Робота з класним самоврядуванням
ГРА «ВИБОРИНИ»
МЕТА. Під час гри «Виборини» виявити активність класу через органи учнівського самоврядування, змусити повірити
їх у власні сили, проявляти ініціативу у навчально – виховному процесі.
Ключові поняття: вибори, демократія, виборча комісія, лідер, бюлетень, доручення.
ГРА «ВИБОРИНИ»
МЕТА. Під час гри «Виборини» виявити активність класу через органи учнівського самоврядування, змусити повірити
їх у власні сили, проявляти ініціативу у навчально – виховному процесі.
Ключові поняття: вибори, демократія, виборча комісія, лідер, бюлетень, доручення.
Учасники заходу
КЛАС
УЧНІ ПІДГОТОВЧА РОБОТА КЛАСНИЙ КЕРІВНИК
Організац. засідання |
Робота з літературою |
Заготовка бюлетенів |
Розподіл ролей |
Складання попередньої програми |
Оформлення залу |
Робота з інформаційними джерелами |
Консультації |
Контроль роботи учнів |
Направляє дії учасників гри |
ГРА «ВИБОРИНИ»
Організац. засідання |
Робота з літературою |
Заготовка бюлетенів |
Розподіл ролей |
Складання попередньої програми |
Оформлення залу |
ХІД ГРИ
Коментар учителя
|
Тлумачення епіграфу
|
Розбиття учасників на групи
|
Робота в групах кандидатів |
Обмін груп (перехід)
|
Об’єднання груп
|
Захист програм кандидатів
|
Голосування
|
Вітання
|
Домашнє завдання
|
ХІД ГРИ
Зміст гри |
Дії учасників |
Коментар учителя |
Вчитель інформує учнів про початок гри згідно графіку проведення складеним РОШЖ |
Тлумачення епіграфу та пояснення ключових понять |
1. Вчитель звертається до учнів пояснити
2. Учні пояснюють лексичне значення |
Розбиття учасників групи |
Вчитель розбиває учнів та гостей на 4 групи (хто якої пори року народився) |
4 Робота в групах кандидатів |
Кандидати на посаду лідера кожній групі зачитують заздалегідь складені передвиборчі програми, доповнюючи їх коментатором групи та викреслюючи негативне. |
Обмін груп (перехід) |
Через певний час 2-3 хв. кандидати переходять в іншу групу, діючи так само. Таким чином, кандидати відвідують кожну групу. |
Об'єднання груп та захист програм кандидатів |
Після проходження груп учасники об'єднуються, вислуховуючи кінцеві програми кандидатів. |
Голосування |
Кандидати на посаду лідера залишають приміщення. Обирається лічильна комісія, роздаються бюлетені, здійснюється підрахунок голосів. |
Вітання |
Здійснюється вітання кандидатів на обирання посад до РОШЖ (2 чоловіки), лідера та заступника лідера класу. Даються поради на майбутнє. |
Домашнє завдання |
Підготуватися до обрання лідерів комісій учнівського самоврядування. |
1