Щоденний план роботи вихователя ГПД

Про матеріал
Методична година Підготовка до навчально – виховного процесу. Обід учнів  Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).  Повторення правил культурної поведінки за столом.  Прослідкувати за прибиранням посуду. Прийом дітей у групу  Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.  Особливості домашніх завдань.  Перевірка самопочуття дітей.  Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.  Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.  Обов’язкова відмітка в журналі відвідування
Перегляд файлу

 

Щоденний план роботи вихователя ГПД  

з учнями 3- Б класу

               Дата: __________________                                                        Вихователь:

 

№ п/п

Години

 

Зміст роботи

Примітки

1.

11.00. – 12.20.

Методична година вихователя.

 

2.

12.20– 12.30

Прийом дітей

  • Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

 

 

 

 

3.

12.30. – 13.00.

Прогулянка на свіжому повітрі.

Мета: Організувати активний відпочинок для дітей після розумової діяльності; розвивати пізнавальний інтерес, діалогічне мовлення; виховувати дружні стосунки в колективі, дисциплінованість, шанобливе ставлення до навколишнього світу.

    Прогулянка:

а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;

б) стеження за одягом дітей;

в) ознайомлення з планом прогулянки;

г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";

д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;

 

 

Проведення інструктажів з безпеки життє-діяльності.

 

 

4.

13.00. – 13.30.

Обід

Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.

 Підготовча частина

  • Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).

 

Основна частина

  • Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  • Повторення правил культурної поведінки за столом.

Заключна частина

  • Прослідкувати за прибиранням посуду.
  • Подяка поварам.

 

 

5.

13.30. – 14.20.

Прогулянки, екскурсії.

Тема: Екскурсія у природу.

Мета: звернути увагу на неповторність краси рідного краю, на різномаїття барв, закріпити правила поведінки у природі; розвивати потребу у спілкуванні з природою.

План.

  1. Організаційний момент.
  2. Повідомлення теми.
  3. Проведення екскурсії.

а) бесіда;

б) розвязання проблемних ситуацій.

в) гра «ТАК чи НІ».

 

6.

14.20. – 14.45.

Виховна робота.

Тема, мета ___________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

________________________________________________________________________________________

 

 

7.

14.45. – 15.10.

 Спортивно-оздоровча робота.

(Спортивні години, години здоров’я, спортивні естафети,  турніри, спортивні свята .. тощо  )

 (Проведення за окремим планом)

Спортивна година

Організаційний перехід дітей (до спортивного майданчика)(2 хв.)

  Перша частина –«Підготовча» (5 хв.): шикування, організаційні вказівки вихователя, ходьба, , загально- розвивальні вправи під час ходьби ___________________________________________________

      Друга частина--"Основна" (15хв.)

__________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________.

 

 

      Третя частина – "Заключна" (3хв.) спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у відносно спокійний стан

__________________________________________________

 

Проведення інструктажів, бесід з техніки безпеки при користуванні спортивним обладнанням, безпеки життє-діяльності під час спортивно-оздоровчих занять.

8.

15.10 – 15.30.

Полуденок.

           -- полуденок (19 хв.) ;

-- прибирання столів(1хв.)

 

 

 

 

 

9.

15.30– 16.00 

Розвивальні заняття.

 (Розфарбовування, штрихування, бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки, ліплення, аплікація, .. тощо )

 

Заняття за інтересами. Індивідуальна робота.

(Складання  будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)

 Індивідуальні бесіди, консультації, заняття з ______________________ (вказати з якою дитиною ) ___________________________________

 _____________________________________

______________________________________

 

 

10.

16.00. – 17.00.

Ігри у приміщенні, настільні ігри за вибором дітей.

а) організація ігор за вибором дітей;

б) підбиття підсумків.

 

 

Спостереження за дітьми, допомога в організації розваг.

11.

17.00.

Співпраця з батьками.

Індивідуальні консультації (бесіди ) з батьками  (конкретизувати)

____________________________________________

Завершення роботи ГПД

 

1. Прибирання робочих місць, іграшок.

2. Збір дітей додому.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 травня 2023
Переглядів
4311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку