Щоденний план роботи вихователя ГПП

Про матеріал
Декілька прикладів щоденного плану роботи вихователя групи продовжонного дня у початковій школі.
Перегляд файлу

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 02.09.21

Години

Зміст роботи

1.

1140 – 13.00

Збір дітей в групі

  1. Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  2. Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  3. Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  4. Перевірка самопочуття дітей.
  5. Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  6. Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  7. Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

 

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1. Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2. Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3. Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4. Прослідкувати за прибиранням посуду.

2.

13.30 – 14:30

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Сюжетно-рольова гра «Розумники й розумниці знають мову вулиці». Ігри на свіжому повітрі.

Завдання:

Місце проведення: шкільний двір

Інвентар:

 

14:30 -15:00

Виховна робота

Тема Прийом дітей  до групи продовженого дня. Інструктаж із правил поведінки в школі, на ігровому майданчику.

 

 

 

 

 

15:00-15:15

Перерва

 

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

4.

1400 – 1545

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

6.

1610 – 1640

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

8.

16:45 - 1700

Передача дітей батькам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 20.09.21

Години

Зміст роботи

1.

12:40 – 13.00

Збір дітей в групі

  • Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  • Перевірка самопочуття дітей.
  • Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

 

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1. Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2. Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3. Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4. Прослідкувати за прибиранням посуду.

2.

13.30 – 15:00

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Вартові та розбійники», «Третій зайвий».

Місце проведення: шкільний двір

3.

-15:00 -15:30

Виховна робота

       Тема  Конкурс на кращий вірш про осінь. Розгадування загадок.

         Мета:удосконалювати художньо-мовні виконавські навички дітей при читанні віршів.

        Завдання:

  • Долучити дітей до художнього слова;
  • Розвивати артистичні навички;
  • Удосконалювати звукопроізносітельной сторону мови дітей;
  • Викликати радісний емоційний настрій, стимулювати прагнення до заучування віршів.

 

4.

15:30-15:45

Перерва

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

5.

15:45 –

16:30

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

6.

16:30 – 16:55

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

7.

16:45- 17:00

Передача дітей батькам

Консультації для батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 21.09.21

Години

Зміст роботи

1.

1240 – 13.00

Збір дітей в групі

  • Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  • Перевірка самопочуття дітей.
  • Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

2.

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1. Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2. Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3. Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4. Прослідкувати за прибиранням посуду.

3.

13:30 – 15:00

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Вартові та розбійники», «Третій зайвий».

Місце проведення: шкільний двір

4.

15:00-

15:30

Виховна робота

    Тема  Конкурс на кращий вірш про осінь. Розгадування загадок.

    Мета: удосконалювати художньо-мовні виконавські навички дітей при читанні віршів.

   Завдання:

  • Долучити дітей до художнього слова;
  • Розвивати артистичні навички;
  • Удосконалювати звукопроізносітельной сторону мови дітей;
  • Викликати радісний емоційний настрій, стимулювати прагнення до заучування віршів.

 

5.

15:30-15:45

Перерва

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

6.

15:45-16:30

 

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

7.

16:30– 16:45

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

8.

16:45 - 1700

Передача дітей батькам

Консультації для батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 22.09.21

Години

Зміст роботи

1.

1240 – 13.00

Збір дітей в групі

  • Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  • Перевірка самопочуття дітей.
  • Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

2.

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1. Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2. Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3. Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4. Прослідкувати за прибиранням посуду.

3.

13.30 – 14:30

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ, ігри: «Совонька»».

Місце проведення: шкільний двір

4.

14:30 -15:00

Виховна робота

       Тема  Відверта розмова «Моя ранкова гімнастика».

Мета: Розвинути бажання займатися гімнастикою . Усвідомити важливість фізичних вправ.

5.

15:00-15:15

Перерва

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

6.

1400 – 1545

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

7.

1610 – 1640

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

8.

16:45 - 1700

Передача дітей батькам

Консультації для батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 23.09.21

Години

Зміст роботи

1.

1240 – 13.00

Збір дітей в групі

  • Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  • Перевірка самопочуття дітей.
  • Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

2.

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1. Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2. Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3. Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4. Прослідкувати за прибиранням посуду.

3.

13.30 – 14:30

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ, ігри: «Совонька»».

Місце проведення: шкільний двір

4.

14:30 -15:00

Виховна робота

 Тема:  Читання казки на вибір: «Спляча красуня», «Червона диво- квітка».

Мета: розвинення уяви, покращення сприймання інформації на слух.

5.

15:00-15:15

Перерва

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

6.

1400 – 1545

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

7.

1610 – 1640

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

8.

16:45 - 1700

Передача дітей батькам

Консультації для батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 24.09.21

Години

Зміст роботи

1.

12:40 – 13.00

Збір дітей в групі

  • Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  • Перевірка самопочуття дітей.
  • Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

 

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1. Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2. Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3. Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4. Прослідкувати за прибиранням посуду.

2.

13.30 – 15:00

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Ігри: «Вода, вогонь, земля, повітря

Місце проведення: шкільний двір

3.

-15:00 -15:30

Виховна робота

       Тема  Бесіда «Осінь – грибна пора. Перша допомога при отруєннях. тівні гриби є харчовим продуктом.

Деякі гриби використовують у медицині. Пеніцил для отримання антибіотиків, чагу – відвар для лікування виразкової хвороби, гастритів, злоякісних пухлинах, пивні дріжджі як джерело вітамінів.

Гриби мають і негативне значення для людини. Так сапротрофні гриби псують харчові продукти, руйнують дерев’яні будівлі, шпали, книги. Гриби можуть спричиняти різні хвороби рослин, тварин, людини. Вживання отруйних грибів може призвести до смерті.

Розповідь з елементами бесіди

Симптоми отруєння грибами.

Розрізняють чотири групи симптомів отруєння людей грибами, а саме:

Перша група – отруєння грибами строчками, виявляється через 6-10 годин, з’являється слабкість, нудота, блювання, іноді розлад шлунку.

Друга група – отруєння блідою поганкою із близькими до неї видами грибів, виявляється через 8-24 години, з’являються раптові болі у животі, блювання, слабкість, зниження температури, висока ймовірність смертельних наслідків.

Третя група – отруєння мухоморами виявляється через 30 хв. Через 6 годин з’являються нудота, блювання, запаморочення, марення, розширення зіниць. Рідко наступає смерть.

Четверта група – отруєння опеньками-несправжніми і чортовим грибом та отруєння їстівними грибами при неправильному приготуванні.

- Як ви гадаєте, яку першу допомогу потрібно надати людині, яка отруїлася грибами?

Перша допомога

Якщо з'явилися перші ознаки отруєння грибами, слід терміново вжити необхідні заходи.

Промити потерпілому шлунок, для чого дають йому випити розчин харчової соди (чайна ложка соди на півлітра води) або розчин марганцевокислого калію блідо-рожевого кольору, потім слід викликати блювоту, натиснувши на корінь язика держаком ложки, промивання повторити два-три рази. Це допоможе видалити з шлунка рештки грибів і значну частину отрути і тим самим зменшити її всмоктування у кров. Якщо після промивання шлунку ознаки отруєння зберігаються, необхідно звернутися до лікаря.

В тих випадках, коли у хворого різка слабкість, невпинна блювота, затьмарення свідомості, необхідно терміново викликати «швидку допомогу» і обов'язково пояснити, що людина отруїлася грибами. До хворого буде направлена спеціальна бригада, яка надасть необхідну допомогу. До прибуття «швидкої допомоги» покласти потерпілого на бік, щоб під час блювоти шлунковий вміст не затікав в дихальні шляхи. Порожнину рота постаратися очистити бинтом, намотаним на держак ложки. До прибуття «швидкої допомоги» не залишати хворого одного.

         Мета:удосконалювати художньо-мовні виконавські навички дітей при читанні віршів.

        Завдання:

  • Долучити дітей до художнього слова;
  • Розвивати артистичні навички;
  • Удосконалювати звукопроізносітельной сторону мови дітей;
  • Викликати радісний емоційний настрій, стимулювати прагнення до заучування віршів.

 

4.

15:30-15:45

Перерва

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

5.

15:45 –

16:30

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

6.

16:30 – 16:55

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

7.

16:45- 17:00

Передача дітей батькам

Консультації для батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 01.10.21

Години

Зміст роботи

1.

1240 – 13.00

Збір дітей в групі

  1.           Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  2.           Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  3.      Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  4.      Перевірка самопочуття дітей.
  5.      Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  6.      Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  7.      Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

 

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1.          Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2.          Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1.          Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2.          Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3.          Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4.          Прослідкувати за прибиранням посуду.

2.

13.30 – 14:30

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Прогулянка екскурсія територією школ. Бесіда «Техніка безпеки на шкільному подвір’ї».

Місце проведення: шкільний двір

3.

14:30 -15:00

Виховна робота

       Тема "Буду гідним  скрізь і всюди, щоб нести вам

радість, люди! "

Мета:  розвивати культуру мовлення, спілкування й поведінки   учнів, донести до свідомості дітей, що найвища краса людини в тому, що вона живе не тільки для себе, а всі свої сили, енергію, хист віддає іншим людям; виховувати у дітей    усвідомлення необхідності бути ввічливими.

1. Мотивація навчальної діяльності.

Вступне слово вчителя

     Милосердя, доброта. Ще з давньоруських часів ці чесноти були традиційними в нашого народу. Цілком природним і закономірним вважалося допомогти знедоленому, нещасному, поділитися шматком хліба, дати притулок бездомному, захистити старість, немічність, порятувати хворого чи каліку, захистити скривдженого.

     Доброта, милосердя – багатоликі. Потреба в них повсякчасна. Навіть тоді, коли немає біди, навіть тоді, коли гори спокійні і твердь земна не хитається під ногами. Милосердя, чемність, доброта – це крила, на яких тримається людство.

2. Повідомлення теми та мети заходу

    Діти, сьогодні ми говоритимемо про чарівні слова, що допомагають нам бути ввічливими і чемними. Якщо людина вживає їх, то вона підкреслює повагу до співрозмовника, намагається зробити комусь приємність.

- А яким може бути слово?

( ніжним, теплим, холодним, злим, жорстоким )

     Людина повинна прагнути робити добро для тих, хто її оточує. А добро – це, насамперед, щастя для всіх людей. Якщо людина добра, то з нею хочеться говорити, сміятися, частіше спілкуватися, її всі люблять. А злі люди, навпаки, завжди насуплені, невдоволені, їх ніхто не любить, з ними не цікаво.

3. Робота з прислів’ями

а) Гра «Чарівне дерево»

- Прикрасьте наше чарівне дерево прислів’ями про слова.

* Добре слово людині, що дощ в посуху.

* Шабля ранить тіло, а слово – душу.

* Лагідне слово і залізні двері відкриває.

* Тепле слово і в мороз зігріє.

* Погане слово краще проковтнути.

* Мудрий сім разів язиком у роті поверне, перш ніж слово скаже.

* Добре слово потрібне людині, як хліб і мед, як жива вода. 

- Як ви розумієте ці прислів’я? Чого вони вчать?

     4. Презентація «Таблиця ввічливих слів»

Будь ласка.

Дякую.

Спасибі.

Добрий день .

Здрастуйте.

Добрий ранок

Добраніч.

До побачення.

Будьте здорові.

Вибач.

Пробачте.

Доброго дня.

Дозвольте.

Будьте ласкаві.

Будьте добрі.

Прошу.

Привіт.

Вітаю.

а). Бліц - турнір

  - А зараз проведемо бліц – турнір. Я дізнаюся як ви вмієте вживати ввічливі слова.

*Ви прийшли до школи. Яке перше слово повинні сказати? («Добрий день»)

*Вам допомогли роздягнутися, повісити одяг. Що треба сказати? («Дякую»)

*Ви йшли по коридору і випадково когось штовхнули. Що треба сказати?     («Вибачте»)

*Людина зробила вам добро і їй потрібно віддячити. Які слова ви скажете?     («Щиро дякую»)

*Щоб вам із задоволенням допомогла людина, не забудьте сказати     

  їй.    («Будь  ласка»).            .

Гра «Якщо ти добра людина, то повинен …»

Якщо людина повинна робити те, що я називаю, кажіть  - «так»,   а якщо – ні, то говоріть «ні».

 Допомагати мамі мити посуд.

 Робити комусь зле. Якщо цього ніхто не бачить.

 Не вмиватися.

 Берегти рідну природу.

 Шанувати працю інших людей.

 Галасувати, коли хтось відпочиває.

 Бути вихованим, стриманим.

 Обманювати, хвалитися.

 Насміхатися з чужого горя.

 Добре вчитися, багато читати.

 Не слухатися батьків.

 Допомагати друзям в біді.

 Ділитися тим, що у неї є.

 Ображати інших.

 Захищати слабкого.

 Спати на уроках.

 Красти.

 Любити своїх батьків.

- Бачу, ви знаєте добре, що має робити добра людина. А тепер поміркуйте, чому потрібно робити добро?

 

 

4.

15:00-15:15

Перерва

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

5.

1400 – 1545

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

6.

1610 – 1640

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

7.

16:45 - 1700

Передача дітей батькам

Бесіди з батьками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 02.10.21

Години

Зміст роботи

1.

1140 – 13.00

  1. Збір дітей в групі
  2. Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  3. Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  4. Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  5. Перевірка самопочуття дітей.
  6. Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  7. Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  8. Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

 

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1. Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2. Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3. Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4. Прослідкувати за прибиранням посуду.

2.

13.30 – 14:30

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Сюжетно-рольова гра «Розумники й розумниці знають мову вулиці». Ігри на свіжому повітрі.

Завдання:

Місце проведення: шкільний двір

Інвентар:

 

14:30 -15:00

Виховна робота

Тема: Бесіда «Цінуймо працю інших».

Діалог «Професія моїх батьків».

Мета: розширити знання учнів про професії, розвивати професійні інтереси,

учнів, виховувати працелюбність,пошану до людей праці, формувати

щоденну потребу до роботи як фізичної, так і розумової.

Хід заходу:

- Праця, труд, робота – це синоніми, всі вони означають одне й те ж –працювати. Народна мудрість каже: “Без труда нема плода “.А наш український народ дуже працелюбний, любить свою землю,вміє працювати на ній, кожен клаптик землі викохає, випестить, обсадить вітами, садами засадить…

1.Відгадування загадок про професії.

Золоті у нього руки:

Робить зачіски й перуки,

Підстриже і пофарбує,

Гарний настрій подарує.(Перукар)

Інструмент бере у руки -

Линуть чисті,ніжні звуки.

Люди кажуть: "Це талант!"

Добре грає ...(Музикант)

Біга пензлик по тканині,

Підкоряючись людині,

А людина творить свій.

Не повторний світ живий (Художник)

Хто одежу шиє всім:

І дорослим, і малим,

Дружить з голкою й тканиною,

Строчить швейною машиною.(Швачка

Прокидається він рано

І пече нам хліб духмяний.

Бублики і пиріжки

Прянки й медівники.(Пекар)

Він для кожної людини

Ліки має й вітаміни,

Прочита рецепт уважно,

Що і як робить підкаже.(Аптекар)

Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує -

Призначає процедури

І таблетки і мікстури?(Лікар)

У нас цю професію знають усі:

Сидить за кермом вантажівки й таксі,

Вантаж і людей він по місту розвозить

У літню спекоту й зимові морози.(Шофер)

У театрі грає ролі:

Нині - вчителя у школі,

 

Завтра буде інша роль -

 

То бідняк він, то король.(Актор)

3.Бесіда про працю

— Чому праця є необхідною складовою людського життя? (Відповіді учнів).

— Чому лінь засуджується у людському суспільстві? (Відповіді учнів).

— А якби ви жили самі, без людей, чи тоді треба було б працювати? (Відповіді учнів).

— Пригадайте вірш про працю, якусь роботу.

4.Гра « Вгадай хто?»

5.Підсумок виховного заходу.

Усього в житті людині треба вчитися: і фізично працювати, і вивчати різні науки, і вчитися керувати розумними машинами. Тому з дитинства не цурайтеся різної праці, бо того, що вмієш, і того, що знаєш, за плечима не носити. Знання, вміння і навички — не найлегша ноша, її легко носити, але її треба мати, щоб добре житті у цьому світі. Завжди пам'ятайте, що навіть маленька праця краща за велике безділля, а роботящі руки — гори вернуть

 

15:00-15:15

Перерва

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

4.

15:15 – 16:00

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

6.

1610 – 1645

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

8.

16:45 - 1700

Передача дітей батькам

Бесіди з батьками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 16.09.21

Години

Зміст роботи

1.

12:40 – 13.00

Збір дітей в групі

  • Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  • Перевірка самопочуття дітей.
  • Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

 

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1. Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2. Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3. Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4. Прослідкувати за прибиранням посуду.

2.

13.30 – 15:00

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри

Місце проведення: шкільний двір

3.

-15:00 -15:30

Виховна робота

Тема  Малювання на тему «Мій улюбленець».

Мета: Розвіваємо художні навички уяву, креативне мислення

4.

15:30-15:45

Перерва

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

5.

15:45 –

16:30

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

6.

16:30 – 16:55

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

7.

16:45- 17:00

Передача дітей батькам

Консультації для батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний план роботи вихователя  ГПД Коссе В.В.

Дата: 17.09.21

Години

Зміст роботи

1.

12:40 – 13.00

Збір дітей в групі

  • Обмін інформацією з класоводами про поведінку та навчання учнів, що відвідують ГПД.
  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.
  • Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання.
  • Перевірка самопочуття дітей.
  • Міні-бесіда "Як ми провели першу половину дня? Що було нового?"
  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.
  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

 

13:00-13:30

Підготовка до обіду

  1. Призначення чергових, чергування в їдальні.
  2. Організований перехід до шкільної їдальні.

Обід

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).
  2. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.
  3. Повторення правил культурної поведінки за столом.
  4. Прослідкувати за прибиранням посуду.

2.

13.30 – 15:00

Спортивна година. Прогулянка

Тема. Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри

Місце проведення: шкільний двір

3.

-15:00 -15:30

Виховна робота

Тема  Бесіда «Мій цікавий вихідний день». Міні-бесіда «Як поводитися за столом»

Мета: формувати  навички  культурної  поведінки, вміння  поводитись  за столом, виховувати  повагу  та взаємоповагу.

 Сьогодні ми  поговоримо  про те,  як  правильно  й красиво  поводити  себе  за столом. Треба, щоб  всі  вміли  себе  правильно  поводити і  вдома, і в громадських  місцях,  адже  поведінка  дитини  говорить  про  її  вихованість.

 Часто  можна  почути, що  дехто  поводить  себе так,  як  йому  хочеться, мовляв,  кому  яке  діло  до того?  Чи так  це,  діти?

 Справді  не  всім  приємно,  коли   поряд   з нами сидить нечупара, що вміє акуратно  їсти, плямкає, голосно розмовляє, заважає  іншим.

 Щоб  кожен  міг бачити,  що  ви  чемні  та  ввічливі  діти,  щоб  не  бути  білою  вороною  серед  інших,  треба  знати  і  дотримуватись  правил  правил  культурної поведінки  за  столом.

  • А  тепер  поговоримо, які  саме  правила  треба знати, щоб кожен  виглядав  гарно за  столом. Де  б  ми не були:  чи  в гостях,  чи  вдома, ці  правила  треба  виконувати ретельно,  щоб  це  ввійшло в звичку.  Бо ж  кажуть,  що  звичка – друга  натура.
  • Чи ж  хочемо  ми  мати гарні  звички?
  • Насамперед, стіл, за яким  обідаємо,  має  бути гарно  сервірований,  ось   так: ( діти  вправляються у  сервіровці  столу)
  • Коли  ми  сідаємо за  стіл,  то   треба  знати,  що
  • Лікті на стіл  ставити  не  можна,  бо це  і не красиво, і  незручно,  можна  скинути скатертину,  зачепити  посуд  і  їсти незручно;
  • Коли  їст, то  не  розмовляйте, бо це неприємно й незручно (крихти з  рота  летять  навсебіч,  і вдавитись  можна );
  • Треба  їсти  із закритим ротом. Щоб  не  видавати  таких  звуків,  що схожі на  плямкання  поросятка, чавкання (  це  неприємно  всім  навколо ) ;
  • Користуйтеся  серветкою. Це  для  того, щоб  щічки  були  чистими і  ваш  вигляд  був  приємний  для  інших. Тому  й  руки  повинні  бути  дуже  чисті,  не  можна  ними  брати  шматка  їжі, підштовхувати  їжу з  тарілки  на  ложку;
  • Не  набирайте  повну  ложку  чи  багато їжі  на  виделку, адже  стільки  їжі  не  поміститься  в  роті і  тоді  їжа  буде  вилітати  й  випадати  з рота, а це  неприємно  всім,  і   нездорово,  бо їжа має бути  добре  прожованою,  щоб  не було проблем  зі  шлунком.
  • Як  правильно  користуватись  ножем  і виделкою? Ніж  тримають в  правій руці, а виделку – в лівій,  бо  нею  притримують  їжу. Ножем  відрізають  невеликі  шматки,  щоби  потім наколоти на вилку  і  їсти.
  • А  тепер візьміть  в  руки  ложку і  я подивлюся, чи  ви  правильно  тримаєте  її.  ( діти  повторюють  правила  і  покузують як  правильно  користуватись  столовими  приборами )
  • Памятайте  ще й про  те, що  правила  поведінки  не  тільки для  того,  щоб гарно  виглядати, а й ще й  тому, щоби  бути  здоровими,  мати  гарний апетит  і  приємність від  їжі.

4.

15:30-15:45

Перерва

Мета : відпочинку дітей після розумової діяльності, закріплення навичок поведінки у колективі.

1. Прослідкувати за поведінкою дітей, спілкування

5.

15:45 –

16:30

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

  • організаційний момент;
  • фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

  • формувати навички раціонального використання часу;
  • поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;
  • надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

6.

16:30 – 16:55

Заняття за інтересами

(Складання будівельного конструктора, сюжетнорольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо) Індивідуальні бесіди,консультації, заняття.

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: викликати бажання набувати нові знання, уміння і навички; удосконалювати вміння визначати навчальну мету та способи її досягнення, оцінювати власні результати роботи; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та аргументувати власні судження, ефективно спілкуватися у колективі; загальнокультурної: виховувати любов до природи, естетичний смак, охайність у роботі, ціннісне ставлення до себе як суб’єкта предметно-перетворювальної діяльності.

7.

16:45- 17:00

Передача дітей батькам

Консультації для батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
18 грудня 2021
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку