Схема аналізу виховного заходу

Про матеріал
Схема аналізу виховного заходу. Поетапний аналіз проведеного заходу в позашкільній освіті.
Перегляд файлу

 Аналізу виховного заходу

Дата __________________  Час проведення______________

Виховна група:  _________________

Вихователь: _______________________________________________________________________

Тема: _____________________________________________________________________________

Форма проведення:__________________________________________________________________

Мета:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Напрямок виховної системи «Школа життєтворчості»: __________________________________________________________________________________

Компетенції, які формуються ________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Відповідність  змісту та форми проведення заходу віковій категорії дітей та їх індивідуальним особливостям______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Підготовка заходу.

Участь дітей у підготовці і проведенні заходу__________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Рівень підготовки вихователя до проведення виховного заходу

високий  __________              достатній _________                низький ____________

Наявність і змістовність плану-конспекту заходу ______________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Якість і доцільність оформлення місця проведення заходу________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Наявність обладнання, наочності_____________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Проведення заходу.

  • Організаційний етап

Точність і організованість початку заходу______________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рівень підготовки учнів до активного сприйняття інформації

високий  __________              достатній _________                низький ________________________

 

  • Мотиваційний етап (вступна частина)

Чіткість розкриття мети заходу_______________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мотивація учнів

висока  __________              достатня _________                низька _________

  • Реалізаційний етап (основна частина)

Відповідність ходу заходу його плану-конспекту

                Відповідає____________                                 Не відповідає___________

 

Оптимальність вибору методичних прийомів, використаних в ході заходу:

форми ____________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

методи ____________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

прийоми __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

Створення умов для формування особистісних якостей ___________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Створення належних санітарно-гігієнічних, естетичних умов проведення заходу, отримання правил безпеки_____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Рівень активності (ініціативності)  вихованців під час проведення заходу

високий  __________            достатній  _________                низький _________

Вплив виховного заходу на оптимізацію взаємовідносин у  дитячому колективі_____________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

  • Підсумковий етап

Ґрунтовність висновків, зроблених в ході заходу і по його завершенні, їх відповідність темі і меті заходу________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Професійна компетентність вихователя, оцінка його способів діяльності:

  • компетентність вихователя під час проведення заходу (рівень ерудиції)

висока  __________              достатня _________                низька _________

  • ступінь демократичності в спілкуванні з учнями, позитивна оцінка і підтримка успіху дітей

високий  __________            достатній  _________                низький _________

  • ступінь виразності та зрозумілості мови вихователя

висока  __________              достатня _________                низька _________

  • ступінь раціональності й ефективності використання часу

високий  __________            достатній  _________                низький _________

 Задоволеність заходом:

   з боку учнів:              висока  _______ середня _______ низька _______

   з боку педагога:             висока  _______ середня _______ низька _______

Оцінка якості заходу в цілому:

висока  __________             середня _________                низька _________

Зауваження, побажання, пропозиції ___________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дата___________            Підпис ___________________(________________)

docx
Додав(-ла)
Антонь Марина
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
1920
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку