Сім'я і друзі Vocabulary and Listening Lesson

Про матеріал
Повторення та активізаці ЛО з теми "Риси характеру" та уведення їх в усне мовлення, розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення, розвиток мовної здогадки, розвивати комунікативні навички у учнів та вміння працювати в парі або групі, розвиток навичок сприймання інформації на слух.
Перегляд файлу

Unit 1. It's Your Life

Lesson 1. Family and Friends

Урок 5 (1). Сім'я і друзі

Vocabulary and Listening  Lesson

 

Мета уроку: повторення та активізаці  ЛО з теми "Риси характеру" та уведення  їх в усне мовлення, розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення, розвиток мовної здогадки, розвивати комунікативні навички у учнів та вміння працювати в парі або групі, розвиток навичок сприймання інформації на слух.

Очікувані результати: учні можуть розрізнити позитивні та негативні риси характеру, можуть описати людину, можуть пояснити значення нових слів.

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

T.: Today we start to learn a new topic about our family and friends. We will speak about traits of character and health.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНІ УРОКУ

2.1 Warming Up

Teacher: Here you have а short poem. Read and complete  the sentences with the names of the countries. First, let’s read the new words under the poem.

Don’t cry bitterly and go to_______________________

Don’t miss your chance and go to__________________

Take your pen and go to _________________________

Buy some cheese and go to _______________________

 

Use these words: France [ fra:ns],    Japan [dзə'pæn],   Italy[ 'ıtəlı],  Greece[gri:s].

New words: bitterly['bıtəlı]- гірко; miss the chance [t a:ns]-втратитишанс

Answers: 1) Italy, 2) France, 3) Japan, 4) Greece

Teacher: Let’s read altogether, and then read it one by one.  Thank you. Well done, children.

 

2.3. Пояснення нового матеріалу

Vocabulary Presentation

reliable

understanding

sociable

ambitions

honest

lazy

strict

friendly

complaining

fair

amusing

kind

helpful

overprotective

jealous

pessimistic

надійний

розуміючий

товариський

амбіційний

чесний

ледачий

суворий

доброзичливий

плакса

справедливий

кумедний

добрий

корисний

гіперопікун

ревнивий

песимістичний

 

Учні працюють всім класом. Учитель показує картки зі словами (див. додаток лексика), учні дають ключові фрази, що б пояснювали це слово. Наприклад:

a lazy person - doesn’t like work, not hardworking, likes to do nothing etc.

 

Роздаємо учням картки зі словами( картки у дітей можуть повторюватись, головне, кожен в класі отримує сою картку зі словом - див. додаток  лексика):

reliable

 

understanding

 

sociable

 

ambitions

 

Учні повинні згрупуватися в позитивні та негативні риси.

- групуються на синоніми

- групуються на антоніми

- пояснюють слово, що в них є

- учитель читає пояснення, учні міркують, про кого йде мова

- учні говорять, чи відноситься ця риса характеру до них та чому.

 

Вправа 3 на сторінці 18

Учні виконують самостійно

 

2.4. Аудіювання

Вправа 1 на сторінці 19

Учні слухають діалоги та доповнюють інформацією речення. Обговорення прослуханого.

Друге прослуховування - учні знаходять усі прикметники та називають їх.

 

Вправа 3 на сторінці 20 - 21

Самостійне виконання

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

3.1. Підведення підсумків.

Підбиття балів у учасників команд.

3.2. Рефлексія

Що сподобалось на уроці?

3.3. Домашнє завдання.

 

 

 

docx
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку