Семінар-практикум "«Формування ключових і предметних компетентностей учнів на уроках зарубіжної та української літератури шляхом використання інтерактивних технологій та ІКТ»

Про матеріал
Семінар-практикум для вчителів зарубіжної та української літератури. Включає сценарій проведення семінару, матеріали для роботи в групах, майстер-класи.
Word Art 2 (1).png
Word Art 2.png
Word Art 3.png
Word Art 4.png
Перегляд файлу

Інтерактивні технології із використанням  ІКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\Internet-800x461.jpg

 

 

Перегляд файлу

Висловлювання Джона Дьюна щодо сучасної освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\промо1-300x200.jpg

 

 

 

 

Перегляд файлу

Змістові лінії літературного компонента:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\1449604801_qqq.jpg

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

 Ключові компетентності

                                       на уроках ЗЛ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\1363253986.png

 

Перегляд файлу

Районний семінар-практикум для вчителів зарубіжної та української літератури на тему

«Формування ключових і предметних компетентностей учнів на уроках зарубіжної та української літератури шляхом використання інтерактивних технологій та ІКТ»

 

І частина. Тренінг-привітання

 

- Добрий день, шановні гості.   Ми дуже ради вас бачити і сподіваємось на вашу допомогу, підтримку і плідну співпрацю.  Бажаємо всім творчого натхнення, позитивних емоцій та активної участі у роботі.

 

-  Сьогодні ви будете мати змогу попрацювати з онлайн-ресурсами,  будете вчитися створювати  інтерактивні вправи та використовувати їх у своїй роботі.

 

 Допомагатимуть нам сьогодні учні 10 класу, які вже мають певні навички і можуть поділитися.


- Звичайно, наша плідна робота залежить від вашого настрою.

  1. Руханка (під веселу музику)

 

Доброго дня, шановні вчителі. Будь ласка, виконуйте наші прохання.

МУЗИКА1.

Посміхніться один одному.

З гарним настроєм хто прийшов – махніть рукою,

Хто чує мене – кивніть головою,

Хто бачить мене - прошу оком моргнути,

Хто любить дітей прошу поплескати і мугикнути,

Хто найвеселіший - всім усміхніться.

Хто ввічливий - сусідові злегка вклоніться

Хай вам сонечко сміється, і наука хай дається.

 

Дякуємо вам за розуміння.

  1. Побажання (вправа «Сніговий ком»)

На ваших столах є невеличкі листочки зі шкільних зошитів. Ми пропонуємо вам зробити з них сніговий ком на згадку про зиму.

Але ком цей не простий. Це буде великий ком ваших побажань один одному. Лише одне слово!

(показують як це робиться)

 

 

 

  1. Вправа «Кольорові пташки»

На ваших столах лежать різнокольорові пташки, оберіть, будь ласка пташку того кольору, який вам до вподоби
- Психологи доводять, щo   

  жовтий колір символізує пізнання істини;                                            

 голубий колір - душевний підйом,                                           

Червоний колір -  нестримне прагнення до успіху

Помаранчевий колір несе в собі життєрадісне начало. Це гучний, жаркий, полум'яний, бадьорий і веселий колір. 

 

З таким настроєм ви сьогодні приїхали на семінар.

 

  1. Вправа «Дерево сподівань»  

Напишіть , будь ласка на зелених  листочках, ваші сподівання. Щоб ви хотіли отримати на нашому семінарі?                              (МУЗИКА. ВІДЕО 1.

Сьогодні перший день весни. Ми всі з нетерпінням чекаємо теплої сонячної погоди. Тому я пропоную вам допомогти нашому дереву розквітнути. Хай скоріше прилетять птахи!    На зелений листочок з вашими сподіваннями наклейте, будь ласка, вашу пташку та прикріпить на дерево.                             

(МУЗИКА)  (МИ додаємо сонечко, хмарки, траву).

Задля підвищення нашого настрою ми пропонуємо вам каву та невеличкий позитивчик.

 

 

 

МАЛЮВАННЯ «Повір у себе»

- Чи вмієте ви малювати? Будь-яка людина має певні таланти. Треба лише в себе повірити. Шедевр обов’язково вийде!

На листочках воском намальовано квітка, метелик, пташка,  сонечко. Завдання: будь-якою фарбою замалювати листочок. (Проявиться малюнок). За малюнками вчителі об’єднуються в групи.

 

 

 

ІІ частина. Методична скринька 

ХМАРКИ СЛІВ

Я пропоную вам попрацювати в групах. У вас на столах є хмарки слів, а також завдання до них. Вам треба написати відповіді. Час 7 хвилин. Через 7 хвилин представник групи має озвучити виконане завдання. ЧАС!

Завдання (додається)

1.      Висловлювання Джона Дьюна щодо сучасної освіти

 

2. Інтерактивні технології із використанням  ІКТ

 

 

3. Змістові лінії літературного компонента:

4. Ключові компетентності     на уроках ЗЛ

 

 

 

 

Обговорення

 

 

 

 

 

Вправа для об’єднання в групи «Кільця»

 Всі  виходять на середину зали,  стаєють у коло.

Умова: скільки разів ведучий плесне в долоні, по стільки чоловік, взявшись за руки і дружно вимовивши: «Ми готові!», -  утворюють «тісне» кільце (утворюють групку).

 

Після першого об'єднання в групки (в кільця)  ведучий нагадує обов'язкову умову: в кожному новому кільці сусід справа і зліва повинен бути іншим. Це призводить до більшої метушні. Але саме вона і потрібна, щоб як слід перемішати весь клас.

Після серії плескань в долоні: то чотири, то вісім, то два рази по три або по два плески (в досить швидкому темпі!) - ведучий (вчитель) плескає так, щоб число вчителів в кільцях (групках)  відповідало б груповій роботі, наміченої ним для роботи ( по 3 ). Після трьох плескань у долоні всі об'єднуються в кільця по трійках - хто швидше!

 

 

 

 

МАЙСТЕР-КЛАСИ

(групи розходяться по кабінетам. Змінюються кожні 30 хвилин. Через 1,5 години збираються в актовій залі всі разом

  • Інтерактивний плакат та інфографіка як засіб візуалізації навчального процесу.
  • Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps.
  • Сучасні форм роботи, які сприяють розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ частина. Підсумки

                                      Вправа « 5 копійок»

На столах лежать монети по 5 копійок.  Бажаючи висловитися додають свої 5 копійок до скриньки зі словами «Нате вам і мої 5 копійок…» та продовжують висловлювання, підсумовуючи побачене та пізнане.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа « Кошик знань».

  • На квітках, які лежать на столах написати, що берете із собою з нашого семінару. Квіти покласти у кошики, які є в ваших папках з матеріалами семінару.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Притча

Високо в темному небі, на одній величезній зоряній галявині жили - були зірки. Було їх дуже багато, і всі зірки були дуже гарними. Вони світилися й іскрилися, а люди на землі щоночі любувалися ними. Всі ці зірки були різних кольорів. Тут були червоні зірки, і тим, хто народжувався під їхнім світлом, вони дарували сміливість. Тут були сині зірки - вони дарували людям красу. Були на галявині й жовті зірки - вони обдаровували людей розумом, а ще на галявині були зелені зірки. І всі люди, хто народжувався під їхнім світлом зелених променів, ставали дуже добрими.

І от одного разу на зоряному небі щось спалахнуло! Всі зірки зібралися подивитися, що ж відбулося. А це на небі з'явилася ще одна маленька зірочка. Але була вона абсолютно... біла! Оглянулася зірочка навколо й навіть замружилася: скільки прекрасних зірок навколо - прошептала вона. “А що ти даєш людям?”- запитали її інші зірки. У відповідь вона задумалася....

 

- Я знаю, що серед всіх присутніх яскраві різнокольорові  зірки, які обов’язково поділяться своїми барвами з тими, хто цього потребує.. Я бажаю вам «світитися» завжди й скрізь!  І дарувати всім своє світло!

 Дякуємо!

zip
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 березня 2019
Переглядів
1233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку