Запропоновані шаблони можуть стати альтернативою зошита з друкованою основою,оскільки, купуючи їх, треба бути дуже обережним: не всі батьки розуміють нашу ініціативу (це за їх кошт), учні заповнюють не всі сторінки: забув, був хворий, не хотілося писати….
Я за те, щоб такі зошити ( і обов'язково різних авторів, творчих колег…) були в учителя: там - море креативних ідей, задумок, підказок.. А на уроках можна використати і міні-зошит. Він має всього кілька аркушів, які можна роздрукувати на початку навчального року, отримати на флешку і роздрукувати вдома, можна зробити і доробити ксерокопію, якщо щось загубилося чи забулося, а можна і попросити на уроці й у товариша або ж працювати з ним у парі…
На уроці кожен учень сам творить свій зошит, розвиває фантазію, пригадує твір…
Шаблони для роботи на уроках української літератури у 7 класі
(Альтернатива зошита з друкованою основою)
Купуючи зошити з друкованою основою, треба бути дуже обережним: не всі батьки розуміють нашу ініціативу (це за їх кошт), учні заповнюють не всі сторінки: забув, був хворий, не хотілося писати….
Я за те, щоб такі зошити ( і обов’язково різних авторів, творчих колег…) були в учителя: там - море креативних ідей, задумок, підказок.. А на уроках можна використати і міні-зошит. Він має всього кілька аркушів, які можна роздрукувати на початку навчального року, отримати на флешку і роздрукувати вдома, можна зробити і доробити ксерокопію, якщо щось загубилося чи забулося, а можна і попросити на уроці й у товариша або ж працювати з ним у парі…
На уроці кожен учень сам творить свій зошит, розвиває фантазію, пригадує твір…
Пропоную кілька завдань, які можна виконати дуже швидко, маючи заготовки. Їх можна використати і для виконання домашньої роботи.
№1. Заповніть паспорт літературного твору.
№2. Заповніть паспорт літературного героя.
№3. Заповніть паспорт-таблицю поетичного твору
№4. Заповніть таблицю життєпису письменника
№5. Виберіть зображення літературного героя. Виріжте його зображення, наклейте в зошит. Виконайте одне із завдань:
№7. Складіть фанфік до твору, вибравши інші речі (житло, місце подій, іншого друга…)
№6. Впізнайте твір, героя за його річчю…
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
Паспорт твору
|
Паспорт твору
|
||||||||||||||||||||||||||||
Паспорт твору
|
Паспорт твору
|
Паспорт літературного героя
|
Паспорт літературного героя
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Паспорт літературного героя
|
Паспорт літературного героя
|
Життєпис письменника
|
Життєпис письменника
|
||||||||||||||||
Життєпис письменника
|
Життєпис письменника
|
Паспорт поетичного твору
|
Паспорт поетичного твору
|
||||||||||||||||||||
Паспорт поетичного твору
|
Паспорт поетичного твору
|
||||||||||||||||||||
Паспорт поетичного твору
|
Паспорт поетичного твору
|