Семінар- практикум "Коли світ на межі змін: стратегії адаптації"

Про матеріал
Онлайн семінар- практикум “Коли світ на межі змін: стратегії адаптації” для учасників освітнього процесу .Війна виснажує нас фізично та психічно. Попри те, що наша психіка здатна адаптуватися під будь-які складнощі, кожен день бойових дій у рідній країні пережити надзвичайно складно. У цей непростий час варто підтримувати себе, рідних та близьких. Це життєво необхідно для того, щоб зберегти здоров’я – фізичне та психічне.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КОЛИ СВІТНА МЕЖІ ЗМІН:стратегії адаптації для учасників освітнього процесу Красноріченського ліцею

Номер слайду 2

ПЛАН1. Теоретична частина1.1 Стрес у роботі вчителя, реакції дорослого на стрес та травму.1.2 Діти сьогодення. Розуміння дитячого стресу.1.3 Як батьки можуть допомогти дитині нормалізувати психологічний стан під час війни.2. Практична частина2.1 Вправи для заземлення та саморегуляції.2.2 Ресурс.3. Підсумки. Рефлексія.

Номер слайду 3

Стрес, на жаль, став дуже звичним явищем для всіх українців. Важливо розуміти, що стрес – це нормальна реакція організму, особливо в періоди сильних потрясінь, однак тривале перебування у такому стані має руйнівні наслідки для життя та здоров’я людини.

Номер слайду 4

Стадії стресу1. Тривога або аларм-стадія 2. Резистентність або стадія опору 3. Виснаження

Номер слайду 5

Травма. Подія, що загрожує життю. Впливає на думки, емоції, тіло, поведінку. Викликає страх, розпач, біль,збудження (фізіологічні стресові реакції)Коли немає можливості для втечі, боротьби. Коли є безпорадність та безсилляЄ раптовість, руйнівна сила,безвихідність,тривалість

Номер слайду 6

Які ознаки стресу ви відчували у себе?

Номер слайду 7

Симптоми травматичного стресу1. Безсоння або переривчастий сон. 2. Невмотивована дратівливість або спалах гніву. 3. Порушення пам'яті та концентрації уваги. 4. Надмірна пильність. 5. Перебільшене реагування.

Номер слайду 8

Гострий травматичний стрес(під час діїї стресу і до 2-і доби по його завершення)Відчувають 90% людей. Гострий стресовий розлад(протягом одного місяця після травмуючої події)Відчувають 60% людей. Посттравматичний стресовий розлад (більш ніж один місяць після травмуючої події)Відчувають 25-30% людей

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Діти сьогодення. Діти, які пережили важку втрату, але зараз перебувають у безпеці. Діти, чиї батьки чи близькі родичі служать у Збройних Силах України або перебувають на інших службах, пов’язаних із ризиками для життя. Діти, які залишаються на окупованих територіях чи перебувають під загрозою ракетних ударів. Діти, які покинули країну через загрозу воєнних дій.

Номер слайду 13

На що варто звернути увагу1. Дитина проявляє регресію. 2. Різкі зміни в звичках і поведінці дитини. 3. Дитина виявляє агресію чи аутоагресію.4. У дитини проявляються нервові тики. Інтрузивні спогади. Уникання. Фізіологічна збудливість

Номер слайду 14

Обговорювання та заспокоювання. Щоденні справи та гра. Доторки та фізичний комфорт

Номер слайду 15

Техніки заземлення та саморегуляції

Номер слайду 16

Ресурс

Номер слайду 17

Ми живемо в надзвичайно стресовий час…І тут біжу я по ромашковому полі. Яке знаходиться неподалік рідного села. Але бігти треба обережно, бо багато мін. А серед поля видніється доріжка, яка веде до мого дому. Дому, в якому я народилась і виросла. А вдома цвіте сад. і це надає мені сили бігти далі. Я чую спів пташок, дзюрчання річечки.І мені стає спокійно. А це був сон…

Номер слайду 18

Обговорення семінару. Рефлексія.- Чому вчителю важливо піклуватися про свій психічний стан? - В чому різниця між повсякденним та травматичним стресом? - За якими симптомами можна зрозуміти, що дитина потребує додаткової уваги? - Що сподобалось на сьогоднішньому заході?-Що хотіли би отримати для себе особисто і свого розвитку ще? Чого не вистачило? -Які вправи точно візьмете для впровадження?- Що б хотіли побажати своїм колегам?

pptx
Додав(-ла)
Нaіda Oksana
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
21 травня 2023
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку