КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – СКЛАДНЕ Й БАГАТОРІВНЕВЕ ЯВИЩЕ.
ПЕРЕД ЛЮДИНОЮ Є ТРИ ШЛЯХИ ДО ПІЗНАННЯ :
ШЛЯХ МИСЛЕННЯ – НАЙБІЛЬШ БЛАГОРОДНИЙ,
ШЛЯХ НАСЛІДУВАННЯ – НАЙБІЛЬШ ЛЕГКИЙ,
ШЛЯХ ОСОБИСТОГО ДОСВІДУ –
НАЙБІЛЬШ ВАЖКИЙ.
ШЛЯХИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХМАТЕМАТИКИ
Номер слайду 2
ЩОБ НЕ ПЕРЕТВОРИТИ ДИТИНУ В СКЛАД ЗНАНЬ, В КОМОРУ ФОРМУЛ ТА ПРАВИЛ НЕОБХІДНО ВЧИТИ ЙОГО МИСЛИТИ. В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ
Номер слайду 3
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – СКЛАДНЕ Й БАГАТОРІВНЕВЕ ЯВИЩЕ.
Номер слайду 4
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – ЦЕ КОМПЛЕКС МИСЛЕННЄВИХ ОПЕРАЦІЙ, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ ЗДАТНІСТЮ ЛЮДИНИ: АНАЛІЗУВАТИ, ПОРІВНЮВАТИ, СИНТЕЗУВАТИ, ОЦІНЮВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З БУДЬ-ЯКИХ ДЖЕРЕЛ;БАЧИТИ ПРОБЛЕМИ, СТАВИТИ ЗАПИТАННЯ;ВИСУВАТИ ГІПОТЕЗИ ТА ОЦІНЮВАТИ АЛЬТЕРНАТИВИ;РОБИТИ СВІДОМИЙ ВИБІР, ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ ТА ОБҐРУНТОВУВАТИ ЙОГО.
Номер слайду 5
ВИКЛи. КОСМИСЛЕННЯРЕФЛЕКсіЯСТРУКТУРА УРОКУ З РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ.
Номер слайду 6
ВИКЛИКАКТУАЛІЗАЦІЯАКТИВІЗАЦІЯ УЧНЯФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОГО ІНТЕРЕСУ ПОРАДА: ПІД ЧАС УРОКУ З РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ДОЦІЛЬНО, АБИ ВЧИТЕЛЬ НАДАВАВ СЛОВО УЧНЯМ, А САМ ГОВОРИВ ЯКОМОГА МЕНШЕ. ВІН МАЄ БУТИ ПРОВІДНИКОМ, СТИМУЛЮВАТИ УЧНІВ ДО РОЗДУМІВ, УВАЖНО ВИСЛУХОВУВАТИ ЇХНІ МІРКУВАННЯ.
РЕАЛІЗАЦІЯ (ОСМИСЛЕННЯ)ОТРИМАННЯ НОВОЇ ІНФОРМАЦІЇОСМИСЛЕННЯ НОВОЇ ІНФОРМАЦІЇСПІВСТАВЛЕННЯ НОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ З ВЛАСНИМИ ЗНАННЯМИ.
Номер слайду 9
РОБОТА В ПАРАХ ТА МАЛИХ ГРУПАХКАРТА ПОНЯТЬОПОРНІ СЛОВА ПРИЙОМ “ АЖУРНА ПИЛКА “
Номер слайду 10
АСОЦІАТИВНИЙ КУЩЗАЙМИ ПОЗИЦІЮФІШ – БОУНСАМООЦІНЮВАННЯРЕФЛЕКСІЯ АБО ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ
Номер слайду 11
ПЕРЕД ЛЮДИНОЮ Є ТРИ ШЛЯХИ ДО ПІЗНАННЯ : ШЛЯХ МИСЛЕННЯ – НАЙБІЛЬШ БЛАГОРОДНИЙ, ШЛЯХ НАСЛІДУВАННЯ – НАЙБІЛЬШ ЛЕГКИЙ, ШЛЯХ ОСОБИСТОГО ДОСВІДУ – НАЙБІЛЬШ ВАЖКИЙ.