"Подорож до країни СПОРТЛЯНДІЯ".

Про матеріал
Мета:  Навчальна: удосконалити вміння дітей у ходьбі та бігу з перешкодами з утриманням правильної постави;  Розвивальна: розвивати рівновагу під час виконання акробатичних вправ;  Виховна: виховувати у дітей вміння працювати у парі та дружні стосунки.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку з фізичної культури (гімнастика)

для учнів 2 класу

 

Тема уроку: Сюжетно-рольовий урок

"Подорож до країни СПОРТЛЯНДІЯ".

Мета:

  • Навчальна: удосконалити вміння дітей у ходьбі та бігу з перешкодами з утриманням правильної постави;
  • Розвивальна: розвивати рівновагу під час виконання акробатичних вправ;
  • Виховна: виховувати у дітей вміння працювати у парі та дружні стосунки.

Обладнання: "хула-хупи", кубики, гімнастична стінка, гімнастичні мати, гімнастичні лави, гімнастичні палиці, скакалки, DVD-програвач, СD-диски.

Місце проведення: спортивна зала.

 

Зміст заняття

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

І.

Підготовча  частина

15 хв.

 

 

1. Шикування, рапорт чергового, привітання.

2 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд, психологічний та емоційний стан учнів.

2. Повідомлення завдань уроку.

2 хв.

Діти! Ми сьогодні не будемо займатися фізкультурою, а краще відправимось подорожувати! Згодні? Тоді всі приготувались. Взяли із собою у подорож: добрий настрій, витримку і бажання стати ще сильнішими! Але я хочу вас застерегти: на шляху будуть зустрічатися труднощі. Якщо ви не злякались, то ми вирушаємо до країни СПОРТЛЯНДІЯ!

3. Ходьба:

  •       На зовнішній стороні стопи
  •       На внутрішній стороні стопи

1 хв.

 

Уявіть собі: ми з Вами заходимо до лісу, зустрічаємо ведмедика.

- Руки в сторони!

 

  •       На носках

 

1хв.

Тепер побачили лисичку, яка йде лісом, обминаючи пеньочки. 

  •       Ходьба з високим підніманням колін

1 хв.

Аж ось на нашому шляху болото – давайте пройдемо його як чапля!

  •       Стрибки з купинки на купинку

1 кр.

А тепер пострибаймо як зайчики!

  •       Спортивна ходьба

1 кр.

Зігнули руки в ліктях –

і показали гадючку швидкою ходьбою!

4.Біг звичайний

1 кр.

Аж тут йде вовк!

Тікаймо від нього!

  •       М'який гімнастичний біг на носочках

1 кр.

Вибігли ми на лужок. Скільки ж тут квіточок! Для того, щоб їх не зламати, треба обережно їх оббігати.

  •       Біг із високим підніманням стегна

1 кр.

Оленята тут маленькі веселенько граються,

так давайте й ми, малята, з ними по вправляємося!

  •       Біг боковим галопом

5.Ходьба у повільному темпі із вправами на відновлення дихання.

0.5 хв.

Як метелики яскраві політаємо на лужку! Сядемо на квіточку, відпочинемо! (Відновлення дихання)

6. Перешикування на комплекс ЗРВ "заходом трійками"

0.5 хв.

А ось і перша наша зупинка, на яку ми прибуваємо – "Гімнастична".

 

7. Комплекс вправ ЗРВ на гімнастичних лавах

5 хв.

 

  •       1. Піднімання рук через сторони вгору

В.П. – стоячи спиною один до одного, взятись за руки, ноги ледь розставлені

1-2 – підняти руки через сторони вгору, подивитись

3-4 – В.П.

8 разів

Середній темп виконання вправи.

Сказати: "Вниз!"

  •       2. Повороти в сторони

В.П. – сидячи верхи на лаві спиною один до одного

1 – поворот ліворуч, торкнутися долонями долонь товариша

2 – те ж саме, але праворуч.

8 разів

Сказати: "Хлоп!"

  •       3. Нахили вперед-донизу

В.П. – сидячи на лаві боком, спиною один до одного

1-3 – нахилитися вперед, ковзнути руками до стопи.

4-5 – випростатися, спиною і потилицею притулитися до партнера

6 разів

Повторювати у повільному темпі.

Коліна не згинаємо.

Сказати : "Вниз!"

  •       4. Рухи прямими ногами в сторони

В.П. - сидячи на лаві боком, щільно притулитись спиною один до одного, руками взятись під лікті

1-6 – виконувати рухи прямими ногами в сторони, потім – схрестити їх, не згинаючи їх при у колінах.

7-8 – В.П.

5 разів

Середній темп виконання вправи.

 

  •       5. Піднімання рук через сторони вгору

В.П. – стоячи спиною один до одного, взятись за руки, ноги ледь розставлені

1-2 – підняти руки через сторони вгору, подивитись

3-4 – В.П.

8 разів

Середній темп виконання вправи.

Сказати: "Вниз!"

8. Виконання вправи на відновлення дихання "Насосики".

1 хв.

Молодці! Впорались із завданням! А тепер крокуємо далі. Ой! А що – це?

Попереду – гори стають на шляху

І ми по горам починаємо повзти. Попереду на нас чекає зупинка "Акробатична".

ІІ

Основна частина

25 хв

Організація класу на уроці груповим способом. Розрахунок на 1-й, 2-й. Ділення на групи. – На цій зупинці ми повинні працювати у групах. Командиром І-ї групи буде… , а   І-ї групи - …

 

1. Перекид  вперед, перекид назад, стійка на руках

4 хв.

Слідкувати за виконанням учнями групування, зберігати рівновагу, відштовхування.

2. Стійка на лопатках і перехід у напівшпагат.

4 хв.

Рівно тримати ноги, "тягнути" носки, тримати поставу.

 

3. Гімнастичний "місток" із положення лежачи.

4 хв.

Підстраховувати один одного.

 

Зміна місць занять групами.

 

Зберігати дисципліну.

3. Ходьба з бар'єрами.

2 хв.

Переступання гімнастичних лав.

4. "Малювання"

4 хв.

- Ось ми дружно мандрували і до художньої майстерні потрапили! (Із гімнастичних обручів, скакалок, палиць, кубиків учні "малюють" сонце, ялинку, чебурашку, хмаринку.)

- Вміло ми фантазували,далі ми помандрували! 

5. Стрибку у повному присіді на двох ногах

1 хв.

Ми на нашому шляху жабку вгледіли малу,

І ми як жабки поскакали далі!

6. Танцювальні кроки під музичний супровід

3 хв.

Дострибали до зупинки і потанцюємо хвилинку! Зупинка – "Танцювальна".

  •       Крок "польки"

1 кр.

Виконується у парах.

  •       Крок "галопу"

1кр.

Підбираємо ногу і слухаємо музику. Молодці!

7. Рухлива гра:

"Дубки і білки".

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

Дітки! Наша подорож підходить до завершення. Всі ви були такими спритними, обачливими, бережливими, не зім'яли жодної квіточки, не згубили жодної комашки, не злякали жодної пташки. І це так сподобалось лісовим мешканцям, що вони запропонували нам гру! А тому ми з Вами знаходимося зараз на зупинці "Рухливі ігри".

  Учні стоять парами по колу. Попереду – "дубки", за ними – "білки". Одна "білка", яка без дубка, - ведучий гри. У нього в руках – грибок. Він йде по колу, зупиняється біля будь-якої "білки", доторкається до неї рукою і каже: "Друг, дружок, віддай". Ведучий передає білці "грибок" і біжить в один бік, а гравець, до якого доторкнувся ведучий рукою – у другий. Той хто перший прибігає до "дубка", перемагає. Після 2-3-х разів гри "білки" і "дубки" міняються місцями. 

ІІІ

Заключна частина.

5 хв.

У цікаву гру погрались, із країною СПОРТЛЯНДІЄЮ попрощались. – Вирушаємо додому по килимку луговому!

 

1. Ігрова фізична вправа на відновлення дихання "Збираємо квіти!"

2 хв.

Зробіть великий крок уперед, опустіть спочатку ліву руку, потім праву – начебто збираєте квіти. Зробіть крок правою ногою  - "зірвіть квітку" лівою рукою і навпаки. Ходіть не дуже швидко, бажано на прямих ногах. 

2. Підведення підсумків уроку.

Гра "Мікрофон". 

1 хв.

Що нового дізналися?

Чого навчилися?

Що сподобалося?

Що було важко виконувати?

3. Оцінювання.

1 хв.

Об'єктивність в оцінюванні.

4. Домашнє завдання.

1 хв.

Показати батькам комплекс ранкової гімнастики.

 

 

docx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку