Шкільні предмети. Smart Junior1

Про матеріал
Розробка уроку за темою "Шкільні предмети". За підручником Smart Junior 1. відповідно вимог НУШ
Перегляд файлу

Тема: Шкільні предмети.

Мета:

  • практична: удосконалювати навички вживання лексичних одиниць на тему «Шкільні предмети» , «Числа від 1 до 5» , «Кольори» в усному мовленні,  формувати     навички    вживання     граматичних    структур «Whats this? »,       « Its a pen…», розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення..
  • освітня: розширити  словниковий запас учнів;
  • розвивальна: розвивати мовну здогадку, фонематичний слух, ефективно співпрацювати під час парної роботи;
  • виховна: виховувати бережливе ставлення до шкільних речей, ввічливість та доброзичливість у взаємовідносинах між учнями, цікавість дітей до творчої роботи.

Очікуваний результат уроку: учні вмітимуть називати шкільні предмети,  числа від 1 до 5, кольори , відповідати на запитання , розповідати про шкільні предмети.

Інтегровані змістові лінії: громадянська відповідальність.

Дидактичні матеріали: дидактичний матеріал, флеш-картки , презeнтація, робочий зошит.

Тип уроку: комбінований.

 

 Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  1. Привітання.

Hello, my dear little friends. I am glad to see you. Let’s begin our English lesson.

Look at the board and sing “How are you , kids?” 

  1. Активізація мовленнєвої діяльності.

 

  1. Фонетична зарядка.
  • We have lots of letters, let’s sing about some of them.

(A is for apple, (e e ) apple

B is for bear, (b b ) bear…..)

 

 

 

  1. Мовленнєва зарядка.

 

  • Numbers. Let’s count from 1 to 5. (What number is missing?)
  • Colours. Name the colour.(Flash cards).
  • Presentation. Numbers and colours.

Number one is red. (Let’s find red colour and tick it).

 

  1. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

 

  • I see you are remember these colours, it’s great.
  • Take a pencil case and sing a song “What’s this?
  • Today we’ll  repeat school subjects.

 

  1. Узагальнення і систематизація знань.

 

  • Look at the board and say What’s this? -  It’s a pen. – What colour is it? (It’s a pencil. It’s blue. It’s a ruler. It’s a book. It’s a rubber).

 

  • Фізкультхвилинка

 

  1. Робота з підручником.

 

  • Listen, point and say. (What’s this? - It’s a desk. What colour is it? – It’s green).

 

  1. Робота в робочому зошиті.

 

  • Trace and colour.

 

  1. Підсумок уроку.

 

  • Let’s find in your pencil case and show me a ruler, a pen, a rubber, a book, a pencil.
  • Time is up. Stand up and sing a song. Good bye.