Затверджую
Директор назва школи
______________ П.І.Б.
Індивідуальний навчальний план
з «алгебри»
Учениці/учня 8 класу П.І.Б.,
Яка/який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
Повторення і узагальнення матеріалу 7 класу. Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (24 год) Степінь із цілим показником та його властивості. Стандартний вигляд числа. Раціональні вирази. Раціональні дроби. Основна властивість раціонального дробу. Арифметичні дії з раціональними дробами. Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. Функція y=k/x, її графік і властивості. Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
|
Консультація з розділу: «Раціональні вирази» |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «Раціональні вирази» |
|
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (10 год) Функція y = x2, її графік і властивості. Арифметичний квадратний корінь. Властивості арифметичного квадратного кореня. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа.Функція , її графік і властивості. Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; |
|
Консультація з розділу: «Квадратні корені. Дійсні числа»
|
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (16 год) Квадратні рівняння.Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач. Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач.
|
|
Консультація з розділу : «Квадратні рівняння». |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «Квадратні рівняння» |
|
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу. Раціональні вирази. Множення і ділення дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів. Квадратні корені. Дійсні числа. Квадратні рівняння. |
|
Підсумкова контрольна робота за 8 клас |
|