Щоденник спостережень з математики 5 , 6 класи НУШ

Про матеріал
Щоденник спостережень з математики 5, 6 класи НУШ «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Перегляд файлу

 

Щоденник спостережень з математики за учнями 5, 6-Б, 6-А класів

на 2023-2024 н.р.

 

Вчитель: Давиденко Дарина Едуардівна

Посібник "Математика навколо нас"

 

 

6 – А клас

 

 ( 1-2 тиждень)

 ( 3-4 тиждень)

 ( 5-6 тиждень)

 ( 7-8 тиждень)

 

Прізвище Ім’я учня

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ( 9-10 тиждень)

 ( 11-12 тиждень)

 ( 13-14 тиждень)

 ( 15-17 тиждень)

 

Прізвище Ім’я учня

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 – Б клас

 

 ( 1-2 тиждень)

 ( 3-4 тиждень)

 ( 5-6 тиждень)

 ( 7-8 тиждень)

 

Прізвище Ім’я учня

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ( 9-10 тиждень)

 ( 11-12 тиждень)

 ( 13-14 тиждень)

 ( 15-17 тиждень)

 

Прізвище Ім’я учня

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 – Б клас

 

 ( 1-2 тиждень)

 ( 3-4 тиждень)

 ( 5-6 тиждень)

 ( 7-8 тиждень)

 

Прізвище Ім’я учня

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ( 9-10 тиждень)

 ( 11-12 тиждень)

 ( 13-14 тиждень)

 ( 15-17 тиждень)

 

Прізвище Ім’я учня

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі

Розв’язує математичні задачі

Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Решетило Ірина Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
1561
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку