Шаблони для роботи на уроках української літератури в 7 класі

Про матеріал

Запропоновані шаблони можуть стати альтернативою зошита з друкованою основою,оскільки, купуючи їх, треба бути дуже обережним: не всі батьки розуміють нашу ініціативу (це за їх кошт), учні заповнюють не всі сторінки: забув, був хворий, не хотілося писати….

Я за те, щоб такі зошити ( і обов'язково різних авторів, творчих колег…) були в учителя: там - море креативних ідей, задумок, підказок.. А на уроках можна використати і міні-зошит. Він має всього кілька аркушів, які можна роздрукувати на початку навчального року, отримати на флешку і роздрукувати вдома, можна зробити і доробити ксерокопію, якщо щось загубилося чи забулося, а можна і попросити на уроці й у товариша або ж працювати з ним у парі…

На уроці кожен учень сам творить свій зошит, розвиває фантазію, пригадує твір…

Перегляд файлу

Шаблони для роботи на уроках української літератури   у 7 класі

(Альтернатива зошита з друкованою основою)

         Купуючи зошити з друкованою основою,  треба  бути дуже обережним: не всі батьки розуміють нашу ініціативу (це за їх кошт), учні заповнюють не всі сторінки: забув, був хворий, не хотілося писати….

         Я за те, щоб  такі зошити ( і обов’язково різних  авторів, творчих  колег…) були в учителя:  там -  море креативних ідей, задумок, підказок.. А на уроках можна використати і міні-зошит. Він має всього кілька аркушів, які можна роздрукувати на початку навчального року, отримати на флешку і роздрукувати вдома, можна зробити і доробити  ксерокопію, якщо щось загубилося чи забулося, а можна і попросити  на уроці  й  у товариша або ж працювати з ним у парі…

       На уроці кожен учень  сам творить свій зошит, розвиває фантазію, пригадує твір…

       Пропоную кілька завдань, які можна виконати дуже швидко, маючи заготовки. Їх можна використати і для виконання домашньої роботи.

                                     №1.   Заповніть паспорт літературного твору.

                                     №2.  Заповніть паспорт літературного героя.

                                     №3.  Заповніть паспорт-таблицю поетичного твору

                                     №4. Заповніть таблицю життєпису письменника

                                    №5.  Виберіть зображення літературного героя. Виріжте його зображення, наклейте в зошит.     Виконайте одне із завдань:

  • доберіть цитати до його характеристики і запишіть поряд;
  • домалюйте речі, які він використовує;
  • розфарбуйте, відповідно до авторської характеристики;
  • домалюйте портрет;
  • складіть сенкан до характеристики;
  • допишіть ім’я його  друга, порівняйте їх, склавши  діамант;
  • допоможіть героєві знайти своїх друзів, речі, житло… , знайдіть  в тексті  рядки, що підтверджують  ваш вибір;
  • напишіть листа героєві з пропозиціями певних змін;
  • порівняйте себе і героя, знайдіть спільне і відмінне;
  • «перемістіть» героя в інший часовий вимір, переодягніть його відповідно, познайомте з роботою гаджетів  часу;
  • доберіть асоціації…

                                         №7. Складіть фанфік до твору, вибравши інші речі (житло, місце подій, іншого друга…)

                                        №6.  Впізнайте  твір, героя  за його річчю…

 

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (11).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\7.png

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\Без названия.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\3390_original.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images.png

 

 

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (7).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (7).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\36eca1abac599efbac867d2ee8f25152.jpg

      C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images.png

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (9).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\19954657b943fa3fde07d29c4ae8aff3.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (4).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images.png

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\e4d678b539fa04411dc312e14dd3431e.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\ca9143da426f5ce268e0a37540891bae.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\1046bbd4391529fe3b079c407ad12b69.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\_mg_7205web_by_blackfurya-d9kx9kx.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (13).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (3).png

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\4457d311c7cfc0137282a0b89e9f6039.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (6).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (7).jpg

Результат пошуку зображень за запитом "гори карпати"

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (8).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (9).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (7).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (7).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (14).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (8).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (15).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (6).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (10).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (7).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (8).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (9).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (11).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (16).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (17).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (13).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\Без названия (12).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (18).jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\890-flaxseeds-2.jpg

C:\Users\addmin\Desktop\скриня філолога\оформлення класу\images (15).jpg

 

Паспорт твору

 Автор

 

 

Назва твору

 

 

 

Тема, основна думка  твору

 

 

 

 

 

 

Жанр

 

 

 Найцікавіша подія

 

 

 

 

 

Герої твору + характеристика

одним словом

 

 

 

 

 

Враження  від прочитаного

 

 

 

 

Паспорт твору

 Автор

 

 

Назва твору

 

 

 

Тема, основна думка  твору

 

 

 

 

 

 

Жанр

 

 

 Найцікавіша подія

 

 

 

 

 

Герої твору + характеристика

одним словом

 

 

 

 

 

Враження  від прочитаного

 

 

 

 

 

Паспорт твору

 Автор

 

 

Назва твору

 

 

 

Тема, основна думка  твору

 

 

 

 

 

 

Жанр

 

 

 Найцікавіша подія

 

 

 

 

 

Герої твору + характеристика

одним словом

 

 

 

 

 

Враження  від прочитаного

 

 

 

 

 

Паспорт твору

 Автор

 

 

Назва твору

 

 

 

Тема, основна думка  твору

 

 

 

 

 

 

Жанр

 

 

 Найцікавіша подія

 

 

 

 

 

Герої твору + характеристика

одним словом

 

 

 

 

 

Враження  від прочитаного

 

 

 

 

 

Паспорт літературного героя

Твір, автор

 

 

Герой

 

 

Вік

 

 

Місце проживання

 

Портрет, особливі прикмети

 

Риси характеру

 

 

 

Оточення (родина, друзі, вороги)

 

Мета життя: цілі, принципи, уподобання

 

Що йому варто змінити в собі

 

Найкраща (найгірша) риса

 

Чого я в нього можу навчитися

 

 

 

Паспорт літературного героя

Твір, автор

 

 

Герой

 

 

Вік

 

 

Місце проживання

 

Портрет, особливі прикмети

 

Риси характеру

 

 

 

Оточення (родина, друзі, вороги)

 

Мета життя: цілі, принципи, уподобання

 

Що йому варто змінити в собі

 

Найкраща (найгірша) риса

 

Чого я в нього можу навчитися

 

 

 

 

Паспорт літературного героя

Твір, автор

 

 

Герой

 

 

Вік

 

 

Місце проживання

 

Портрет, особливі прикмети

 

Риси характеру

 

 

 

Оточення (родина, друзі, вороги)

 

Мета життя: цілі, принципи, уподобання

 

Що йому варто змінити в собі

 

 

 

Найкраща (найгірша) риса

 

Чого я в нього можу навчитися

 

 

 

 

Паспорт літературного героя

Твір, автор

 

 

Герой

 

 

Вік

 

 

Місце проживання

 

Портрет, особливі прикмети

 

Риси характеру

 

 

 

Оточення (родина, друзі, вороги)

 

Мета життя: цілі, принципи, уподобання

 

Що йому варто змінити в собі

 

 

 

Найкраща (найгірша) риса

 

Чого я в нього можу навчитися

 

 

 

 

       Життєпис письменника

 

 

 

 

Цікавий як людина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цікавий як митець

 

 

 

 

 

 

 

Можу запозичити собі

 

 

 

 

Отже:

 

автор цікава особистість, тому що

 

 

 

       Життєпис письменника

 

 

 

 

Цікавий як людина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цікавий як митець

 

 

 

 

 

 

 

Можу запозичити собі

 

 

 

 

Отже:

 

автор цікава особистість, тому що

 

 

 

 

 

  Життєпис письменника

 

 

 

 

Цікавий як людина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цікавий як митець

 

 

 

 

 

 

 

Можу запозичити собі

 

 

 

 

Отже:

 

автор цікава особистість, тому що

 

 

 

 

   Життєпис письменника

 

 

 

 

Цікавий як людина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цікавий як митець

 

 

 

 

 

 

 

Можу запозичити собі

 

 

 

 

Отже:

 

автор цікава особистість, тому що

 

 

 

 Паспорт  поетичного твору

Твір, автор

 

 

 

Тема

 

 

 

Художні засоби

 

 

 

 

 

 

 

Образи

 

 

 

Особисті враження

 

 

 

Паспорт поетичного твору

Твір, автор

 

 

 

Тема

 

 

 

Художні засоби

 

 

 

 

 

 

 

Образи

 

 

 

Особисті враження

 

 

 

 

 Паспорт поетичного твору

Твір, автор

 

 

 

Тема

 

 

 

Художні засоби

 

 

 

 

 

 

 

Образи

 

 

 

Особисті враження

 

 

 

 

Паспорт поетичного твору

Твір, автор

 

 

 

Тема

 

 

 

Художні засоби

 

 

 

 

 

 

 

Образи

 

 

 

Особисті враження

 

 

 

 

Паспорт  поетичного твору

Твір, автор

 

 

 

Тема

 

 

 

Художні засоби

 

 

 

 

 

 

 

Образи

 

 

 

Особисті враження

 

 

 

 

Паспорт  поетичного твору

Твір, автор

 

 

 

Тема

 

 

 

Художні засоби

 

 

 

 

 

 

 

Образи

 

 

 

Особисті враження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ігнатова Марина Василівна
    Дякую за шаблони, які стануть прекрасними помічниками для учнів.Креативно, корисно, практично!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 липня 2018
Переглядів
2182
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку