Школа в умовах війни: особливості особистісно орієнтованого навчання

Про матеріал
Під час освітнього процесу особлива увага має бути приділена психологічній підтримці школярів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Школа в умовах війни: особливості особистісно орієнтованого навчання. Калініченко В. О. вчитель трудового навчання та технологій Комунальний заклад «Козачолопанський ліцей»

Номер слайду 2

В Україні з 24 лютого 2022 року очне навчання здобувачів освіти стало неможливе, тому в умовах війни дистанційне навчання стало єдиною доступною формою в системі освіти.

Номер слайду 3

Відповідно до Закону України «Про освіту» статті 571 щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації, зазначено, що здобувачам освіти, які в умовах воєнного стану, в Україні чи окремих її місцевостях, оголошених у встановленому порядку були вимушені змінити місце проживання, місце навчання, незалежно від місця їх проживання (перебування) на час особливого періоду гарантується організація освітнього процесу в дистанційній формі або в будь-якій іншій формі, що є найбільш безпечною для його учасників.

Номер слайду 4

З метою забезпечення якісного освітнього процесу в дистанційній формі МОН України було реалізовано низку важливих заходів:впроваджено електронну платформу «Всеукраїнська школа онлайн»;запущено систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів;школи приєднано до системи АІКОМ (електронні щоденники та журнали) тощо

Номер слайду 5

Це освітній процес, у центрі якого перебуває особистість учня, а вчитель виконує роль наставника, партнера та авторитета. Це освіта, яка розкриває особистий досвід учня і спирається на нього, враховує його мотиви, цілі, світогляд і світосприйняття. Особистісно орієнтоване навчання

Номер слайду 6

Способи його впровадження в умовах війнипосильне навантаження та дозованість інформаціїформувальне оцінювання, самооцінювання та взаємооцінювання з прозорими критеріямиможливість вибору діяльності, самостійного планування та пошуку інформаціїадекватні нетипові навчальні ситуаціїрізноманітні методи та інструментиінтеграцію навчальних предметіввідповідність програми реаліям навчання

Номер слайду 7

Особлива увага під час освітнього процесу має бути приділена психологічній підтримці школярів, їхньому фізичному та емоційному стану. Це можна зробити за допомогою створення ситуацій успіху, налагодження довіри у взаєминах, постійної комунікації з батьками. Для цього важливо спілкуватися та відповідати на запитання школярів, говорити про те, що вони відчувають та обговорювати їхні емоції, робити важливі справи разом та допомагати дитині бути корисною.

Номер слайду 8

Як говорити з дітьми про війну. Виходячи з цього, краще надавати інформацію відповідно до віку школярів та дбати, щоб вона їх не ретравмувала, виховувати медіагігієну та медіаграмотність й слідкувати за їхнім станом під час такої розмови. Найперше, що слід усвідомити та донести: Війна - це ненормальна ситуація. Будь-які емоційні реакції на ненормальну ситуацію є нормальними (плач, сміх, апатія, ступор і т.д.)Війна - це травма, яку діти також переживають.

Номер слайду 9

Мета дистанційного навчання під час війни – це не тільки набуття і засвоєння предметних знань, а й психологічна підтримка, просте спілкування. Надайте дитині підтримку, відчуття єднання, близькості, згуртованої спільноти.

Номер слайду 10

Дякую за увагу

pptx
Пов’язані теми
Технології, Презентації
Додано
20 травня
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку