13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

Про матеріал
 навчальна: навчити орієнтується в середовищі графічного редактора; обирати і використовувати потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком та за власним задумом;  розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;  виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Перегляд файлу

Урок 14. Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

Цілі:

  • навчальна: навчити орієнтується в середовищі графічного редактора; обирати і використовувати потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком та за власним задумом;
  • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 2-й рік навчання, браузер, підключення до мережі Internet, графічний редактор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Світ яскравих фарб оточує нас з раннього дитинства. Спочатку ми зацікавлено розглядаємо навколишні предмети, потім ілюстрації до казок, які нам читають. Пізніше малюємо в альбомі самі. Але час не стоїть на місці. І на зміну олівцям, фломастерам та фарбам приходять сучасні пристрої. Отже, настав час продовжувати навчитися малювати за допомогою комп’ютера.

Розгадай ребуси:

 

Відповідь: Графіка

Відповідь: Редактор

На сьогоднішньому уроці ми поговоримо про графічні редактори.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

 

Для роботи з комп’ютерною графікою призначені  графічні редактори. Це комп’ютерні програми, які надають можливість створювати й редагувати зображення та зберігати їх для подальшого використання.

Якщо на Робочому столі є значок програми Paint, то для запуску програми можна навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші. Якщо значка немає, то знаходимо програму за допомогою Головного меню комп’ютера.

Пуск Усі програми Стандартні Paint

Після запуску графічного редактора  Paint на екрані монітора з’являється вікно цієї програми. Деякі елементи вікна тобі вже знайомі.

Ви, напевно, любите малювати. А які інструменти допомагають вам створювати малюнки? Мабуть, кольорові олівці, фломастери, пензлі, фарби, ластик тощо.

Графічний редактор теж має інструменти, які за своєю дією схожі на справжні.

 

 

Потрібний інструмент і налаштування для нього вибирають на панелі інструментів лівою клавішею миші. Колір для інструмента вибирають на палітрі кольорів.

Щоб твій малюнок вийшов яскравим, його потрібно розфарбувати. Для цього тобі знадобляться такі інструменти.

Заливка. Зафарбовує замкнену фігуру. Якщо фігура не буде замкненою, фарба розіллється.

Розпилювач. Створює ефект розпилювання фарби на зображенні.

Пензель. Проводить довільні лінії, різні за товщиною, як звичайний пензель.

Палітра містить набір кольорів, які можна використовувати для створення та змінювання малюнка.

На палітрі можна  встановити два кольори:

Інструменти зазвичай малюють тим кольором, що вибраний як основний. А кольором фону заповнюється частина малюнка, яку видаляють (наприклад, ластиком) або вирізають.

Інструмент Вибір кольорів дозволяє вибрати для фігур і фону будь-який колір на малюнку.

Якщо малювати з натиснутою лівою клавішею миші, інструмент залишає слід основного кольору; а якщо правою — інструмент малює кольором фону.

 

 

 

 

 

 

V. Засвоєння нових знань

Вправа «Ток-шоу»

1. Що таке графічний редактор?

2. Які ви знаєте графічні редактори?

3. Які ви знаєте інструменти графічного редактора?

4. Як вибрати основний колір?

5. Як вибрати колір фону?

VІ. Фізкультхвилинка

Музична фізкультхвилинка « Маша»

 

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Результат пошуку зображень за запитом "малюнки в paint"Обрати і використати потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком або за власним задумом.

 

 

 

 

 

 

Вправи для очей.

Подивились вправо, вліво, вгору, вниз, собі на ніс!

Знову вправо, знову вліво і покліпали очима!

 

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Гра «Мікрофон»

Закінчіть висловлення.

— Я тепер знаю, що…

— Я тепер умію…

— Я ціную…

1

 

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
880
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку