П двищенню ефективност якост навчання здобувач в осв ти сприяють модерн зац я новац йних напрям в
навчання,нетипових метод в навчання так як :Ігров технолог ї
Щоб пдвищити яксть навчання у здобувачв освти
Активно працюю над розробкою та використанням у навчально-виробничому
процес презентацй до уроку, навчальних
фльмв, розробок та застосування комп’ютерних теств, також впроваджую елементи грових технологй, проєктного навчання.
Пд час вдпрацювання нового матералу разом з учнями складаємо пазли або ребуси, пов’язан з тематикою заняття, використовую рефлексю.
Основна мета навчання –удосконалити профес йну п дготовку здобувач в осв ти. Досягти ц єї мети можна, впроваджуючи так форми й методи навчання:
Одним з методв є -проєктна дяльнсть. Навчання дає змогу виршувати низьку завдань: формування творчого мислення , забезпечення розвитку
самостйност та нцативи учнв, використання отриманих знань у розв’язанн
практичних завдань.
Творчий проєкт «Кенд бар»
Здобувач осв ти з профес ї «Кухар,
Когдитер» групи 4-К продемонстрували свої знання, ум ння та навички з
оформлення стол в «День народження»,
«Свято випускника» та приготування кондитерськ х вироб в ( капкейки, кей
попси, багатошарове желе, мб рне печиво, еклери, торти, лимонад)
Для пдвищення якост на уроц виробничого навчання використовую:
мультимед йн технолог ї на уроках виробничого навчання;
розробка та використання комп’ютерних тест в;
Застосування штучного нтелекту
“Симулятори” використання веб-технолог й для
орган зац ї мережевої взаємод ї педагог в та учн в.
ОНЛАЙН-ТЕСТИ
Вдходячи вд традицйного проведення уроку пдвищується зацкавленсть учнв та працездатнсть
Пдвищую ефективнсть уроку через творч завдання . Учн складають пазли,кросворди.Сам створюють елементи оформлення страв.
Але до завдань такого роду пдходжу диференцйовано,тому що не кожному учнев воно пд силу
www.reallygreatsite.com