клас, біологія
Урок № дата:
Тема:
Мета:
Дидактична: формувати цілісну систему біологічних знань, умінь і навичок шляхом вивчення даної теми та на основі міжпредметних зв’язків…………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Розвиваюча: розвивати вміння порівнювати аналізувати та установлювати причинно-наслідкові зв’язки, розвивати індивідуальні здібності дітей та забезпечувати умови їх реалізації;
Виховна: виховувати свідому дисципліну, навички толерантного спілкування, пізнавальний інтерес до вивчення біології, прививати учням бережливе ставлення до живих організмів
Формувати такі ключові компетентності: спілкування українською мовою, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрові компетентності, соціальну і громадянську компетентності, екологічну грамотність і здорове життя
Реалізовувати змістові наскрізні лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність»
Зміст уроку.
1.Мотивація навчальної діяльності
2.Актуалізація опорних знань
клас, хімія
Урок № дата:
Тема:
Мета:
Дидактична: формувати цілісну систему хімічних знань, умінь і навичок шляхом вивчення даної теми та на основі міжпредметних зв’язків……………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Розвиваюча: розвивати вміння порівнювати аналізувати та установлювати причинно-наслідкові зв’язки, розвивати індивідуальні здібності дітей та забезпечувати умови їх реалізації;
Виховна: виховувати свідому дисципліну, навички толерантного спілкування, пізнавальний інтерес до вивчення хімії, прививати учням бережливе ставлення до речовин
Формувати такі ключові компетентності: спілкування українською мовою, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрові компетентності, соціальну і громадянську компетентності, екологічну грамотність і здорове життя
Реалізовувати змістові наскрізні лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність»
Зміст уроку.
1.Мотивація навчальної діяльності
2.Актуалізація опорних знань
Природознавство, 5 клас
Урок № дата:
Тема:
Мета:
Дидактична: формувати цілісну систему біологічних знань, умінь і навичок шляхом вивчення даної теми та на основі міжпредметних зв’язків………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Розвиваюча: розвивати вміння порівнювати аналізувати та установлювати причинно-наслідкові зв’язки, розвивати індивідуальні здібності дітей та забезпечувати умови їх реалізації;
Виховна: виховувати свідому дисципліну, навички толерантного спілкування, пізнавальний інтерес до вивчення біології, прививати учням бережливе ставлення до живих організмів
Формувати такі ключові компетентності: спілкування укр мовою, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрові компетентності, соціальну і громадянську компетентності, екологічну грамотність і здорове життя
Реалізовувати змістові наскрізні лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність»
Зміст уроку.
1.Мотивація навчальної діяльності
2.Актуалізація опорних знань