"Щоденні" 3 та "Щоденні" 5

Про матеріал
Мета технології «Щоденні 3»  : зацікавити учнів математикою, розвивати у школярів самостійність, витримку, наполегливість, відповідальність, вміння працювати у спільноті. «Щоденні 5»:це методична система, яка навчає учнів працювати самостійно, розвиває креативність, уміння мислити нестандартно. Її використовують в таких країнах світу, як Канада, Британія, Америка і Австралія.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Педагогічна технологія навчання математики, яку розробили Гейл Боші та Джоан Мозер, вчительки початкових класів м. Сієтл США. Вона ґрунтується на діяльнісному підході і включає в себе три види діяльності:

Номер слайду 3

Математикасамостійно. Математиказ другом Математикаписьмово. Щодня20 хвилин

Номер слайду 4

Мета технології «Щоденні 3»  :зацікавити учнів математикою, розвивати у школярів самостійність, витримку, наполегливість, відповідальність, вміння працювати у спільноті.      Завдання:- зацікавити школярів математикою; - навчати дітей довірі та повазі;- виробляти вміння працювати у спільноті;- вчити робити вибір; - розвивати у дітей відповідальність, наполегливість, витримку;- навчати учнів самостійності

Номер слайду 5

Алгоритм проведення «Щоденних 3»І етап.  Базовий міні-урок «Вибираємо та прибираємо матеріали».    Діти вчаться самостійно вибирати та повертати матеріали для математичних ігор і вправ. ІІ етап. Запуск діяльності.     Щоб запустити «Щоденні 3», необхідно використати «10 кроків до самостійності» для математики самостійно.

Номер слайду 6

ІІІ етап. Практикування діяльності щодня як під час уроку, так і впродовж дня.ІV етап. Коли діти вже знають, що таке «Математика самостійно», і вміють виконувати цю діяльність, починайте вводити «Математику письмово» та «Математику разом з другом».

Номер слайду 7

Математикасамостійно. Учитель самостійно визначає час, коли краще проводити цю діяльність. Важливим моментом є те, що учень самостійно вибирає математичні активності, з якими він має бажання працювати. Ця діяльність стосується занурення в кінестетичну практику і залучає дітей до математичних ігор, спонукає брати участь у діяльності й вирішенні проблем, використовуючи інструменти для лічби чи ігрові матеріали.

Номер слайду 8

ЗАВДАННЯ

Номер слайду 9

Математиказ другом. Цей вид діяльності вводиться лише тоді, коли діти впевнено виконують інші види діяльності. Для цієї діяльності діти вже повинні вміти обирати партнера. Завдяки «Математиці разом з другом» діти вчаться комунікувати один з одним. У процесі цієї роботи учні працюють у парі, виконуючи різні завдання, які готує для них учитель, відпрацьовують математичні навички.  Учитель має допомогти налагодити співпрацю між усіма учнями класу.

Номер слайду 10

Правила :1. Вибирайте матеріали швидко і спокійно.2. Під час роботи залишайтеся на одному місці.3. Починайте працювати одразу.4. Працюйте увесь відведений час.5. Повертайте матеріал у відповідне місце.6. Дотримуйтеся правил поведінки.7. Розвивайте витривалість.

Номер слайду 11

ЗАВДАННЯ«Математичне доміно».«Утвори фігури з паличок».«Лабіринти».«Математичне лото».«Знайди закономірність».«Розклади фігури» «Графічні малюнки»«Знайди відмінності».«Завдання для конструювання та моделювання».

Номер слайду 12

Математикаписьмово У процесі цієї роботи учні відпрацьовують математичні навички написання цифр, числових рядів, розв’язування задач, рівнянь, обчислення прикладів, виконання нерівностей, перетворень, що передбачені навчальною програмою. Учитель готує необхідні завдання, які школярі мають виконувати впродовж відведеного часу. Цей вид роботи проходить під час уроку.

Номер слайду 13

Правила:1. Розпочинай працювати одразу.2. Під час роботи залишайся на одному місці.3. Працюй увесь відведений час.4. Дотримуйся правил поведінки.5. Розвивай витривалість.   Коли школярі розвинуть працездатність до 5 хв., можна пропонувати самостійно обирати одну з діяльностей: самостійно чи письмово. 

Номер слайду 14

ЗАВДАННЯ

Номер слайду 15

Висновки 1. У класі доцільно створити куточок «Щоденні 3», де розмістити назви діяльностей та назви чи умовні позначення математичнихігор і вправ.  2. Працюючи самостійно та в групах за ротаційною моделлю «Щоденні 3», діти навчаються робити вибір, працювати самостійно, розвивають витривалість і відповідальність.  3. Учитель має час на індивідуальну роботу з учнями.  4. Правильно налаштована робота призводить до виховання відповідальної класної спільноти, коли кожний відповідає за себе і за інших. 5. Діти мають свободу вибору (місце в класі, спосіб розв’язання задачі тощо) і навчаються робити правильний вибір.

Номер слайду 16

це методична система, яка навчає учнів працювати самостійно, розвиває креативність, уміння мислити нестандартно. Її використовують в таких країнах світу, як Канада, Британія, Америка і Австралія.

Номер слайду 17

Тривалість щоденних п'яти(загалом не більше 30 хвилин) Читання для себе – 6-10 хвилин. Письмо для себе – 7-10 хвилин. Читання з другом, слухання, робота зі словами – в залежності від ситуації.

Номер слайду 18

10 кроків, щоб навчати та навчитись самостійностіКрок 1 Визначте, чого потрібно навчити. Крок 2. Поставте ціль та створіть атмосферу терміновості. Крок 3. Записуйте бажані моделі поведінки на «Я – схему». Крок 4. Змоделюйте найбільш бажану поведінку. Крок 5. Змоделюйте найменш бажану поведінку, тоді найбільш бажану. Крок 6 Розмістіть учнів у класі. Крок 7. Тренуйте та формуйте витривалість. Крок 8 Не заважайте. Крок 9 Використовуйте тихий сигнал, щоб скликати учнів до початково- го місця збору. Крок 10 Проведіть групове опитування: запитайте «Як все пройшло?»

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Читання для себе. Я обираю книгу або текст;Я обираю зручне робоче місце;Я відразу починаю працювати;Я оглядаю книгу;Задачі, які вирішує першокласник: Я розумію те, про що читаю;Я знаю, що означає більшість слів;Я можу переказати прочитане;Я можу поділитись власними враженнями від прочитаного

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Читання для друга. Задачі, що вирішує ця діяльність:збільшення кількості прочитаних книжок або текстів;Високий рівень концентрації уваги під час читання;Можливість практикувати навички читача;Тренування швидкості та виразності читання;Формування навичок спілкування та співпраці;Розширення словникового запасу учнів;Любов до книги та мотивація більше читати

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Слухання Під час слухання учні навчаються: Правильної вимови та виразності читання;Сприйняттю інформації на слух – навички аудіювання. Можна слухати: Читання вчителя;Читання товариша;Аудіозапис;Читання старших учнів

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Робота зі словами. Функціонування «Стіни слів»- Розміщують незрозумілі або цікаві слова, що зустрілись під час читання для себе, читання з другом, письма для себе або слухання. Регулярно додають нові слова;Використовують ці слова у власному мовленні;З'ясовують значення незрозумілих слів;Знаходять цікавий матеріал про ці слова

Номер слайду 27

Приклад завдання

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Письмо для себе. Головна мета:навчити вільно висловлювати власні думки. Завдання вчителя: Створити ситуацію успіху;Добирати теми, цікаві для учнів;Власний записник або щоденник вражень: Особистий простір учня- Не перевіряється вчителем;Записи робляться щодня;Пишу або малюю;

Номер слайду 30

Отже, систему «Щоденні 5» розроблено для того, щоб навчати учнів самостійності та витривалості протягом роботи над 5 кроками для того, щоб школярі могли бути повністю заглиблені у вдумливому читанні та творчому, індивідуальному письмі протягом тривалого проміжку часу. Отже, систему «Щоденні 5» розроблено для того, щоб навчати учнів самостійності та витривалості протягом роботи над 5 кроками для того, щоб школярі могли бути повністю заглиблені у вдумливому читанні та творчому, індивідуальному письмі протягом тривалого проміжку часу. Вправи системи «Щоденні 5» є достатньо різноманітними, що збільшує мотивацію та інтелектуальну зайнятість учнів, сприяє розвитку та формуванню мовної особистості школярів.

Номер слайду 31

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
6241
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку