Тема: Шкільні предмети.
Мета:
-
практична: удосконалювати навички вживання лексичних одиниць на тему «Шкільні предмети» , «Числа від 1 до 5» , «Кольори» в усному мовленні, формувати навички вживання граматичних структур «What’ s this? », « It’s a pen…», розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення..
-
освітня: розширити словниковий запас учнів;
-
розвивальна: розвивати мовну здогадку, фонематичний слух, ефективно співпрацювати під час парної роботи;
-
виховна: виховувати бережливе ставлення до шкільних речей, ввічливість та доброзичливість у взаємовідносинах між учнями, цікавість дітей до творчої роботи.
Очікуваний результат уроку: учні вмітимуть називати шкільні предмети, числа від 1 до 5, кольори , відповідати на запитання , розповідати про шкільні предмети.
Інтегровані змістові лінії: громадянська відповідальність.
Дидактичні матеріали: дидактичний матеріал, флеш-картки , презeнтація, робочий зошит.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
-
Організаційний момент.
-
Привітання.
Hello, my dear little friends. I am glad to see you. Let’s begin our English lesson.
Look at the board and sing “How are you , kids?”
-
Активізація мовленнєвої діяльності.
-
Фонетична зарядка.
-
We have lots of letters, let’s sing about some of them.
(A is for apple, (e e ) apple
B is for bear, (b b ) bear…..)
-
Мовленнєва зарядка.
-
Numbers. Let’s count from 1 to 5. (What number is missing?)
-
Colours. Name the colour.(Flash cards).
-
Presentation. Numbers and colours.
Number one is red. (Let’s find red colour and tick it).
-
Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
-
I see you are remember these colours, it’s great.
-
Take a pencil case and sing a song “What’s this?
-
Today we’ll repeat school subjects.
-
Узагальнення і систематизація знань.
-
Look at the board and say What’s this? - It’s a pen. – What colour is it? (It’s a pencil. It’s blue. It’s a ruler. It’s a book. It’s a rubber).
-
Робота з підручником.
-
Listen, point and say. (What’s this? - It’s a desk. What colour is it? – It’s green).
-
Робота в робочому зошиті.
-
Підсумок уроку.
-
Let’s find in your pencil case and show me a ruler, a pen, a rubber, a book, a pencil.
-
Time is up. Stand up and sing a song. Good bye.