислів’їв про емоції. Сприяти зняттю психоемоційного напруження. Виховувати емоційний інтелект.
ОБЛАДНАННЯ:6 цеглинок лего, малюнки зображення злості, червона кулька, музика для медитації чи звуки природи.
Хід заняття
I Організація класу та мотивація навчальної діяльності
Діти повинні показати на цеглинках лего колір свого настрою на сьогодні.
Діти ви часто чуєте такі слова як: сум, радість, щастя. А як ці слова можна назвати одним словом? (відповіді дітей). Так правильно – це емоції.
ІІ Формування теми та мети уроку
3.Сьогодні ми з вами познайомимось по ближче Зі ЗЛІСТЮ.
Злість дітей не прикрашає ,
Злість погано виглядає.
Злість не може посміхатись,
З дітками в забави гратись.
ІІІ Актуалізація опорних знань умінь і навичок
4. Хто мені скаже на що схожа злість?
IV Вивчення нового матеріалу, практичні заняття, тренінг.
5.Я пропоную зараз звернутися до підручника на ст. 96, та почитати вгорі сторінки що можуть робити люди коли зляться.
Енерджайзер «Арам-зам-зам».
6.Ми продовжимо працювати з підручником. Прослухаємо оповідання Вінаяка Варми «Як Ярина злилася»
За допомогою чого Ярина забула про свою злість?
7.Тренінг виходу зі стану злості.
Що ви робите для того щоб заспокоїтися, коли ви починаєте сердитися?
8.Гра «Зла кулька» діти кидають один одному червону кульку та намагаються зобразити злість, в цей час дивляться на себе в зеркало. Потім висловлюють, що саме в виразі обличча не сподобалося.
-Вправа-релакс прослуховування музики для медитації чи звуків природи.
9. Рефлексія
Що дізнався нового?
Що сподобалось на занятті?
Що було найтяжчі зробити?
Що найлегше?
10. Прощання «Усмішка по колу».