Урок на тему "Сфери використання комп`ютерів"

Про матеріал

Вказані компетентності уроку. Вказано посилання на відео "Технології майбутнього". Використовується ПЗ "Сходинки до інформатики". Для практичного завдання необхідне підключення до мережі Інтернет учнівських комп`ютерів. Потрібно самостійно обрати комплекс вправ для очей та для розминки всього тіла.

Перегляд файлу

ТЕМА: СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП`ЮТЕРІВ.

Компетентності:

  • Усвідомлення ролі ефективного спілкування.
  • Уміння  спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, аналізувати результати.
  • Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) для пошуку, обробки, обміну інформацією в публічному просторі та приватному спілкуванні, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією .
  • Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави.

Тип уроку:  урок повторення, систематизації й узагальнення вивченого;      екскурсія;

Обладнання: комп’ютер, проектор, дидактичні картки, підручник.

Програмне забезпечення: браузер Google Chrome, можна використати презентацію до уроку Оксани Володимирівни Пасічник https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=3548.

Структура уроку

  1. Організація навчальної діяльності.

Психологічне настроювання на роботу.

  1. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів.

Робота за комп’ютером. Відкрити ПЗ Сходинки → 1-2 клас → Де використовують комп’ютери .

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Прочитати учням текст із підручника  Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд с.10-14 «Що може комп’ютер?».

Учні на листочках записують професії в яких використовується комп’ютер. Робимо висновок.

 

  1. Розминка всього тіла.

Вчитель демонструє, які вправи мають виконати учні.

 

  1. Оголошення теми і мети уроку.

Тема: Сфера використання комп’ютерів.

Мета: Сформувати уявлення про сфери застосування сучасних комп’ютерів; узагальнити  і систематизувати знання учнів про призначення комп’ютерів;  зрозуміти , що таке етика роботи з інформацією;  сформувати вміння  спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, аналізувати результати.

 

  1. Повторити правила техніки безпеки.

 

  1. Робота за комп’ютером.

Не забуваємо про безпеку в Інтернеті, використовуємо дитячу пошукову систему KidzSearch.

Роздати учням  картки із завданням.

Потрібно перейти за посиланням і переглянути цікаву інформацію.

Ресурс

URL-адреса

Що маємо побачити!

Екскурсія по марсу

http://panovision.com.ua/interesting/marsluna/

3-D тур по Марсу.

Google Maps

https://www.google.com.ua/maps

Подорож вулицями  рідного міста.

Веб - камера у клітці з білими ведмедями

https://www.geocam.ru/online/polar-bear-twins/

Он-лайн спостереження за білими ведмедями у зоопарку.

Веб - камера у акваріумі

https://www.geocam.ru/online/sea-dragons/

Он-лайн трансляція життя морських коників.

Львів

http://old.dailylviv.com/3D/loda/index.html

Віртуальна подорож містом Львів.

Дитячий портал «Пустунчик»

https://pustunchik.ua/online-school/art/naitsikavishi-dytiachi-maidanchyky-zi-vsoho-svitu

Найцікавіші дитячі майданчики

 

  1. Виконуємо комплекс вправ для очей.

 

  1. Узагальнення та систематизація знань.

Перегляд відео  «Технології майбутнього»

https://www.youtube.com/watch?v=io2kZPmdnhY

https://www.youtube.com/watch?v=Q2QC3-ZzMIc

https://www.youtube.com/watch?v=GjCslRCJZso

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
2487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку