Unit 1. It's Your Life
Lesson 1. Family and Friends
Урок 5 (1). Сім'я і друзі
Vocabulary and Listening Lesson
Мета уроку: повторення та активізаці ЛО з теми "Риси характеру" та уведення їх в усне мовлення, розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення, розвиток мовної здогадки, розвивати комунікативні навички у учнів та вміння працювати в парі або групі, розвиток навичок сприймання інформації на слух.
Очікувані результати: учні можуть розрізнити позитивні та негативні риси характеру, можуть описати людину, можуть пояснити значення нових слів.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
T.: Today we start to learn a new topic about our family and friends. We will speak about traits of character and health.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНІ УРОКУ
2.1 Warming Up
Teacher: Here you have а short poem. Read and complete the sentences with the names of the countries. First, let’s read the new words under the poem.
Don’t cry bitterly and go to_______________________
Don’t miss your chance and go to__________________
Take your pen and go to _________________________
Buy some cheese and go to _______________________
Use these words: France [ fra:ns], Japan [dзə'pæn], Italy[ 'ıtəlı], Greece[gri:s].
New words: bitterly['bıtəlı]- гірко; miss the chance [t a:ns]-втратитишанс
Answers: 1) Italy, 2) France, 3) Japan, 4) Greece
Teacher: Let’s read altogether, and then read it one by one. Thank you. Well done, children.
2.3. Пояснення нового матеріалу
Vocabulary Presentation
reliable understanding sociable ambitions honest lazy strict friendly complaining fair amusing kind helpful overprotective jealous pessimistic |
надійний розуміючий товариський амбіційний чесний ледачий суворий доброзичливий плакса справедливий кумедний добрий корисний гіперопікун ревнивий песимістичний
|
Учні працюють всім класом. Учитель показує картки зі словами (див. додаток лексика), учні дають ключові фрази, що б пояснювали це слово. Наприклад:
a lazy person - doesn’t like work, not hardworking, likes to do nothing etc.
Роздаємо учням картки зі словами( картки у дітей можуть повторюватись, головне, кожен в класі отримує сою картку зі словом - див. додаток лексика):
reliable
|
understanding
|
sociable
|
ambitions
|
Учні повинні згрупуватися в позитивні та негативні риси.
- групуються на синоніми
- групуються на антоніми
- пояснюють слово, що в них є
- учитель читає пояснення, учні міркують, про кого йде мова
- учні говорять, чи відноситься ця риса характеру до них та чому.
Вправа 3 на сторінці 18
Учні виконують самостійно
2.4. Аудіювання
Вправа 1 на сторінці 19
Учні слухають діалоги та доповнюють інформацією речення. Обговорення прослуханого.
Друге прослуховування - учні знаходять усі прикметники та називають їх.
Вправа 3 на сторінці 20 - 21
Самостійне виконання
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
Підбиття балів у учасників команд.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.