І зміна. Понеділок.
7.00 – 07.05 Підйом. Мета: вчасно та організовано підняти дітей,
провітрити спальні приміщення,
07.05 -07.20 Ранкова зарядка. Мета: виховувати позитивне
ставлення і інтерес до занять фізкультурою і спортом _____________
07.20. – 07.45. Ранковий туалет. Мета: Виховувати,
поглиблювати і закріплювати знання правил особистої гігієни.
Привчати ____________ до чистоти та охайності. Формувати ______________
____________ культурно-гігієнічні навики та вміння умивання.
ІІзміна.
13.00-13.20. Зустріч з учителем. Прийом учнів. Оголошення плану роботи на день.
Самообслуговування. Заміна шкільної форми на повсякденний одяг. Вчити _____________ правильно складати одяг. Бесіда з _________ «Кожній речі своє місце».
13.20 -14.00. Відпочинок дітей на свіжому повітрі. ____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
14.00. – 14.30.Обід. Мета:організовано провести харчування дітей; виховувати, розвивати і закріплювати навички охайного харчування, виробляти у _________________________ правила культури поведінки за столом, вчити _______________ берегти хліб.
14.30 -16.30. Денний сон. Гімнастика пробудження._____________________________
_____________________________________________________________________________
16.30-17.15. Корекційно-розвивальне заняття з математики по темі:
_________________________________________________________________________
Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками самостійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Фізкультхвилинка, що сприяє відпочинку дитячого організму.
Корекційно-розвивальне заняття з української мови по темі:
Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно: ________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками самостійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Корекційно-розвивальне заняття з літературного читання по темі:
Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно:
Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками самостійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Фізкультхвилинка, що сприяє відпочинку дитячого організму.
Аналіз роботи учнів
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17.30-17.50. Позакласний захід:
________________________________________________________________________________
Мета___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
17.50-19.00.Відпочинок дітей на свіжому повітрі. Пішохідна прогулянка по території школи. Сприяти розвитку м язової системи, покращенню серцево-судинної та дихальної систем . Міні-бесіда ____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
19.00-19.30. Вечеря. Мета: Нагадати дітям про дотримання правил гігієнічних норм, правил поведінки під час COVID-19, про культуру поведінки в їдальні. Удосконалювати навички охайності, самообслуговування в їдальні.
Виховувати __________________ культуру харчування, повагу до людей праці, чергових.
19.30-20.00. Вечірній туалет, підготовка до сну. Пригадати з __________________ правила поведінки в лазні.
Слідкувати за дотриманням порядку та організованості, дотримання правил особистої гігієни.
Вчити ____________ прати шкарпетки.
20.00-20.50. Перегля мультфільмів, читання казки.
20.50-21.00. Відбій. Передача дітей нічному вихователю.
І зміна. Середа.
7.00 – 07.05 Підйом. Мета: вчасно та організовано підняти дітей, провітрити спальні приміщення.
08.00-08.30. Сніданок
Мета: виховання культурно-гігієнічних навичок поведінки за столом: Вчити ______________сидіти за столом прямо, не спиратись на нього ліктем, не перегинатися через стілі.Під час прийому їжі не розмовляти, не читати. Правильно користуватися столовими приборами, старанно пережовувати їжу, їсти не поспішаючи, і не дуже повільно. Не плямкати (сьорбати) – це неприємно для оточуючих. Виходити з-за столу тільки після закінчення прийому їжі із дозволу дорослих. Перед їжею і після їжі мити руки: виховувати в дітей звичку мити руки як норму поведінки
ІІзміна.
13.00-13.20. Зустріч з учителем. Прийом учнів. Оголошення плану роботи на день.
Самообслуговування. Заміна шкільної форми на повсякденний одяг. Вчити _____________ правильно складати одяг. Бесіда з _________ «Кожній речі своє місце».
13.20 -14.00. Відпочинок дітей на свіжому повітрі.__________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14.00. – 14.30.Обід. Мета:організовано провести харчування дітей; виховувати, розвивати і закріплювати навички охайного харчування, виробляти у _________________________ правила культури поведінки за столом, вчити _______________ берегти хліб.
14.30 -16.30. Денний сон. Гімнастика пробудження._____________________________
_____________________________________________________________________________
16.30-17.15. Корекційно-розвивальне заняття з математики по темі:
__________________________________________________________________________
Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками самостійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Фізкультхвилинка, що сприяє відпочинку дитячого організму.
Корекційно-розвивальне заняття з української мови по темі:
Завдання для учнів, які вміють працювати самостійно: ________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Завдання для учнів, які ще не зовсім оволоділи навичками самостійної праці під час заняття:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для учнів, які зовсім не вміють самостійно працювати: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Фізкультхвилинка, що сприяє відпочинку дитячого організму.
Аналіз роботи учнів
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17.30-17.50. Позакласний захід:
________________________________________________________________________________
Мета___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
17.50-19.00.Відпочинок дітей на свіжому повітрі. Пішохідна прогулянка по території школи. Сприяти розвитку м язової системи, покращенню серцево-судинної та дихальної систем . Міні-бесіда ____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
19.00-19.30. Вечеря. Мета: Нагадати дітям про дотримання правил гігієнічних норм, правил поведінки під час COVID-19, про культуру поведінки в їдальні. Удосконалювати навички охайності, самообслуговування в їдальні.
Виховувати __________________ культуру харчування, повагу до людей праці, чергових.
19.30-20.00. Вечірній туалет, підготовка до сну. Пригадати з __________________ правила поведінки в лазні. Перевірити наявність рушників.
Слідкувати за дотриманням порядку та організованості, дотримання правил особистої гігієни.
Вчити ____________ прати шкарпетки.
20.00-20.50. Перегля мультфільмів, читання казки.
20.50-21.00. Відбій. Передача дітей нічному вихователю