Семінарське заняття. "Окисно-відновні реакції"

Про матеріал

"Окисно-відновні реакції" матеріал для навчально-контролюючого семінару. Рекомендовано для 9 класу з профільним вивченням хімії. Також може бути використаний під час повторення і узагальнення матеріалу з хімії у 11 класі.

Перегляд файлу

- заняття. 

Дата:

„ОВР”

Навчаючо-контролюючий семінар

 

ЗАДАЧА 1

Завдання 1. (10 балів)

1.      Які реакції відносяться до окисно-відновних? Наведіть приклади.

2.      Що називається окисником? За яким принципом можна віднести певну речовину, йон або елемент до окисника? Наведіть приклади.

3.      Які з нижченаведених часток є окисниками: Au3+; S2‾; H2; ClO4‾; HCl. Поясніть свою думку.

 

Завдання 2. (10 балів)

1. Здійсніть перетворення:

KMnO4 + H2O2 + H2SO4

2.      Складіть рівняння наведеної реакції. Розставте коефіцієнти.

3.      Що в цій реакції є окисником? Відновником? Чому?

4.      До якого типу окисно-відновних реакцій можна віднести цю реакцію? Чому?

 

Завдання 3. (15 балів)

1. Здійсніть перетворення (обережно!):

t 0C

(NH4)2Cr2O7  N2 + …

2.      Якими правилами техніки безпеки треба користуватися при проведенні цієї реакції?

3.      Складіть рівняння наведеної реакції. Розставте коефіцієнти.

4.      Що в цій реакції є окисником? Відновником? Чому? 5. До якого типу окисно-відновних реакцій можна віднести цю реакцію? Чому?

 

Завдання 4. (15 балів)

1.     З виданих Вам склянок з розчинами реактивів: натрій сульфід, натрій гідроксид, купрум(ІІ) сульфат, калій перманганат, хлоридна кислотаі і металічний цинк оберіть необхідні і проведіть з ними максимально можливу кількість окисно-відновних реакцій. 

2.     Складіть відповідні рівняння. Розставте коефіцієнти.

 

Завдання 5. (10 балів)

1.     На підставі схеми: ClO‾ + Cr 3+ + OH Cl‾ + CrO42‾+ H2O складіть молекулярне рівняння окисно-відновної реакції

2.     Розставте коефіцієнти.

ЗАДАЧА 2

Завдання 1. (10 балів)

1.      За яким принципом класифікуються окисно-відновні реакції? Які реакції називаються реакціями диспропорціонування? Наведіть приклади.

2.      Що називається відновником? За яким принципом можна віднести певну речовину, йон або елемент до окисника? Наведіть приклади.

3.      Які з нижченаведених часток є відновниками: Cr2O72‾; Na; H2S; N2; ClO4‾; H2O2.

Поясніть свою думку.

Завдання 2. (10 балів)

1.      Здійсніть перетворення: K2Cr2O7 + H2O2 + H2SO4

2.      Складіть рівняння наведеної реакції. Розставте коефіцієнти.

3.      Що в цій реакції є окисником? Відновником? Чому?

4.      До якого типу окисно-відновних реакцій можна віднести цю реакцію? Чому? Завдання 3. (15 балів)

1. Здійсніть перетворення (обережно!): 

t 0C

Cu(NO3)2  O2 + …

2.      Якими правилами техніки безпеки треба користуватися при проведенні цієї реакції?

3.      Складіть рівняння наведеної реакції. Розставте коефіцієнти.

4.      Що в цій реакції є окисником? Відновником? Чому?

5.      До якого типу окисно-відновних реакцій можна віднести цю реакцію? Чому? Завдання 4. (15 балів)

1.      З виданих Вам склянок з розчинами реактивів: натрій сульфіт, йод, сульфатна кислота, калій дихромат, гідроген пероксид і залізний порошок оберіть необхідні і проведіть з ними максимально можливу кількість окисно-відновних реакцій. 

2.      Складіть відповідні рівняння. Розставте коефіцієнти. Завдання 5. (10 балів)

1.     На підставі схеми: CrO3 + Fe2+ + H+ Cr3+ + Fe3+ + H2O складіть молекулярне рівняння окисно-відновної реакції

2.     Розставте коефіцієнти.

 

pdf
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку