ПЛАН1. Теоретична частина1.1 Стрес у роботі вчителя, реакції дорослого на стрес та травму.1.2 Діти сьогодення. Розуміння дитячого стресу.1.3 Як батьки можуть допомогти дитині нормалізувати психологічний стан під час війни.2. Практична частина2.1 Вправи для заземлення та саморегуляції.2.2 Ресурс.3. Підсумки. Рефлексія.
Гострий травматичний стрес(під час діїї стресу і до 2-і доби по його завершення)Відчувають 90% людей. Гострий стресовий розлад(протягом одного місяця після травмуючої події)Відчувають 60% людей. Посттравматичний стресовий розлад (більш ніж один місяць після травмуючої події)Відчувають 25-30% людей
Діти сьогодення. Діти, які пережили важку втрату, але зараз перебувають у безпеці. Діти, чиї батьки чи близькі родичі служать у Збройних Силах України або перебувають на інших службах, пов’язаних із ризиками для життя. Діти, які залишаються на окупованих територіях чи перебувають під загрозою ракетних ударів. Діти, які покинули країну через загрозу воєнних дій.
Ми живемо в надзвичайно стресовий час…І тут біжу я по ромашковому полі. Яке знаходиться неподалік рідного села. Але бігти треба обережно, бо багато мін. А серед поля видніється доріжка, яка веде до мого дому. Дому, в якому я народилась і виросла. А вдома цвіте сад. і це надає мені сили бігти далі. Я чую спів пташок, дзюрчання річечки.І мені стає спокійно. А це був сон…
Обговорення семінару. Рефлексія.- Чому вчителю важливо піклуватися про свій психічний стан? - В чому різниця між повсякденним та травматичним стресом? - За якими симптомами можна зрозуміти, що дитина потребує додаткової уваги? - Що сподобалось на сьогоднішньому заході?-Що хотіли би отримати для себе особисто і свого розвитку ще? Чого не вистачило? -Які вправи точно візьмете для впровадження?- Що б хотіли побажати своїм колегам?