Вимоги до особистості класного керівника
1. Суспільно-гуманістична спрямованість, яка передбачає:
2. Професійно-педагогічна спрямованість, сутністю якої є:
3. Високий рівень педагогічної майстерності, який передбачає:
Основні функції класного керівника
Організаторські:
Аналітико-узагальнюючі:
Координаційно-узгоджуючі:
Психологічні:
Стимулюючо-гальмівні:
Зміст роботи класного керівника
Зміст ВИХОВНОЇ роботи класного керівника
"Золоті правила" класного керівника
Схема складання психолого-педагогічної характеристики
особистості школяра
1. Загальні дані.
2. Навчальна діяльність.
3. Особливості характеру й темпераменту.
Особливості темпераменту, рівень працездатності, товариськості. Переважний настрій (веселий, сумний, пригнічений), стійкість настрою, причини зміни настрою.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
№ з/п |
Прізвище, ім’я та по батькові учня |
Дата народже-ння |
Прізвище, ім’я по батькові батьків |
Де і ким працюють батьки |
Категорія сім’ї |
1
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Пільгова категорія |
Прізвище ім'я по батькові учня |
1 |
Діти-сироти |
|
2 |
Діти під опікою |
|
3 |
Матері-одиначки |
|
4 |
Напівсироти |
|
5 |
Знаходяться на обліку у КМНС,внутрішньо шкільному обліку |
|
6 |
Діти-інваліди |
|
7 |
Батьки-інваліди |
|
8 |
Малозабезпечені сім’ї |
|
9 |
Багатодітні сім’ї |
|
10 |
Постраждалі від Чорнобильської катастрофи |
|
11 |
Учні,які потребують особливої уваги |
|
12 |
Сім’ї,які потребують матеріальної допомоги |
|
13 |
Неповна сімя через розлучення |
|
№ з/п |
Список учнів |
Постійне доручення |
Тимчасове доручення |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
8
|
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
I семестр
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
II семестр
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
Урок |
I семестр |
Урок |
II семестр |
0 |
|
0 |
|
1 |
|
1 |
|
2 |
|
2 |
|
3 |
|
3 |
|
4 |
|
4 |
|
5 |
|
5 |
|
6 |
|
6 |
|
7 |
|
7 |
|
Дні тижня |
I семестр |
II семестр |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Субота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|