Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

Про матеріал

В даному матеріалі розглядаються: сервіси перегляду зображень картин художників, віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.За допомогою даного матеріалу можна: закріпити правила поведінки в школі та виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Перегляд файлу

Тема: Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

Мета: розглянути сервіси перегляду зображень картин художників, віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв; закріпити правила поведінки в школі, виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Chrome

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань. Розминка

  1. Які геометричні фігури для створення зображень Вам відомі?
  2. Які вони мають властивості?
  3. Як додати коментар до зображення?
  4. Що таке основний колір та колір фону?

Подумай:http://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2017/10/17-738-1.jpg

На столі 4 кубики: червоний, жовтий, зелений і синій. Зелений кубик крайній зліва. Якщо його покласти між червоним і жовтим, то крайнім зліва стане червоний. Як розташовані кубики? Розфарбуй їх.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми будемо знайомитись з творами мистецтва художників та віртуально вирушимо в екскурсію і не одну.

IV. Вивчення нового матеріалу

Ви вже створювали й опрацьовували графічні зображення, використовуючи графічний редактор Paint. Для перегляду графічних зображень можна використовувати спеціальні пристрої, наприклад цифрові фоторамки, екрани цифрових фото- та відеокамер, телевізорів.

Найчастіше робота з графічними зображеннями проводиться саме з допомогою комп’ютера, що потребує використання спеціальних програм. Не завжди у нас є можливість побувати в інших країнах та помилуватися їх пам’ятками. Але завдяки спеціальним інтернет-сервісам відвідати знамениті музеї і пам’ятки мистецтва можна не виходячи з дому.

Музеї – духовні скарбниці, що зберігають безцінні пам’ятки історії, культури та мистецтв, служать суспільству та його розвиткові.

  • Здійснимо подорож http://zakomorna.blogspot.ru/p/blog-page_1.html
  • Найвідоміші музеї світу http://lib.if.ua/publish2009/1249300238.html

Віртуальні музеї становлять вдалий приклад використання Інтернет-технологій, з одного боку, – збереження, накопичення, безпечності, широкого та швидкого, досить легкого доступу до експонатів.

Віртуальні музеї використовуються в освітній діяльності, забезпечуючи доступ до всіх необхідних експонатів. Цифрова колекція віртуального музею має відмінні характеристики: віртуальний тур та розширений пошук. Найбільш популярними віртуальними музеями є Державний Ермітаж, Лувр, Державна Третяковська галерея, музей обчислювальної техніки, Білого Дому, Британський музей «Museum of Moving Images», «Радіо та телебачення», «Мадам Тюсо» та ін., в яких створені віртуальні екскурсії залами цих музеїв.

V. Фізкультхвилинка

Сильний вітер до землі гне дерева молоді, (присідають)

А вони ростуть, міцніють (піднімаються)

Вгору тягнуться, радіють. (встають навшпиньки, руки тягнуть вгору)

VІ. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання:

  1. Розглянути сайт 20 віртуальних екскурсій музеями світу http://melni.me/20-virtualnyh-ekskursij-musejamy-ukrayiny-ta-svitu/
  2. На відкритому вчителем сайті http://incognita.day.kiev.ua/muzej-hrushevskoho.html виберіть цікаву для Вас екскурсію та здійсніть віртуальну подорож
  3. 30 прекрасних картин українських художників, що змусять полюбити зиму https://ukontent.wordpress.com/2015/12/12/30-prekrasnikh-kartin-ukrai%CC%88nskikh-khudozhnikiv-shcho-zmusyat/
  4. Український освітній простір http://uop.net.ua/virtualni-muzeji/
  5. Завдання на повторення
    • a. Обговорити виділення і переміщення фігур, їх комбінування
    • b. Намалювати за зразком

http://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2017/10/17-738-2.jpg

Релаксація:

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

VII. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке віртуальна екскурсія?
  2. Чим вона краща, а чим ні від реальної екскурсії?
  3. Що нового Ви дізнались за допомогою віртуальних екскурсій?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
1647
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку