Шаблон для написання конспекту з англійської мови

Про матеріал

Розроблений шаблон для написання конспекту до уроків англійської мови в усіх класах......................................................................................................................................................................

Перегляд файлу

Поморянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

План-конспект уроку англійської мови у __ класі                            Дата_____________________

Тема уроку/ The subject of the lesson _______________________________________________________

Функції уроку/Aims:

  • ознайомити з новим лексичним та граматичним матеріалом;
  • навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою;
  • удосконалювати навички читання, письма, аудіювання, говоріння;
  • перевірити вміння учня використовувати вивчений матеріал при виконанні самостійної/індивідуальної роботи;
  • розвивати мовні та мовленнєві навички учня за темою;
  • розвивати комунікативні здібності школярів;
  • розвивати ерудицію, логічне мислення;
  • виховувати толерантне ставлення учнів один до одного,вміння співпрацювати та допомагати,
  • прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства;
  • виховувати свідомих громадян своєї держави.

Тип уроку/ Type of the lesson: подача нового матеріалу(вивчення нових ЛО та ГС), тренувальний з читання (письма, говоріння, аудіювання),контроль знань, комбінований/нестандартний, інтегрований, бінарний.

Види діяльності на уроці/Activities at the lesson:самостійна робота,фронтальна робота, групова, парна робота, робота з роздатковим  матеріалом,проектна робота, робота з опорою на наочність, взаємонавчання учнів,робота за зразком,інтерактивні вправи.

Хід уроку/ Procedure

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Привітання/Greeting: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Повідомлення теми,мети уроку/Aim of the lesson:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Фонетична розминка/Phonetic exercises:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Основна частина уроку.

Подання лексичного та граматичного матеріалу/Presenting vocabulary, grammar: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________

Удосконалення вмінь та навичок (тренування читання, письма, аудіювання, говоріння)/Revision and practice:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Додаткові види діяльності/Extra activities:_________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Заключна частина уроку.

Підсумки уроку/Summarizing

Домашнє завдання/Home tasks____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________

  1. Примітки.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Нос Віра Ігорівна

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Кравцова Ганна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Янко Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мосунова Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ястребова Анастасія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Боднарчук Лена
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Гольтцш Вікторія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Лещенко Олександра Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
28 січня 2018
Переглядів
33283
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку