Сім'я. Звуки [с],[с’]. Букви Сс.

Про матеріал
Ознайомлення учнів з буквою «С» та її звуковим значенням; продовжити формувати вміння виконувати аналітичні та синтетичні вправи зі звуками; вчити читати склади та слова з буквою, що вивчається, розвивати фонематичний слух, уміння аналізувати та порівнювати, формувати мотивацію до читання, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до книжок та любов до рідних.
Перегляд файлу

ТЕМА. Сім’я. Звуки [с],[с’]. Букви Сс.

МЕТА: ознайомити учнів з буквою «с» та її звуковим значенням; продовжити формувати вміння виконувати аналітичні та синтетичні вправи зі звуками; вчити читати склади та слова з буквою, що вивчається, розвивати фонематичний слух, уміння аналізувати та порівнювати, формувати мотивацію до читання, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до книжок та любов до рідних.

  • формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя; математичну; соціальну, громадську, природничу.
  • Освітні галузі: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережувальна, природнича.

Обладнання:, комп’ютер, проектор, повітряна кулька, пазли «Сім’я», предметні малюнки, картки складів, обручі.

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційний момент

Пролунав та змовк дзвінок,

Починається урок

Любі дітки, всі тихенько сіли

Працювати захотіли?

На перерві відпочили?

Ну ж бо, будьмо працювати,

Щоб настрій гарний мати.

ІІ Артикуляційна гімнастика

Уявіть, що ви надуваєте кульку (дують та розводять руки, як при надуванні) , а тепер звуком та рухами покажіть, як кулька здувається. А тепер плеснемо в долоні – кулька лопнула.

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

Ви свої кульки лопнули, а ось у мене залишилася, давайте подивимося, що принесла  нам ця кулька?

Це пазли, якщо ви зберете частинки за номерами від 1 до 10, то побачите, підказку до теми нашого уроку.

Робота в групах

ЗБИРАЮТЬ КАРТИНКУ СІМ’Ї

Що ми бачимо? Так сім’я

У вас на партах лежать картинки із зображенням членів родини. Вам потрібно за допомогою цеглинок скласти складові моделі слів, зображення яких ви бачите на малюнку.

ІV. Повідомлення теми і завдань

Як і кожна родина, ця сім’я має прізвище. (Прошу прочитати учня, який вже вміє читати)

ЦЕ СІМ’Я СИДОРЕНКО

Як ви вважаєте, які звуки ми будемо досліджувати на уроці?

V. Вивчення нового матеріалу

1. Виділення звука

Який перший звук ми чуємо в прізвище?

Звук [с] який? Як позначити?

Це тато родини Сидоренко, його ім’я так само починається на звук [с].

САШКО,

А тепер давайте ще раз промовимо, це важливе для кожного слово – СІМ’Я.

Яким звуком починається?

Який він?

2. Гра «Твердий-м’який»

Тато Сашко приготував для вас завдання

Я буду називати слова, а ви визначати, з якого звука твердого чи м’якого починається слово.

Твердий – синя цеглинка; м’який – зелена

СОМ, СЛОН, СІК, СОВА, СІНО, САД.- скласти звукову схему слова за вибором.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

3. Гра «Збери валізу»

Ми відпочили, і сім’я Сидоренків зібралися завтра їхати у подорож до міста Суми (показати на карті)

Ми повинні допомогти зібрати валізу донечці Софійці.

У вас є картки із зображенням різних предметів, та до валізи можна покласти лише ці предмети, в назві яких є звуки [С], [С’] (на початку, в середині або в кінці слова)

4. Знайомство з буквою

Звуки С-С’ позначаються буквою С. На що схожа ця буква?

5. Гра «Знайди букву»

Синочок Семен також навчається в 1 класі і вивчає букву С. Він отримав від вчительки таке завдання, на картці знайти та закреслити або обвести всі букви С. Потім порахувати кількість і записати поряд із страусом.

https://childdevelop.com.ua/worksheets/2082/

6. Гра «Бабусина киця»

А ось і бабуся Серафіма зі своєю улюбленицею Сімочкою.

Подивиться, що для нас приготувала кішечка.

Читання складів

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Вырезка экранаМама Світлана займається фітнесом і пропонує приєднатися до неї. Я роздаю вам картки із складами, вам потрібно встати біля обруча, в якому є карта з таким самим записом та виконати вправу, зображену на малюнку.

7. Робота з букварем

Найголовніший читач родини – дідусь Степан. Він любить читати газети, журнали, книжки. Давайте, і ми почитаємо буквар.

8. Робота з прислів’я

Яка сім’я Сидоренко?

Як ви розумієте прислів’я «В дружній родині і в холод тепло».

VI.Рефлексія

Родина Сидоренко і вам бажає бути дружніми, ніколи не сваритися, не битися.

Давайте пригадаємо, які звуки вивчали? Які вони? Назвіть слова з цими звуками. Якою буквою позначаються ці звуки?

Це дерево посадив дідусь Степан. Це дерево рішень. Ви повинні визначити, як працювали на уроці.

Гарно і все зрозумів – Яблуко

Добре (трішки помилявся ()- Квіточка

Зовсім нічого не зрозумів(ла) – Листочок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смотреть исходное изображениеСмотреть исходное изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смотреть исходное изображение

Смотреть исходное изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СА

СУ

СИ

СІ

СО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смотреть исходное изображениеСмотреть исходное изображение

 

 

 

Смотреть исходное изображение

 

Смотреть исходное изображение

 

 

 

 

 

 

Смотреть исходное изображение

Смотреть исходное изображение

 

 

 

 

Смотреть исходное изображение

 

Смотреть исходное изображение

 

Смотреть исходное изображениеСмотреть исходное изображение 

docx
Додано
12 березня 2023
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку