"Симфонія життя. Сценарій випускного вечора в музичній школі "

Про матеріал
Сценарій на випускний вечір в музичній школі. "Симфонія життя". Цікавий креативний сценарій з концертними виступами учнів
Перегляд файлу

Сценарій випускного вечора в музичній школі

Доброго дня, шановні випускники та викладачі!

Ось і настало довгоочікуване свято, до якого ви, дорогі випускники, йшли хтось 8 років, а хтось – 6. Це були роки наполегливої праці. Але це були і роки досягнень, і роки насолоди від спілкування з прекрасним мистецтвом – музикою, живописом. Позаду екзамени і концерти, успіхи і перемоги. Вчора ви – учні, сьогодні – випускники.

Кожний проміжок часу в житті людини схожий на частину великої симфонії під назвою «ЖИТТЯ», яку ми всі пишемо власноруч. І якою вона вийде залежить від багатьох факторів: від того, які вчителі вам зустрілися, друзі, від того, які ВИ закладали зусилля в створенні своєї долі. І сьогодні, можливо, у вашому серці вирують  сотні відтінків людських почуттів: і радість, і збентеження, і хвилювання, і сум, бо сьогоднішній випускний вечір стане останнім акордом частини вашої особистої симфонії «Життя» під назвою «…………. дитяча музична школа №……»!

  1.     Муз.номер

Сьогодні все буде «як по нотах». Пригадайте, коли ви знайомилися з симфоніями відомих композиторів, то дізналися, що кожна частина великого симфонічного твору має певну форму. Так само, як і картина теж має свою композицію і послідовність написання.

Найскладнішою та найактуальнішою в усі часи формою у музиці є … (сонатна). Вона надає можливість поєднати різноманітний матеріал, розкрити внутрішній потенціал основних тем і піддати їх різнобічним перетворенням. Навіть художники намагалися візуалізувати цю форму (лит. М.Чюрльоніс «Соната весни»).

Іноді сонатна форма починається вступом. Відчуваючи потяг до творчості (хтось до гри на музичному інструменті, хтось – до живопису), маленькими дітлахами ви прийшли в музичну школу і наповнили її звуками та прикрасили фарбами. Давайте це пригадаємо…

  1. ФОТОШОУ «Дитинство».

Перший розділ сонатної форми – ЕКСПОЗИЦІЯ.  Вона представляє головних дійових осіб. Головна партія - спеціальність. Улюблений, омріяний музичний інструмент. Пригадайте, як ви тремтливо і обережно торкалися інструменту, який щойно придбали батьки. Яке щастя ви відчували! …. А наші художники… Пам`ятаєте? З яким захопленням ви тримали новенькі фарби та пензлики? Чи зберегли ви це відчуття? Саме такі емоції прикрашають наше життя. Намагайтеся не втрачати їх! Не перетворюйте дива в буденність, звикаючи до них. Вмійте в дрібницях знаходити щось нове і позитивне. Дивіться на явища з різних точок зору. Художники, пригадайте серію картин Клода Моне «Руанський собор». А в музиці це можна порівняти з варіаціями на тему.

  1. Муз.номер

Музично-теоретичні предмети, хор, ансамбль, оркестр, загальне фортепіано – побічна партія. Пам`ятаєте? Побічна партія так називається не тому, що вона має другорядне значення, а тому, що вона звучить в побічній тональності. ГП і ПП – це невід`ємні складові теми сонатної форми, без взаємодії яких драматичний розвиток неможливий. Так само неможливо стати різнобічним музикантом, якщо не вивчати теорію музики, музичну літературу, не співати в хорі, не грати в ансамблі. Так само і художники не можуть стати професіоналами, якщо не будуть в комплексі вивчати такі предмети як композицію, живопис, рисунок, історію мистецтв.  Знайти баланс між усіма предметами дійсно непросто, і дехто не витримував таких навантажень. А хтось був дуже наполегливим і цілеспрямованим. Ваші зусилля не були марними. Ви загартувалися, зміцнилися і підготувалися до наступної частини «Симфонії вашого життя», яка буде значно складнішою.

  1. Муз.номер

Отже, після експозиції слідує наступний розділ сонатної форми – РОЗРОБКА -найдраматичніший, насичений розвитком, сюжетними колізіями та перетвореннями. З розробкою можна порівняти ваш розвиток, як музикантів та художників. Ваші навички та вміння ставали професійнішими від одного академічного концерту до наступного, від однієї виставки до другої, від шкільного конкурсу до обласного, або міжнародного. Ви дорослішали.

  1. Муз.номер

В розробці відбувається інтенсивний розвиток головної, або побічної партії. Буває так, що поступово лірична партія набуває риси героїчної, або навпаки – стрімка та енергійна тема трансформується у спокійну і безтурботну. Це нагадує моменти розчарувань, бажання все кинути…, а іноді – просто лінь. Звичайна людська лінь. Знаєте таке висловлювання: «Закопав свій талант у землю». Так ось лопата, якою закопують талант і є – лінь. Радимо вам позбавитися цього знаряддя назавжди.

  1. Муз.номер

Багатьох, хто вступив до музичної школи разом з вами, сьогодні тут немає. Вони не витримали стрімкого темпу насиченого життя та зійшли з дистанції. А ви довели справу до кінця. І це – велика робота і перемога, яка дісталася вам не тільки через ваші старання. Біля вас, дорогі випускники, завжди були і будуть ті, кому не байдуже, як складається ваша доля – ваша «Симфонія життя». Вони були наполегливими і послідовними, вони давали вам слушні поради і вірили в вас. Це – найближчі і найдорожчі люди – ваші батьки. Отже, сьогодні і їхнє свято. Тож надаємо слово батькам.

  1. Слова батьків.

В сонатній формі після розробки наступає реприза – розділ, в якому відбивається результат усіх перетворень і трансформацій, що відбувалися в розробці. Музичне мистецтво – мистецтво, яке розвивається в часі. А час швидко плине. І сьогоднішній концерт – кульмінація, результат вашого, випускники, життя в музичній школі.

  1. Муз.номер

Колись хтось сказав, що письменник живе в своїх книгах, художник – в картинах, композитор – в своїх музичних творах, а вчитель – в думках та вчинках учнів. Вчитель намагається все своє життя передавати знання, прививати навички, навіть розвивати корисні звички. І, що не менш важливо, ВИХОВУВАТИ своїх учнів. Це важка  і водночас цікава праця, якій вчитель присвячує більшу частину свого життя. Можливо, усвідомлення того, що для вас робили вчителі прийде пізніше, коли ви будете виховувати вже своїх дітей. Лише тоді ви по-справжньому зрозумієте, що саме вчителі найбільше про вас думали,  підтримували, дбали і прагнули лише найкращого. А сьогодні востаннє спробуйте прислухатись та запам’ятати напутні слова своїх вчителів.

  1. СЛОВА ВИКЛАДАЧІВ ХУДОЖНЬОГО ВІДДІЛУ

Дорогі випускники! Ми впевнені, що усі ви хотіли б сказати своїм викладачам найпалкіші слова любові, найніжніші слова подяки. До слова запрошується

  1. Слова випускників

А зараз – музичний подарунок вчителям, адміністрації, технічному персоналу школи від імені випускників.

  1. Муз.номер

А зараз настала найважливіша і хвилююча мить цього вечора – вручення свідоцтв  про закінчення  музичної школи. Запрошуємо директора ………………. та заступника директора по навчальній роботі …………………….

  1. Вручення свідоцтв.
  2. Слово директора ………………..
  3. Муз.номер

 

Скільки пережито за ці роки, скільки зіграно, прослухано, переосмислено. Мистецтво має чудову властивість – робити нас кращими, чистішими, духовно багатшими. Навчання в школі не може пролетіти без сліду. Сподіваємось, що найяскравіші враження залишили концерти, фестивалі, виставки і конкурси. Залишайтесь же такими щирими і добрими, творчими і щасливими, цілеспрямованими і життєрадісними, якими запам’ятали Вас ваші вчителі. Завзяття вам, впевненості в досягненні мети, удачі і щасливої життєвої долі!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Басюк Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
30 квітня 2022
Переглядів
3688
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку