Щоденний план роботи вихователя ГПД
з учнями 3- Б класу
Дата: __________________ Вихователь:
№ п/п |
Години
|
Зміст роботи |
Примітки |
1. |
11.00. – 12.20. |
Методична година вихователя. |
|
2. |
12.20– 12.30 |
Прийом дітей
|
|
3. |
12.30. – 13.00. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Мета: Організувати активний відпочинок для дітей після розумової діяльності; розвивати пізнавальний інтерес, діалогічне мовлення; виховувати дружні стосунки в колективі, дисциплінованість, шанобливе ставлення до навколишнього світу. Прогулянка: а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки; б) стеження за одягом дітей; в) ознайомлення з планом прогулянки; г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки"; д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;
|
Проведення інструктажів з безпеки життє-діяльності.
|
4. |
13.00. – 13.30. |
Обід Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні. Підготовча частина
Основна частина
Заключна частина
|
|
5. |
13.30. – 14.20. |
Прогулянки, екскурсії. Тема: Екскурсія у природу. Мета: звернути увагу на неповторність краси рідного краю, на різномаїття барв, закріпити правила поведінки у природі; розвивати потребу у спілкуванні з природою. План.
а) бесіда; б) розвязання проблемних ситуацій. в) гра «ТАК чи НІ». |
|
6. |
14.20. – 14.45. |
Виховна робота. Тема, мета ___________________________________________________ ___________________________________________________ ___________________________________________________ ________________________________________________________________________________________
|
|
7. |
14.45. – 15.10. |
Спортивно-оздоровча робота. (Спортивні години, години здоров’я, спортивні естафети, турніри, спортивні свята .. тощо ) (Проведення за окремим планом) Спортивна година Організаційний перехід дітей (до спортивного майданчика)(2 хв.) Перша частина –«Підготовча» (5 хв.): шикування, організаційні вказівки вихователя, ходьба, , загально- розвивальні вправи під час ходьби ___________________________________________________ Друга частина--"Основна" (15хв.) __________________________________________________ ___________________________________________________ ___________________________________________________.
Третя частина – "Заключна" (3хв.) спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у відносно спокійний стан __________________________________________________
|
Проведення інструктажів, бесід з техніки безпеки при користуванні спортивним обладнанням, безпеки життє-діяльності під час спортивно-оздоровчих занять. |
8. |
15.10 – 15.30. |
Полуденок. -- полуденок (19 хв.) ; -- прибирання столів(1хв.) |
|
9. |
15.30– 16.00 |
Розвивальні заняття. (Розфарбовування, штрихування, бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки, ліплення, аплікація, .. тощо )
Заняття за інтересами. Індивідуальна робота. (Складання будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди, консультації, заняття з ______________________ (вказати з якою дитиною ) ___________________________________ _____________________________________ ______________________________________
|
|
10. |
16.00. – 17.00. |
Ігри у приміщенні, настільні ігри за вибором дітей. а) організація ігор за вибором дітей; б) підбиття підсумків. |
Спостереження за дітьми, допомога в організації розваг. |
11. |
17.00. |
Співпраця з батьками. Індивідуальні консультації (бесіди ) з батьками (конкретизувати) ____________________________________________ Завершення роботи ГПД
1. Прибирання робочих місць, іграшок. 2. Збір дітей додому.
|
|