Тема: Сімейні фотографії.
Мета:
Практична мета: повторити та систематизувати раніше вивчений лексичний та граматичний матеріал, удосконалити вміння учнів уживати граматичні структури в діалогічному та монологічному мовленні; повторити та закріпити знання числівників від 1 до 10; практикувати у читанні; розвивати навички письма.
Освітня мета: збільшення активного та пасивного словника дитини.
Розвиваюча мета: розвивати уяву учнів в умовах гри, роботи в парах; розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову); розвивати мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички імітації.
Виховна мета: виховувати почуття ввічливості, культуру мовлення; виховувати самостійність.
Обладнання: підручник, зошит з друкованою основою , мультимедійний та аудіосупровід, конструктор Lego «Шість цеглинок», флешкартки, фотографії.
Хід уроку
І. Початок уроку. Організація класу.
1. Привітання та повідомлення теми уроку
- Good morning, children!
- Good morning,good morning!
Good morning to you.
Good morning,good morning!
I am glad to see you!
- I am glad to see you, too, children. Sit down, please. Today we having an unusual lesson . Many guests are visiting us. Dear guests, we are glad to welcome to our English lesson. Today we have our lesson on our topic «Family photos».During our lesson we’ll act the dialogue, play games, read and write. We revise the songs and the poems which we learnt. Every task will be a game. Let’s start our lesson.
2. Фонетична зарядка
a) Повторення алфавіту. «ABC song».
b) Гра «Оживи букву». Використання конструктора Lego.
- Children, we will use Lego. Show me, please. letter O,M, A, C,N. Good job!
ІІ. Основна частина уроку
1. Повторення вивченого матеріалу
а) Гра « Repeat, if it is true»
На дошці розміщено флешкартки з лексичними одиницями, які вивчалися на попередніх уроках. Завдання учнів повторити слово, якщо малюнок збігається з вимовою слова.
- Are you ready? Ok, start!
b) Доповни « Fox`s family tree»
На дошці зображено родинне дерево Fox. Завдання учнів записати членів її родини.
2. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок читання.
- У лисички Fox, також є дідусь і бабуся. А у вас є дідусі та бабусі? (Так,є)
- А Вам цікаво як англійською мовою ми називаємо наших рідних дідусів та бабусь? (Так)
- Тоді подивіться на дошку та підготуйте словники.
(До зображення дідуся і бабусі вчитель прикріплює слова «grandfather» та «grandmother»)
- Давайте прочитаємо та прослухаємо правильну вимову (Аудіосупровід)
- Ok, take your vocabulary and write new words.
3. Пальчикова гімнастика « Family songs»
4. Робота з підручником
a) Гра « Yes or No». Розвиток навичок письма.
- Open your book, please, page 31 ex.2 and open your exercise book. Let`s play game «Yes or No».
1. Is this a father? (No)
2. Is this a brother? (Yes)
3. Is this a grandmother? (Yes)
4. Is this a grandfather? ( No)
Запис відповідей у зошити.
b) Введення граматичного правила.
- А для того,щоб уточнити хто із членів сім’ї зображений на фото чи намальований на аркуші ми використовуємо спеціальне запитання « Is that your…?» і маємо два варіанти відповіді «Yes,it is та No,it isn`t». Давайте потренуємося.
c) Відпрацювання граматичного правила.
- Take your family photos and make a circle.
Лисичці Fox теж цікаво роздивитись членів вашої родини і поставити вам кілька запитань, тому будьте уважні. Вчитель ставить відповідні запитання учням стосовно членів їхніх родин. Завдання учнів правильно відповісти на запитання.
ІІІ. Заключна частина
1. Повторення вивчених слів (завдання на дошці)
2. Руханка « Marshmello Dance»
- Ok, you were very good pupils. Lesson is over. Good bye, children.
- Good bye, teacher!