Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин

Про матеріал
Доступ до інформаційних матеріалів персонального навчального середовища можна організувати кількома способами: 1) використати онлайновий сервіс електронних закладок для швидкого доступу до сайтів з будь-якого пристрою, які використовує користувач; 2) розмістити документи, збережені на локальному диску, у хмару; 3) синхронізувати Google Диск із локальним диском комп'ютера. Сьогодні є декілька різноманітних онлайнових сервісів для створення електронних закладок.
Перегляд файлу

Тема: Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.

Мета:

  • навчальна: навчити учнів синхронізувати дані, створювати і використовувати спільні електронні закладки; ознайомити з поняттям каналу новин;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування: Перейти за посиланням для проходження тесту № 16: http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

Як організувати доступ до навчальних матеріалів у персональному навчальному середовищі?

Доступ до інформаційних матеріалів персонального навчального середовища можна організувати кількома способами:

  1. використати онлайновий сервіс електронних закладок для швидкого доступу до сайтів з будь-якого пристрою, які використовує користувач;
  2. розмістити документи, збережені на локальному диску, у хмару;
  3. синхронізувати Google Диск із локальним диском комп’ютера.

Сьогодні є декілька різноманітних онлайнових сервісів для створення електронних закладок. Наприклад Pocket (https://getpocket.com), Streme (http://streme.co).

Серед Додатків Google також є сервіс, який дає змогу створювати закладки. Щоб перейти до нього, у списку сервісів обирають Більше/Інші продукти від Google. У групі Веб пошук обирають Закладки.

 www.google.com/bookmarks

Для того щоб додати закладку до сховища, обирають вказівку Додати закладку. У вікні додавання нової закладки вказують назву закладки, її URL-адресу, додають опис – рубрику, у якій буде розміщена закладка для швидкого пошуку, примітку – нагадування чи завдання, яке слід виконати із цією закладкою.

Для того щоб отримувати повідомлення про зміни, які відбулися на сайті, чи появу нових дописів, використовують так звані канали новин, що організовують за допомогою технології RSS, яку ще називають фідом (від англ. feed – живлення, постачання, канал).

Синхронізація даних – це процес, що забезпечує встановлення відповідності даних на всіх пристроях, незалежно від того, на якому з них відбувалися зміни.

Щоб налаштувати синхронізацію, виконують такі дії:

  1. Відкрити Google Диск. Обрати Пуск/Всі програми/Google Диск.
  2. Натиснути значок Google Диск на панелі завдань у правому нижньому куті екрана.
  3. Натиснути в правому верхньому куті вікна та обрати Налаштування/Параметри синхронізації.
  4. Обрати дані для синхронізації: Синхронізувати всі об’єкти в розділі Мій диск чи Синхронізувати тільки ці папки. Якщо обрано другий варіант, то позначити папки для синхронізації.
  5. Натиснути Застосувати.
  1.             Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Працюємо самостійно

Встановіть додаток Google Диск на персональний комп’ютер. Синхронізуйте папки, які ви використовуєте в навчанні, з хмарним диском Мій диск. Оберіть для цього потрібні параметри налаштувань синхронізації.

Завдання на с. 189 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно

Додайте в персональне сховище закладок 5 закладок на сайти, якими ви найчастіше користуєтесь. У сховищі закладок опишіть призначення та зміст сайта. Поділіться своїми закладками з друзями та перевірте, чи є у вас закладки на одні й ті самі ресурси. Зробіть висновок, чи можна вас вважати групою користувачів цих ресурсів.

Завдання на с. 189 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах

Створіть на Google Диску документ для спільного створення реклами у формі малюнка однієї з професій, які ви представлятимете на «Ярмарку професій». Долучіть до спільного редагування ще одного учня класу. Надайте доступ для коментування результатів своєї роботи вчителю та учню-експерту, якого визначить вчитель.

Завдання на с. 188 підручника

  1.               Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Для чого використовують електронні закладки на ресурси Інтернету? Чим вони відрізняються від закладок браузера?
  2. Як дізнатися про зміни на сайті, не заходячи на нього у браузері?
  3. Що таке синхронізація даних та для яких цілей її застосовують?

Рефлексія

  •   Що нового сьогодні дізналися?
  •   Чого навчилися?
  •   Що сподобалось на уроці, а що ні?
  •   Чи виникали труднощі?
  1. Домашнє завдання Опрацювати п.27.4

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Персональне навчальне середовище. Персональне навчальне середовище Доступ до матеріалів у персональному навчальному середовищівикористати онлайновий сервіс електронних закладок для швидкого доступу до сайтів з будь-якого пристрою, які використовує користувачрозмістити документи, збережені на локальному диску, у хмарусинхронізувати Google Диск із локальним диском комп’ютера

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Персональне навчальне середовище. Персональне навчальне середовище. Онлайнові сервіси електронних закладок. Pocket(https://getpocket.com/)Електронні закладки. Streme(http://streme.co)

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Персональне навчальне середовище. Персональне навчальне середовище. Онлайнові сервіси електронних закладок. Електронні закладки. Додатки Google Більше/Інші продукти від Google. У групі Веб пошук обирають Закладки www.google.com/bookmarks

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Персональне навчальне середовище. Персональне навчальне середовище. Канали новин. Щоб отримувати повідомлення про зміни, які відбулися на сайті, чи появу нових дописів, використовують так звані канали новин, що організовують за допомогою технології RSS, яку ще називають фідом(від англ. feed – живлення, постачання, канал)

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Персональне навчальне середовище. Персональне навчальне середовище. Синхронізація даних Синхронізація даних – це процес, що забезпечує встановлення відповідності даних на всіх пристроях, незалежно від того, на якому з них відбувалися зміни

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Персональне навчальне середовище. Персональне навчальне середовище. Синхронізація даних Відкрити Google Диск. Обрати Пуск/Всі програми/Google Диск. Натиснути значок Google Диск на панелі завдань у правому нижньому куті екрана. Натиснути в правому верхньому куті вікна та обрати Налаштування/Параметри синхронізації. Обрати дані для синхронізації: Синхронізувати всі об’єкти в розділі Мій диск чи Синхронізувати тільки ці папки. Якщо обрано другий варіант, то позначити папки для синхронізації. Натиснути Застосувати. Налаштування синхронізації

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §27 п.27.4 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Доступ до інформаційних матеріалів, закладки, канали новин, синхронізація даних

Номер слайду 12

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ЗАКЛАДКИ

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 3. Встановіть додаток Google Диск на персональний комп’ютер. Синхронізуйте папки, які ви використовуєте в навчанні, з хмарним диском Мій диск. Оберіть для цього потрібні параметри налаштувань синхронізації.

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 4. Додайте в персональне сховище закладок 5 закладок на сайти, якими ви найчастіше користуєтесь. У сховищі закладок опишіть призначення та зміст сайта. Поділіться своїми закладками з друзями та перевірте, чи є у вас закладки на одні й ті самі ресурси. Зробіть висновок, чи можна вас вважати групою користувачів цих ресурсів

Номер слайду 16

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 3. Створіть на Google Диску документ для спільного створення реклами у формі малюнка однієї з професій, які ви представлятимете на «Ярмарку професій». Долучіть до спільного редагування ще одного учня класу. Надайте доступ для коментування результатів своєї роботи вчителю та учню-експерту, якого визначить вчитель

Номер слайду 17

Працюємо за комп’ютером

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. ЗОШ Жовтянська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пінчук Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
8 квітня 2019
Переглядів
15681
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку