Семінар"Використання нейропсихологічних прийомів в корекційній роботі (Практичні вправи для корекції нейропсихологічної сфери дитини)"

Про матеріал
Нейропсихологічні вправи в освітньому середовищі. Сенсомоторна корекція- це комплекс загально-розвивальних вправи, які допомагають розвивати функції головного мозку. Набір таких вправ входить в спеціальні нейропсихологічні програми, які складаються на основі нейропсихологічної діагностики. Окремі елементи корекції ми можемо використовувати в класі. Вправи допомагають учням сконцентровуватися, бути зібраними ,полегшити процеси запам’ятовування, покращити загальний тонус організму. Декілька вправ ми можемо використовувати під час перерви, або уроку, де треба переключитися, відпочити ,або підготуватися до сприйняття нової інформації.
Перегляд файлу

КЗ «Чигиринський навчально-реабілітаційний центр Черкаської обласної ради»

 

 

Використання нейропсихологічних прийомів в корекційній роботі

(Практичні вправи для корекції нейропсихологічної сфери дитини)

 

C:\Users\Таня\Desktop\siluet_mozg_32044.jpg

 

Інструктор фізичної культури: Одіжна Т.В.

Нейропсихологічні вправи в освітньому середовищі.

Сенсомоторна корекція- це комплекс загально-розвивальних вправи, які допомагають розвивати функції головного мозку. Набір таких вправ  входить в спеціальні нейропсихологічні програми, які складаються на основі нейропсихологічної діагностики. Окремі елементи корекції ми можемо використовувати в класі.

Вправи допомагають учням сконцентровуватися, бути зібраними ,полегшити процеси запам’ятовування, покращити загальний тонус організму. Декілька вправ ми можемо використовувати під час перерви, або уроку, де треба переключитися, відпочити ,або підготуватися до сприйняття нової інформації.

 

1.Основні вправи:

Розтяжки;

Дихальні вправи;

Напруження та розслаблення м’язів;

Самомасаж.

Вправи можна виконувати сидячи, лежачи на килимку.

 

2.Вправи для асиметричної гімнастики для мозку.

Асиметрична гімнастика – запускає обидві півкулі головного мозку. При оволодінні любим новим навичкам треба запустити роботу мозку максимально. За допомогою цих вправ у дітей покращується запам’ятовування, сприйняття нової інформації.

1впр. «кулак-ребро-долонь»;

2впр. «Вухо-ніс» ,(ускладнення- додати плеск в долоні).

3впр. «капітан» (ускладнення-додати плеск в долоні).

4впр. «переможці»

5впр. «зайчик –лисичка».

 

3 Нейрогімнастика за допомогою рухів.

Вища психічна функція-психічна функція якою може управляти сама людина-контроль, самоконтроль.

Нижча психічна функція-порушення деяких елементів, труднощі лічби, порушення мови, письма, читання, неможливість просторових уявлень. Ці проблеми можна вирішити  через рухову активність посилаючи команди головному мозку.

1  Розминка «теніс».

2  Відбивання м’яча від стіни з підскоком.

3  Вправи з обручами і  м’ячом.

4 Кидання м’яча спиною назад у кошик.

5 Ходьба між кеглями з м’ячом

6 Ходьба з гімнастичною  та м’ячом палицею між фішками «Хокей»

7 Впр. «стань справа, зліва, попереду, за»

8 Впр. «Хованка».(захований предмет треба знайти крокуючи за підказкою вчителя).

 

 

 

Нейрокорекційні вправи в класі.

(Вправи у колі)

 

1 Плеск по колінах(почергово) .

2 Перехресний плеск по колінах.

3 Лікоть- коліно(перехресно- нога тягнеться до коліна!)

4 Скручування.

5 Торкання стоп ззаду-навхрест.

6 Вправа «Пугало» (далі додається поворот голови).

 

Кінезологічні вправи

Формують кордони тіла і просторову уяву.

 

Релаксація:

1. «Клиновий лист».(руки внизу-повільно розвести в сторони).

2 «Куля» (імітація кулі на долоні)

3 «Гачок» (руки вперед пальці в замок-підняти вгору вдих ,вниз- видих)

4 «Клубок» (обвести пальці вертикально).

Дихання повільне, спокійне, 2-3 циклу достатньо!

doc
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
2424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку