Схема роботи з класним самоврядуванням ​ГРА «ВИБОРИНИ»

Про матеріал

Робота з класним самоврядуванням

ГРА «ВИБОРИНИ»

МЕТА. Під час гри «Виборини» виявити активність класу через органи учнівського самоврядування, змусити повірити

їх у власні сили, проявляти ініціативу у навчально – виховному процесі.

Ключові поняття: вибори, демократія, виборча комісія, лідер, бюлетень, доручення.

Перегляд файлу

ГРА  «ВИБОРИНИ»

МЕТА. Під час гри «Виборини» виявити активність класу через органи учнівського самоврядування, змусити повірити

              їх у власні сили, проявляти ініціативу у навчально – виховному процесі.

Ключові поняття: вибори, демократія, виборча комісія, лідер, бюлетень, доручення.

                                                                                    Учасники  заходу

                                                                                             КЛАС

 

                     УЧНІ                                                             ПІДГОТОВЧА РОБОТА                      КЛАСНИЙ КЕРІВНИК

Організац. засідання

Робота з літературою

Заготовка бюлетенів

Розподіл ролей

Складання  попередньої програми

Оформлення залу

Робота з інформаційними джерелами

Консультації

Контроль роботи учнів

Направляє дії учасників гри

 

 

 

 

 

 

ГРА «ВИБОРИНИ»

Організац. засідання

Робота з літературою

Заготовка бюлетенів

Розподіл ролей

Складання  попередньої програми

Оформлення залу

 

 

ХІД  ГРИ

 

 

Коментар

учителя

 

Тлумачення епіграфу

 

Розбиття учасників на групи

 

Робота в групах кандидатів

Обмін груп

(перехід)

 

Об’єднання

груп

 

Захист програм кандидатів

 

Голосування

 

 

Вітання

 

Домашнє завдання

 


ХІД  ГРИ

 

 

Зміст       гри

Дії       учасників

Коментар учителя

   Вчитель інформує учнів про початок гри згідно графіку проведення складеним РОШЖ

Тлумачення епіграфу та пояснення ключових понять

1. Вчитель   звертається   до   учнів   пояснити
   слова      Уолтера      Ліпмана       "Ознакою
   справжнього лідера є те, що він залишає у
   людях   віру   і   силу,   продовжувати   його
   справу",   які   є   епіграфом   і   записані   на
    дошці.

2. Учні      пояснюють     лексичне      значення
    ключових понять.

Розбиття учасників групи

  Вчитель розбиває учнів та гостей на 4 групи (хто якої пори року народився)

4

Робота в групах кандидатів

    Кандидати на посаду лідера кожній групі зачитують заздалегідь складені передвиборчі програми, доповнюючи їх коментатором групи та  викреслюючи негативне.

Обмін груп (перехід)

 Через певний час 2-3 хв. кандидати переходять в іншу групу, діючи так само. Таким чином, кандидати відвідують кожну групу.

Об'єднання груп та захист програм кандидатів

    Після проходження груп учасники об'єднуються, вислуховуючи кінцеві програми кандидатів.

Голосування

   Кандидати на посаду лідера залишають приміщення. Обирається лічильна комісія, роздаються бюлетені, здійснюється підрахунок голосів.

Вітання

     Здійснюється вітання кандидатів на обирання посад до РОШЖ (2 чоловіки), лідера та заступника лідера класу. Даються поради на майбутнє.

Домашнє завдання

      Підготуватися   до   обрання   лідерів   комісій учнівського самоврядування.


 

1

        

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку