Щоденний план роботи (зразок) вихователя Іванівської спеціальної школи

Про матеріал
Зразок щоденного плану. Кожного дня записую індивідуальну роботу, завдання на самопідготовку, позакласні заходи.
Перегляд файлу

Весёлая зарядка для детей от двух до трёх летІ зміна.                        Понеділок.

7.00 – 07.05 Підйом. Мета: вчасно та організовано підняти дітей,

 провітрити спальні приміщення,

07.05 -07.20 Ранкова зарядка. Мета: виховувати позитивне

ставлення і інтерес до занять фізкультурою і спортом _____________

07.20. – 07.45. Ранковий туалет. Мета: Виховувати,

поглиблювати і закріплювати знання правил особистої гігієни.

 Привчати ____________ до чистоти та охайності. Формувати ______________

____________    культурно-гігієнічні навики та вміння умивання.

ІІзміна.

13.00-13.20. Зустріч з учителем. Прийом учнів.  Оголошення плану роботи на день.

Самообслуговування. Заміна шкільної форми на повсякденний одяг. Вчити _____________ правильно складати одяг. Бесіда з _________ «Кожній речі своє місце».

13.20 -14.00. Відпочинок дітей на свіжому повітрі. ____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

14.00. – 14.30.Обід. Мета:організовано провести харчування дітей; виховувати, розвивати і закріплювати навички охайного харчування, виробляти у  _________________________  правила культури поведінки за столом, вчити _______________ берегти хліб.

14.30 -16.30. Денний сон.  Гімнастика пробудження._____________________________ 

_____________________________________________________________________________

16.30-17.15. Корекційно-розвивальне заняття з математики по темі:

_________________________________________________________________________  

      Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно:    _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками само­стійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Фізкультхвилинка, що сприяє відпочинку дитячого організму.

 Корекційно-розвивальне заняття з української мови по темі:

Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно: ________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками само­стійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Корекційно-розвивальне заняття з літературного читання по темі:

Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно:

Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками само­стійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Фізкультхвилинка, що сприяє відпочинку дитячого організму.

Аналіз роботи учнів

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17.30-17.50. Позакласний захід:

________________________________________________________________________________

Мета___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

17.50-19.00.Відпочинок дітей на свіжому повітрі. Пішохідна прогулянка по території школи. Сприяти розвитку м язової системи, покращенню серцево-судинної та дихальної систем . Міні-бесіда ____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

19.00-19.30. Вечеря. Мета: Нагадати дітям про дотримання правил гігієнічних норм,  правил поведінки під час COVID-19, про культуру поведінки в їдальні. Удосконалювати навички охайності, самообслуговування в їдальні.

Виховувати __________________ культуру харчування, повагу до людей праці, чергових.

19.30-20.00. Вечірній туалет, підготовка до сну. Пригадати з __________________ правила поведінки в лазні.

Слідкувати за дотриманням порядку та організованості, дотримання правил особистої гігієни.

Вчити ____________ прати шкарпетки.

20.00-20.50. Перегля мультфільмів, читання казки.

20.50-21.00. Відбій. Передача дітей нічному вихователю.

 

 

 

Ужин не нужен – был бы обед?! | Пикабу  І зміна.                        Середа.

7.00 – 07.05 Підйом. Мета: вчасно та організовано підняти дітей, провітрити спальні приміщення.

08.00-08.30. Сніданок

Мета: виховання культурно-гігієнічних навичок поведінки за столом:  Вчити ______________сидіти за столом прямо, не спиратись на нього ліктем, не перегинатися через стілі.Під час прийому їжі не розмовляти, не читати. Правильно користуватися столовими приборами, старанно пережовувати їжу, їсти не поспішаючи, і не дуже повільно. Не плямкати (сьорбати) – це неприємно для оточуючих. Виходити з-за столу тільки після закінчення прийому їжі із дозволу дорослих. Перед їжею і після їжі мити руки:           виховувати в дітей звичку мити руки як норму    поведінки

ІІзміна.

13.00-13.20. Зустріч з учителем. Прийом учнів.  Оголошення плану роботи на день.

Самообслуговування. Заміна шкільної форми на повсякденний одяг. Вчити _____________ правильно складати одяг. Бесіда з _________ «Кожній речі своє місце».

13.20 -14.00. Відпочинок дітей на свіжому повітрі.__________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14.00. – 14.30.Обід. Мета:організовано провести харчування дітей; виховувати, розвивати і закріплювати навички охайного харчування, виробляти у  _________________________  правила культури поведінки за столом, вчити _______________ берегти хліб.

14.30 -16.30. Денний сон.  Гімнастика пробудження._____________________________ 

_____________________________________________________________________________

16.30-17.15. Корекційно-розвивальне заняття з математики по темі:

__________________________________________________________________________ 

      Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно:    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками само­стійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Фізкультхвилинка, що сприяє відпочинку дитячого організму.

Корекційно-розвивальне заняття з української мови по темі:

Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно: ________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками само­стійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Фізкультхвилинка, що сприяє відпочинку дитячого організму.

Аналіз роботи учнів

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17.30-17.50. Позакласний захід:

________________________________________________________________________________

Мета___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

17.50-19.00.Відпочинок дітей на свіжому повітрі. Пішохідна прогулянка по території школи. Сприяти розвитку м язової системи, покращенню серцево-судинної та дихальної систем . Міні-бесіда ____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

19.00-19.30. Вечеря. Мета: Нагадати дітям про дотримання правил гігієнічних норм,  правил поведінки під час COVID-19, про культуру поведінки в їдальні. Удосконалювати навички охайності, самообслуговування в їдальні.

Виховувати __________________ культуру харчування, повагу до людей праці, чергових.

19.30-20.00. Вечірній туалет, підготовка до сну. Пригадати з __________________ правила поведінки в лазні. Перевірити наявність рушників.

Слідкувати за дотриманням порядку та організованості, дотримання правил особистої гігієни.

Пин на доске EnfantsВчити ____________ прати шкарпетки.

20.00-20.50. Перегля мультфільмів, читання казки.

20.50-21.00. Відбій. Передача дітей нічному вихователю

docx
Додав(-ла)
Гаврилюк Ніла
Пов’язані теми
Класному керівникові, 3 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
26 січня 2023
Переглядів
1714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку