Урок для 3 класу з теми "Робота з файловою системою. Папки."

Про матеріал
Мета: • навчальна: сформувати уявлення про папки, алгоритм їх створення; вчити створю¬вати папки, сортувати файли; • розвивальна: розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, словниковий запас; • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника, поважати думку інших. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Перегляд файлу

Тема: папки

Мета:

  • навчальна: сформувати уявлення про папки, алгоритм їх створення; вчити створю­вати папки, сортувати файли;              
  • розвивальна: розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, словниковий запас;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника, поважати думку інших.               

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

  Бесіда

Що таке файл?

Що має кожний файл?

Як створити файл на комп’ютері?

У вигляді чого зберігається інформація на комп’ютері, флешці, диску?

ІІІ. Засвоєння нових знань

 Коли файлів на комп’ютері стає дуже багато, нам важко в них орі­єнтуватися. Тому важливо не просто їх зберігати, а й упорядковувати так, щоб легко знайти потрібне.

Як упорядковуються слова в словнику? Це зручно чи ні?

Як упорядковується інформація у вашому щоденнику?

А в бібліотеці?

Файли на комп’ютері також можна упорядковувати (майже як кни­жки у бібліотеці). Ми можемо групувати файли (наприклад, за призначен­ням) та розкладати їх у папки. Папки — це групи файлів, які зберігають­ся під одним іменем. Значок папки виглядає ось так (демонстрування на екрані). Для того щоб переглянути вміст папки, потрібно спочатку відкри­ти папку (двічі клацнувши), а потім вибрати необхідний файл.

ІV. Фізкультхвилинка

V. формування вмінь і навичок

 

Робота з підручником № 2,3

Робота з зошитом №1

VI. Підсумки уроку

 Яка з послідовностей правильна?
y  Папка «Вірші» → файл «1».

y  Папка «3-А» → вкладена папка «Вірші» → файл «1». y  Файл «3-А» → папка «Вірші» → файл «1».

VII. Домашнє завдання п.8 , зош с.28, №4

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку