Брейн-ринг "Інформатика навколо нас"

Про матеріал

Брейн-ринг зорієнтований на популяризацію професії оператор комп'ютерного набору, розвиток оригінальності, швидкості, гнучкості мислення, пам'яті, уваги, фантазії, навичок застосування знань у нестандартних ситуаціях, виховання почуття взаємодопомоги, високої культуру мислення, інтересу до інформатики.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика навколо нас

брейн-ринг для 2 класу

 

 

Мета:

Слайд №1

Розширити знання про професію оператор комп’ютерного набору, зміцнити знання учнів з інформатики, розвивати оригінальність, швидкість, гнучкість мислення, пам'ять, увагу, фантазію, навички застосування знань у нестандартних ситуаціях, виховувати почуття взаємодопомоги, високу культуру мислення, інтерес до інформатики.

 

Обладнання:

ПК, медіапроектор, ручки, папір.

 

 

Хід брейн-рингу:

 

Ведучий 1:

Добрий день, дорогі друзі!

 

Ведучий 2:

Увага! Увага! Дайте простір фантазії!

Розпочинаймо брейн-ринг!

Давайте зробимо ще крок

До знань, науки та культури!

 

Ведучий 1:

Основне нам, друзі, розумом дерзати!

На всі запитання відповідь давати!

Сміливість і дотепність хай бринить щораз.

Бути переможцем хоче кожен з вас!

 

Ведучий 2:

Сьогодні будуть змагатися дві команди.

Вітайте команду «Біт» та команду «Байт».

 

Ведучий 1:

Двобій судитиме шановне журі у складі:

Голова журі:______________________________________

Члени журі:_______________________________________

__________________________________________________

Ведучий 2:

А зараз ми побачимо – хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось, хто тут найрозумніший!

 

Слайд №2

Правила гри:

1. Правильна відповідь на питання – 1 бал.

2. Правило «Піднятої руки»

3. Правило «МИ – Команда»

 

Ведучий 1:

Увага! Перший гейм «Швидкість». Умови конкурсу: команда, яка першою розгадує ребус, отримує 1 бал.

(проходить конкурс)

 

Слайд №3

 

 

 

 

 

 

 

 

(монітор)

Слайд №4

 

 

 

 

(інтернет)

 

 

Слайд №5

 

 

 

(комп’ютер)

Слайд №6

 

 

 

 

(клавіатура)

 

Ведучий 2:

Дякуємо командам за правильні відповіді!

 

 

Ведучий 1:

Слайд №7

Другий гейм «Найрозумніший»

 

Ведучий 2:

Умови конкурсу: за 5 хвилин учасники команд повинні розв’язати кроссворд. За кожну правильну відповідь команда отримає 1 бал.

 

Ведучий 1:

Один, два, три почали.

 

 

 

 

 

 

 

 

Запитання:

1. Обмежена рамкою область екрана (вікно).

2. Центральний (процессор)

3. Пристрій для збереження інформації (память).

4. До появи комп’ютера вона використовувалась,як основний засіб збереження інформації (книга).

5. Цей пристрій названо іменем маленького звірятка з довгим хвостиком (мишка).

6. Знання про навколишній світ (інформація).

7. При натисканні на цю кнопку відкривається Головне меню (Пуск).

8. Пристрій для ввода інформації (клавіатура)

 

Ведучий 2:

Поки команди працюють пропоную вболівальникам відгадати загадки.

(ведучі по черзі зачитують загадки)

Загадки

1. Якщо треба знову й знову 

Вести з комп'ютером розмову,

Є помічник — «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час. (Миша.)

2. Ця всесвітня мережа

Стільки знає — просто жах!

З нею вчись ти працювати —

Теж багато будеш знати. (Інтернет.)

3. Хто хоче щось запам'ятати —

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот —

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноут-бук.)

4. В комп'ютера, як і в людини,

В роботі органи єдині.

Скажіть, як те, що замість серця,

В комп'ютерних відсіках зветься? (Вінчестер, жорсткий диск.)

5. Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог з ним теж справу має,

А комп'ютер від нього страждає. (Вірус.)

6. Існує їх 10.

І знає їх кожний:

Робити всім можна.

Для комп'ютера ж тільки

Лиш 2 головні.

Про що йде мова?

Хто скаже мені? (Цифри 0 і 1.)

7. 3 ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть, про що іде тут мова —

Назвіть одне англійське слово. (Windows.)

8. Якщо ви поїдете до Каліфорнії, будете там працювати з комп'ютером і протягом 2-х годин жодного разу не зробите цього, то вас оштрафують на 500 доларів. Що саме ви повинні зробити, щоб уникнути штрафу? (Обов'язкову перерву для відпочинку.)

Ведучий 2:

Ну що команди виконали завдання? Перевіримо ваші роботи. Слайд №8

Слайд №9

А зараз проведемо фізкультхвилинку:

 

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

Вище руки підніміть

І спокійно опустіть.

Плесніть, діти, кілька раз.

За роботу, все гаразд!

 

Ведучий 1:

До Вашої уваги! Третій гейм «Відгадайка»

Умови конкурсу такі: кожній команді будуть задаватись запитання. За кожну правильну відповідь команда отримає 1 бал.

 

Слайд №10

Запитання для команди «Біт»:

Я малюю діаграми,

Знаю формули й доданки.

Підрахую як годиться –

Електронна  я ……………… (таблиця)

*      *       *

Слайд №11

Нас зібралося багато,

Як же всіх порахувати?

Об’єднати всіх нас гарних

Може тільки база ……………. (даних)

Слайд №12

Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я …………… (редактор)

*      *       *

Слайд №13

Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен ………….. (Word)

*      *       *

Слайд №14

Я показую об’єкти,

Фото-, відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний - …………… (монітор)

 

Слайд №15

Запитання для команди «Байт»:

А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж, це …………… (клавіатура)

*      *       *

Слайд №16

Коли треба показати

Слайди про усі формати – 

В допомозі не відмовить

Вам ніколи …………… (Power Point)

Слайд №17

Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний …………. (блок)

*      *       *

Слайд №18

Я магнітний бутерброд,

Та мене не з’їсть ваш рот.

Файли й папки – це дієта

Для магнітної ………….. (дискети)

*      *       *

Слайд №19

Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я ………….. (мишка)

Ведучий 2:

Молодці добре виконали завдання.

 

Ведучий 1:

А зараз надаємо слово журі для оголошення балів за три гейми.

Ведучий 2:

Дякуємо журі.

 

Ведучий 1:

Слайд №20

Переходимо до четвертого гейму «Я профі»

Для виконання цього конкурсу запрошуємо капітанів команд. Умови конкурсу: за 1 хвилину потрібно згадати та записати найбільше професій, робота яких пов’язана з комп’ютером. Капітан, який назве найбільше професій, той принесе команді додаткові 5 балів.

Один, два, три почали!

 

Ведучий 2:

Ваш час вичерпано! Просимо капітанів команд зачитати відповіді.

 

Ведучий 1:

Слово надаємо капітану команди «Біт».

 

Ведучий 2:

До слова запрошуємо капітана команди «Байт».

 

Ведучий 1:

Дякуємо капітанам команд.

 

 

Ведучий 2:

Слайд №21

П’ятий гейм «Анаграмма» . Умови конкурсу:

із запропонованих слів складіть правильне.  За 1 хвилину необхідно переставити літери так, щоб отримати слово, пов’язане з інформатикою та комп’ютером. Наприклад, із слова "док" можно отримати слово "код", а із слова "огілка" - "логіка".  За кожне правильно складене слово команда отримує 1 бал.

 

 

Завдання для команди «Біт»

  1. Грампора. (програма)

2. Лайф. (файл)

 

 

Завдання для команди «Байт»

1. Накал. (канал)

2. Німотор. (монітор)

 

Ведучий 1:

Увага! Змагання почали.

Ведучий 2:

Час вичерпано!

 

Ведучий 1:

Слово надаємо капітану команди «Біт».

 

Ведучий 2:

До слова запрошуємо капітана команди «Байт».

 

Ведучий 1:

Дякуємо командам!

 

 

Ведучий 2:

Слайд №22

Для оголошення оцінок та нагородження команд запрошуємо голову журі __________________________.

Дякуємо учасникам за цікаву гру!

 

Використані джерела:

1. http://metodportal.com/node/22260 - «Подорож до сонячної системи», виховний захід з інформатики для учнів 2 класу.

2. http://osvita.ua/school/lessons_summary/outschool/14731/ - позакласний виховний захід з інформатики.

3. http://ukped.com/predmetni-metodiki/informatika1/709-.html - українська педагогіка.

4. http://te.zavantag.com/docs/657/index-15120.html - позакласний захід з інформатики: Що? Де? Коли?

1

 

doc
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
2132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку